Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

4IP - oficjalny partner Yealink

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wirtualna Centralka z FreecoNet

Firmowa centrala telefoniczna: automatyczna obsługa klientów przez telefon, sprawne kierowanie połączeń przychodzących do wskazanych osób, tonowe wybieranie... Wielu z nas kojarzy się to z dużymi inwestycjami, a co za tym idzie rozwiązaniem dostępnym jedynie dla wielkich firm. A wcale nie musi tak być!

Jeszcze do niedawna korzystanie z centrali telefonicznej faktycznie wiązało się z zakupem kosztownej infrastruktury informatycznej, oprogramowania, aktualizacji, etc. Na szczęście to już przeszłość – dziś możesz śmiało zapomnieć o wysokich kosztach i korzystać z "Wirtualnej Centralki".


Czym jest Wirtualna Centralka?


To zestaw usług umożliwiających automatyczną obsługę osób dzwoniących do Twojej firmy. Dzięki temu, że rozwiązanie jest „wirtualne” nie musisz kupować drogiego sprzętu – wszystkie usługi uruchamiasz i konfigurujesz przez Panel Użytkownika dostępny z poziomu przeglądarki www. Jedyne, czego potrzebujesz to internet i telefon.


Jak to wygląda w praktyce?


Klient dzwoniący do Twojej firmy usłyszy powitalny komunikat głosowy oraz zostanie poproszony o wybranie działu, z którym chce zostać połączony (np. „Witaj w firmie ABC. Jeśli chcesz połączyć się z Działem Administracji – wybierz 1, z Działem Sprzedaży – wybierz 2, z Działem Marketingu – wybierz 3…”). Jeśli wybierze Dział Sprzedaży, a daną sprawą będzie zajmowała się Administracja, pracownik może w łatwy sposób przełączyć rozmowę do odpowiedniej osoby nie przerywając połączenia.


Dodatkowo, możesz korzystać także z komunikatów głosowych, które będą pojawiały się po godzinach pracy Twojego biura, np. „Informujemy, że biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Prosimy o pozostawienie wiadomości lub kontakt mailowy pod adresem biuro@twojafirma.pl. W celu nagrania wiadomości, wybierz 1”.


Możesz również zaoszczędzić czas swoich klientów, przydzielając każdemu pracownikowi numer wewnętrzny. W tym przypadku, klient od razu może kontaktować się z osobą, z którą wcześniej rozmawiał bądź której numer zdefiniowany jest na stronie www. Dzięki temu nie będzie musiał „przechodzić” przez system zapowiedzi i bezpośrednio połączony zostanie z wybranym pracownikiem.


To tylko niektóre z zastosowań – więcej o usługach Wirtualnej Centralki dowiesz się na stronie: www.fcn.pl

 

Zastanawiasz się ile to wszystko może kosztować? Miesięczny koszt to już od 25 zł netto.
Sprawdź sam!


 

Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl