4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Kontakt

Adres korespondencyjny:

ul. Łużycka 3 lok.3

81-537 Gdynia

NIP: 9581666112

REGON: 222106442

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

Infolinia: +48 58 58 58 000

E-mail: sklep@4ip.pl

Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Producenci

Call Center

Słuchawki z mikrofonem są nieocenionym narzędziem pracy  telemarketerów, konsultantów biur obsługi klienta, doradców biznesowych itp. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniego zestawu słuchawkowego powinien być zatem dopasowany do jego przeznaczenia.

Jak wybrać słuchawki i od czego zacząć?


Słuchawki nagłowne zasadniczo dzieli się na przewodowe i bezprzewodowe. Różnice w zastosowanej technologii określają końcowy terminal, do którego będzie można podłączyć dany zestaw. W biurach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów oraz telefonów komórkowych. Możliwości podłączenia zestawów słuchawkowych dla poszczególnych terminali są następujące:

  

 

    

Słuchawki do telefonu stacjonarnego

    • podłączenie w gniazdo słuchawki tradycyjnej 
    • podłączenie w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack)
    • rejestracja zestawu słuchawkowego do bazy telefonu DECT
    • łączność Bluetooth

 

 

Słuchawki do komputera laptopa lub tabletu

  • podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x "combo" jack 3,5 mm)
  • podłączenie przez złącze USB
  • łączność Bluetooth

 

 

Słuchawki do telefonu komórkowego lub smartfona

  • podłączenie w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (jack 2,5 mm lub 3,5 mm)
  • łączność Bluetooth

Kryteria wyboru słuchawek


  • Poziom hałasu w pomieszczeniu do rozmów - wybór profilu słuchawki (jednouszna lub dwuuszna) oraz mikrofonu z odpowiednim poziomem redukcji szumów otoczenia, tak aby osoba po drugiej stronie linii telefonicznej słyszała nas wyraźnie, bez niepotrzebnych odgłosów dochodzących z biura. W aspekcie hałasu należy również zapewnić odpowiednią ochronę słuchu pracownika.
  • Konstrukcja i wytrzymałość - wybór słuchawki w zależności od specyfiki pracy przez telefon. W przypadku dużej eksploatacji słuchawek potrzebne są zestawy o zwiększonej wytrzymałości (np. biura obsługi klienta). Natomiast w sytuacji gdy potrzebujemy osobistych słuchawek, na użytek mobilny do pracy z laptopem, bardziej cenne będzie dostępne w zestawie podróżne etui niż aspekt wytrzymałościowy samej słuchawki.
  • Łącze operatora - wybór słuchawki w kryteriach optymalnych parametrów do możliwości danej technologii np. technologia szerokopasmowa w telefonii VoIP lub GSM umożliwia stosowanie słuchawek z poszerzonym pasmem przenoszenia dźwięku (sluchawki typu "Wideband").
  • Końcowy terminal i sposób podłączenia - wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce.
  • Preferencje osobiste - wybór pomiędzy rozwiązaniem przewodowym lub bezprzewodowym, czy też sposobem noszenia słuchawki w sytuacji gdy spędzamy dużo czasu na rozmowach z klientami.

 

Nasze rekomendacje słuchawek


 

*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business

platora pro-d

*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business

Producenci słuchawek


W ofercie profesjonalnego asortymentu do Call / Contact Center prowadzimy sprzedaż słuchawek nagłownych renomowanych na świecie producentów Plantronics, Sennheiser, Jabra oraz AxTel. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji producentów.

 

Plantronics to marka będąca siłą napędową dla technologicznego rozwoju słuchawek. Założona w 1961 roku firma Plantronics, Inc. z siedzibą w Santa Cruz (California) jako pierwsza na rynku wykorzystała zaawansowaną technologię redukcji szumów mikrofonu (noise canceling) i do dzisiaj oferuje najwyższą jakość parametrów dźwiękowych dla produkowanych słuchawek. Wytwarzane przez Plantronics produkty są bardzo popularne zarówno wśród użytkowników indywidualnych (słuchawki multimedialne) jak i w komunikacji biznesowej / Call Center (zestawy głośnomówiące, słuchawki douszne Bluetooth, bezprzewodowe oraz kablowe słuchawki nagłowne z mikrofonem).

Gwarancja: 2 – 3 lata producenta 

 

Sennheiser to znana na świecie marka kojarzona przede wszystkim z nagrywaniem, przesyłaniem oraz reprodukcją dźwięku. Założona w 1945 roku firma Sennheiser electronic GmbH & Co. KG z siedzibą w Wademark niedalekoHanoveruwytwarza mikrofony, głośniki, słuchawki multimedialne i biurowe, akcesoria telefoniczne, systemy konferencyjne, zestawy słuchawkowe dla lotnictwaoraz zaawansowane aparaty słuchowe dla niesłyszących. Decydując się na wyposażenie biura w profesjonalne zestawy słuchawkowe Call Center producenta Sennheiser możesz mieć pewność, że otrzymasz produkt podparty pasją oraz wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie przetwarzania dźwięku. Słuchawki są optymalne w swojej budowie i konstrukcji z doskonałą jakością dźwięku.

Gwarancja: 2 lata producenta

 

Jabra to nazwa marki wykupionej w 2000 roku przez firmę GN Netcom A/S z siedzibą w Kopenhadze powstałej w 1987 roku, w ramach GN Store Nord – globalnego lidera rozwiązań komunikacyjnych. Zestawy słuchawkowe GN są sprzedawane na całym świecie pod wspólną marką JABRA. Firma oferuje szeroki asortyment przewodowych i bezprzewodowych słuchawek dla Call Center i biur (także w wersji UC), rozwiązań głośnomówiących oraz słuchawek Bluetooth i jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się dostawców nagłownych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Gwarancja: 2 - 3 lata producenta
 
 
AxTel to marka powstała w 2004 przy współpracy polsko-belgijsko-koreańskiej. Pojawienie się marki było odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w profesjonalne słuchawki do Call Center. Trafiając w oczekiwania konsumentów zaczęła być rozpoznawalna na rynku i zaliczana do grupy produktów „premium” w dobrej cenie. Na przestrzeni 8 lat marka AXTEL wprowadziła na rynek 5 modeli profesjonalnych słuchawek nagłownych jak również całą gamę akcesoriów. Najnowsza generacja słuchawek marki AXTEL - seria PRO już zdobyła uznanie bardzo wymagającego rynku Call/Contact Center w skali globalnej.
 
Gwarancja: 2 - 3 lata producenta
 
Platora - najnowsza, budżetowa marka produktów do Call Center. Słuchawki Platora idealnie nadają się do wdrażania dużych projektów w branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny. Dzięki temu oferta Platora odpowiada oczekiwaniom nabywców oraz wyznacza nowe trendy w telekomunikacji.
 
Gwarancja: 2 - 3 lata producenta
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl