Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

4IP - oficjalny partner Yealink

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Firmowe Call Center VoIP

Firmowe Call Center ma na celu profesjonalną obsługę klienta poprzez kolejkowanie połączeń, w przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy. Z chwilą zakończenia rozmowy przez konsultanta łączona jest do niego automatycznie pierwsza osoba oczekująca w kolejce. Pozostałe osoby oczekujące są informowane o zmianie ich pozycji w kolejce.

Z uwagi na koszty założenia Call Center, tego typu serwisy możemy napotkać głównie w przypadku dużych korporacji. Niemniej jednak każda firma, mająca na celu profesjonalny wizerunek i obsługę klienta, może zadbać o własne Call Center oparte na coraz to bardziej powszechnym modelu SaaS (Software as a Service) polegającym na świadczeniu usług z poziomu przeglądarki internetowej. 

 

Pierwsze kroki - hostowane Call Center


Ideą SaaS jest łatwy dostęp do kluczowych dla firm usług i funkcjonalności oraz niskie koszty utrzymania systemu (zwykle określona miesięczna opłata) w porównaniu do tradycyjnych źródeł. Wdrożenie firmowego Call Center zatem wcale nie musi być drogie czy też trudne w implementacji. Dzięki technologii VoIP, za pośrednictwem operatorów jak FreecoNet, możesz korzystać z zaawansowanych usług telekomunikacyjnych i dopasowywać je do swoich potrzeb w czasie rzeczywistym. Administracja oraz zarządzanie całym systemem odbywa się z poziomu osobistego panelu klienta dostępnego za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej.

Rozwiązania dla firm oparte na technologii VoIP idealnie wpasowują się w środowisko małych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na niskie koszty oraz niemal natychmiastową możliwość uruchomienia systemu do działania.

Zakładając konto u operatora telefonii VoIP zyskujesz nie tylko na tanich połączeniach. To co wyróżnia zaawansowane platformy operatorów to możliwość zaprojektowania przez użytkownika własnego systemu telekomunikacyjnego, który umożliwi usprawnienie komunikacji z klientami oraz wewnątrz firmy.

 

Podstawowe korzyści Call Center VoIP


 

  • Natychmiastowa implementacja
  • Wdrożenie w obrębie całej firmy spójnej sieci telefonicznej opartej o technologię VoIP
  • Polepszenie jakości obsługi klientów
  • Budowa profesjonalnego wizerunku firmy
  • Kierowanie połączeń do osób z właściwą wiedzą - lepsze wykorzystanie kompetencji pracowników
  • Możliwość pracy konsultanta w dowolnym miejscu podłączonym do sieci internetowej
  • Możliwości przełączenia do innych konsultantów/działów
  • Poprawa komunikacji wewnątrz firmy
  • Obniżenie kosztów komunikacji pracowników dzięki wykorzystaniu tanich lub darmowych połączeń w sieci wewnętrznej VoIP
  • Możliwość rozbudowy i szybkiego dostosowania sieci telefonicznej do bieżących potrzeb i zasobów kadrowych firmy

 

Instrukcja konfiguracji usługi „Call Center” we FreecoNet

 

Dobór sprzętu - telefony VoIP


Mając skonfigurowaną usługę potrzebny nam będzie odpowiedni sprzęt do pracy na stanowisku konsultanta. Wersja oszczędnościowa wymaga jedynie słuchawek podłączonych do komputera z wcześniej zainstalowanym darmowym oprogramowaniem VoIP. W ten sposób możemy odbierać połączenia przez komputer, bez możliwości jednak wykonywania operacji typu transfer (dotyczy darmowych wersji oprogramowania).


Zakup telefonów VoIP-owych jest jednorazową i zarazem jedyną inwestycją w fizyczny sprzęt. Każdy telefon VoIP może być dowolnie konfigurowany (często z więcej niż jednym kontem - patrz artykuł "Telefony sekretarskie") i umożliwia swobodne transferowanie, zawieszanie, wyciszanie połączeń zapewniając w pełni elastyczną obsługę połączeń telefonicznych. Dla komfortowej pracy przygotowaliśmy specjalną ofertę zestawów Call Center VoIP z słuchawkami nagłownymi przystosowanymi do ciągłej pracy przez telefon.

 

Polecane słuchawki Call Center


 

AxTel M2 Comfort duo NC Sennheiser SC 260 Plantronics HW261N Jabra GN2100 duo NC
  AxTel M2 Comfort duo NC Sennheiser SC 260

 

Wszystkie słuchawki nagłowne mają dobierane przejściówki, które można dopasować do każdego rodzaju telefonu. W ofercie znajdują się również przejściówki na PC, telefon komórkowy oraz tzw. kable trenerskie umożliwiające podłączenie dwóch zestawów słuchawek do telefonu w celach szkoleniowych. 



Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl