Opinie o Nas
Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Reklamacja i Serwis

Gwarancyjna naprawa sprzętu realizowana w 4IP.PL

WAŻNE: naprawa gwarancyjna za naszym pośrednictwem obejmuje wyłącznie sprzęt zakupiony w 4IP.pl

Wszystkie zgłoszenia serwisowe (patrz lista producentów urządzeń) odbywają się za pośrednictwem naszego sklepu. W razie problemów z urządzeniem w okresie gwarancji, należy zgłosić usterkę (telefonicznie lub mailowo) przed wysyłką.

 

Jak zgłosić reklamację ?

Reklamacja może zostać złożona:

  • pisemnie na adres: 4IP.PL ul. Tomasz Nocznickiego 8/3, 81-454 Gdynia  z dopiskiem "SERWIS"
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@4ip.pl;

Zalecamy podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Prosimy również o zachowanie kompletu zawartości pudełka, wraz z kopią/oryginałem dowodu zakupu lub potwierdzeniem wykonanego przelewu.  W przypadku decyzji o serwisowaniu sprzętu, należy zamieścić numer zamówienia w sklepie, krótki opis usterki oraz adres, na który będzie można odesłać naprawione urządzenie.

Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów oraz dalszych kroków postępowania.

 

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

4IP.PL "SERWIS"

ul. Tomasza Nocznickiego 8/3,

81-454 Gdynia

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl