4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Kontakt

Adres korespondencyjny:

ul. Łużycka 3 lok.3

81-537 Gdynia

NIP: 9581666112

REGON: 222106442

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

Infolinia: +48 58 58 58 000

E-mail: sklep@4ip.pl

Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Producenci

Wdrożenie telefonii VoIP w biurze - Case Study

Instalacja sprzętu VoIP w biurze jest niezwykle prosta i ogranicza się zwykle do podpięcia urządzeń do istniejącej już sieci internetowej (router / switch) oraz ich późniejszej konfiguracji.

Sama konfiguracja urządzeń VoIP może odbyć się przed wysyłką sprzętu do klienta lub zdalnie za pośrednictwem internetu! Klient musi jedynie zarejestrować konto na platformie FreecoNet i opisać funkcjonalne wymagania dla swojej lokalizacji.

 

Wyślij zapytanie odnośnie wdrożenia VoIP w Twojej firmie:

Do każdego wdrożenia podchodzimy indywidualnie i zawsze staramy się dobrać odpowiednie rozwiązanie do potrzeb naszego klienta. Gwarantujemy profesjonalną oraz kompleksową obsługę począwszy od wyboru sprzętu po jego odpowiednią konfigurację z FreecoNet.

W celu wysłania zapytania ofertowego na wdrożenie telefonii VoIP w Państwa firmie prosimy o przesłanie możliwe szczegółowego opisu:

  • lokalizacji (1 biuro lub więcej) oraz dostępu do internetu
  • specyfiki pracy przez telefon na stanowiskach
  • wymagań co do funkcjonalności systemu



 

CASE STUDY

Przykład wdrożenia telefonii VoIP dla małego biura z zastosowaniem telefonów IP

 

Opis lokalizacji:

  • Firma mieści się w jednym budynku z doprowadzonym dostępem do internetu.
  • Na biuro składa się recepcja oraz dwa osobne pomieszczenia - dział projektowy oraz dział operacyjny.
  • Głównym terminalem do rozdzielenia internetu na wszystkie pomieszczenia biura jest router wi-fi z zapasowym interfejsem 3G - router znajduje się na recepcji.

 

Wymagania klienta:

Do obsługi ruchu telekomunikacyjnego firma chcę założyć 2 numery miejskie obsługiwane z poziomu recepcji. Część połączeń ma być transferowana do pomieszczeń biurowych po numerach wewnętrznych. W przypadku chwilowej nieobecności osoby odbierającej telefony na recepcji, połączenia mają być przekierowywane po 4 sygnałach na telefony w pomieszczeniach biurowych (po jednym telefonie na pomieszczenie z możliwością późniejszej rozbudowy).

 

Wykorzystane urządzenia:

  • Gigaset DX800A (przewodowy telefon IP z wbudowaną bazą DECT) - recepcja (R)
  • Gigaset C610H (bezprzewodowa słuchawka DECT) - recepcja (R)
  • Gigaset C610 IP x2 (bezprzewodowy telefon IP DECT) - pomieszczenia biurowe (A, B)

Podłączenie oraz rozmieszczenie stanowisk:

Przewodowy telefon DX800A oraz stacje bazowe modelu C610 IP zostały podpięte pod zamontowany na recepcji router (wykorzystano 3 wolne gniazda LAN).

Słuchawki z zestawów C610 IP, mając osobne zasilanie, zostały rozmieszczone w pomieszczeniach biurowych A i B (zasięg stacji bazowych do 50m). Dodatkowa słuchawka C610H rejestruje się do wbudowanej bazy DECT telefonu DX800A i można dzięki niej odebrać drugie połączenie lub w razie potrzeby swobodnie przemieszczać się po obiekcie.

 

Opis konfiguracji:

Konfiguracja urządzeń została wykonana w sklepie 4IP.pl we współpracy z serwisem FreecoNet. 


  • Konfiguracja 2 linii VoIP z przypisanymi numerami miejskimi została przeprowadzona na telefonie DX800A (R).


  • Telefon oraz zarejestrowana do niego przenośna słuchawka C610H (R) dzwonią jednocześnie*


*Możliwość prowadzenia dwóch równoległych rozmów - z DX800A przy biurku oraz przenośnej słuchawki C610H zarejestrowanej do DX800A. 


  • Dodano 3 numery wewnętrzne w panelu klienta FreecoNet i przydzielono je do użytkowników zarejestrowanych na telefonach DX800A (R) oraz C610 IP (A i B) (odpowiednio 30, 20, 10)


  • Konfiguracja programowalnych przycisków skrótowych telefonu DX800A - przypisano numery wewnętrzne telefonów C610 IP (20 i 10), dzięki czemu łączenie się z danym pokojem możliwe jest za pomocą jednego przycisku.


  • Dodano przekierowania na panelu klienta FreecoNet z użytkowników zarejestrowanych na recepcji do użytkowników w pomieszczeniach A i B (przekierowanie po 10 sekundach nieodbierania słuchawki)

 

Wszystkie transfery połączeń z recepcji do wybranego pokóju odbywają się po numerach wewnętrznych (transfer połączenia z poprzedzającą konsultacją R z A lub B). 

W przypadku zwiększania zatrudnienia w firmie, cały system można łatwo rozbudować dokupując dodatkowe słuchawki do biura. Firma korzysta również z usług dodatkowych dostępnych z poziomu panelu klienta FreecoNet (m.in. zapowiedź, warunek, wirtualny fax, nagraj wiadomość) dzięki czemu jest w stanie profesjonalnie obsłużyć każdego dzwoniącego klienta. 

Firma administruje swój system poprzez indywidualny panel i zawsze ma pełną kontrolę nad rachunkami za telefon!


 

Pełną listę artykułów znajdziesz tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl