System telefoniczny ALL-IN-ONE VoIP z bramką SMART HOME z dwiema bezprzewodowymi słuchawkami DECT GigasetSL800H PRO | Mini PBX na 20 użytkowników oraz wbudowana baza DECT dla 8 słuchawek bezprzewodowych | 20 kont SIP w centrali | 6 jednoczesnych połączeń | Obsługa Bluetooth | Wi-FI oraz interfejs LAN PoE | Połączenia wewnętrzne do konkretnej, lub do wszystkich słuchawek | Przekazywanie zewnętrznych połączeń do innej słuchawki z możliwością konsultacji lub powrotu | Transfer książki telefonicznej pomiędzy słuchawkami.
Telefon konferencyjny IP | Wykorzystanie standardu SIP | Mikrofon dookólny | Wyświetlacz LCD 128x64 px (5x2,5") | Jakość dźwięku HD | Obszar odbierania: do 30 m2 < 10 osób | Opcjonalne dodatkowe mikrofony do większych pomieszcze | Zasilanie PoE (zasilacz tradycyjny kupowany osobno).
Telefon konferencyjny IP / PSTN (za pomocą CPN10) | Wykorzystanie standardu SIP | Obsługa Bluetooth | micro USB | Mikrofon dookólny z zasięgiem do 6m | Wyświetlacz LCD 248x120 px | Jakość dźwięku HD | Obszar odbierania: do 30 m2 < 10 osób | Zasilanie PoE (zasilacz PoE kupowany osobno).
Telefon konferencyjny IP | Wykorzystanie standardu SIP | Wyświetlacz graficzny LCD | Jakość dźwięku HD | Trzy mikrofony kardioidalne o zasięgu do 3.6 metra; do 8 osób | Opcjonalne dodatkowe mikrofony do większych pomieszczeń | Zasilanie PoE (zasilacz tradycyjny kupowany osobno).
Przystawka konferencyjna z Bluetooth z możliwością podłączenia do komputera, tabletu, telefonu stacjonarnego i komórkowego | Wybór połączeń: analog, VoIP, GSM | 360-stopniowy mikrofon z redukcją szumów | Jakość dźwięku HD | Gniazdo jack 3,5mm do podłączenia słuchawek | Opcjonalne dodatkowe mikrofony do większych pomieszczeń.
Telefon konferencyjny IP z obsługą 6 kont SIP | 3 mikrofony kardioidalne - odbiór sygnału z odległości 3,65 m | Pojemnościowy ekran dotykowy LCD 800x480 px (4,3") | Jakość dźwięku HD | 7-stronna konferencja | System operacyjny Android 4.4 z dostępem do Google Play | Bluetooth 4.0
Wysyłka:koniec produkcji
Telefonia VoIP to nowoczesna technologia umożliwiająca wykonywanie połączeń telefonicznych za pomocą Internetu. To doskonała alternatywa dla tradycyjnych aparatów, pozwalająca na znaczną redukcję kosztów i optymalizację procesów zachodzących w Twojej firmie. Telefon stacjonarny VoIP nie potrzebuje dodatkowego sprzętu, gdyż jest podłączany do kabla od Internetu i powiązany z kontem użytkownika, a nie numerem telefonu, dlatego umożliwia odbieranie i przełączanie kilku rozmów jednocześnie. To nie koniec zalet, jakie niesie ze sobą system VoIP – telefon stacjonarny w tej technologii możesz bardzo łatwo skonfigurować.
W naszej ofercie znajdziesz:
telefony IP na biurko – współpracujące z wirtualną centralą VoIP lub tradycyjną centralą IP PBX,
telefony systemowe IP – do integracji z dedykowanym serwerem producenta,
telefony konferencyjne IP – dla małych i średnich sal konferencyjnych,
wideotelefony IP - do prowadzenia rozmów audio i wideo.
Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jaki telefon do VoIP wybrać, zgłoś się do nas – pomożemy Ci w zakupie najlepszego urządzenia.
Specjalizujemy się w zamówieniach dla instytucji rządowych i publicznych oraz zamówieniach ze środków UE.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.