Opinie o Nas
Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów podzielone tematycznie.

Zamówienia


 

Czy trzeba się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienie można złożyć bez rejestracji. Należy jednak pamiętać, że rejestracja daje Ci wiele korzyści. Przede wszystkim nie musisz uzupełniać danych przy kolejnych zakupach oraz masz dostęp do statusu realizacji zamówień czy też historii zamówień.

 


Gdzie znajdę informację o dostępności produktów?

Informacje o statusie dostępności znajdują się w kartach poszczególnych produktów oraz kategorii, oznaczone symbolem graficznym.


W jakim czasie otrzymam zamówiony towar?

Informacje o statusie dostępności znajdują się w kartach poszczególnych produktów oraz kategorii. Większość produktów wysyłana jest w 24 godziny od momentu otrzymania zamówienia (dla zamówień za pobraniem lub opłaconych elektronicznie). Dla zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym czas realizacji zamówienia liczony jest od zaksięgowania wpłaty. Czas realizacji wydłuża się przy produktach oznaczonych jako na zamówienie oraz przy długim oczekiwaniu na płatność.

 

Czas dostawy to ok 1-2 dni dla przesyłek kurierskich DPD. Więcej informacji o czasie realizacji wysyłek znajdziesz tutaj


Płatności


 

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak. Do każdego towaru zawsze wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu bądź faktury VAT, który jest później załączony do przesyłki. Do wystawienia faktury VAT wymagane są dodatkowe dane, które można uzupełnić podczas składania zamówienia zaznaczając w danych adresowych pozycję firma

 


Jak otrzymać fakturę PRO FORMA do złożonego zamówienia?

Jeśli w celu dokonania płatności przelewem wymagana jest faktura pro forma wystarczy dopisać taką informacje w polu komentarza do składanego zamówienia lub przesłać nam informacje mailowo. Faktura pro forma jest wysyłana bez wypełnionej pozycji NIP, nie jest więc dokumentem księgowym.


Kiedy mam opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić po otrzymaniu maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia. W mailu otrzymasz również informacje o szczegółach Twojego zamówienia wraz z danymi do przelewu. Więcej informacji o dostępnych formach płatności znajdziesz  tutaj

 


Zagadnienia techniczne


 Zobacz nasze artykuły oraz opisy funkcjonalności i konfiguracji urządzeń

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl