Opinie o Nas
Producenci

Regulacja głośności mikrofonu słuchawek nagłownych w telefonach Yealink poprzez WebGUI

Wybierając markę Yealink jako podstawowy telefon IP do biura mamy w standardzie możliwość podłączenia zestawów nagłownych dla zwiększenia zarówno efektywności komunikacji z klientem jak i wygody wykonywanej przez nas pracy. Jednak co zrobić jeśli klient nie słyszy nas wystarczająco głośno przy użyciu podłączonego zestawu nagłownego?

Podłączenie słuchawki tradycyjnej i słuchawki nagłownej w telefonie Yealink

Dostępne na rynku słuchawki telekomunikacyjne mają fabrycznie zoptymalizowane parametry audio dla mikrofonu i odbiorników akustycznych. Może się jednak zdarzyć, że mikrofon słuchawki danego producenta jest za głośny lub, co gorsza, za cichy we współpracy z telefonem. Regulacja audio (+/-) z poziomu telefonu jest zazwyczaj jednoliniowa i zwykle ogranicza się do ustawień poziomu głośności w samych słuchawkach. Telefony IP Yealink pozwalają na dodatkową regulację audio mikrofonu zestawu nagłownego i właściwe dopasowanie poziomu wysyłanego dźwięku. Można tego dokonać poprzez tzw. WebGUI - czyli webowy graficzny interfejs użytkownika potocznie zwany "konfiguratorem WWW"

 

Regulacja głośności mikrofonu słuchawki nagłownej w telefonach Yealink


 

KROK 1

Wciśnij przycisk OK na telefonie aby poznać adres IP urządzenia i wprowadź go w pasku adresu dowolnej przeglądarki (np.: Chrome, Internet Explorer lub FireFox ). Pamiętaj, aby wpisać sam adres IP bez www. lub http://

W oknie logowania do WebGUI w polach "Użytkownik" i "Hasło" wpisz admin

 

KROK 2

Zależnie od wersji oprogramaowania telefonu opcje regulacji głośności mikrofonu znajdują się w zakładce PHONE (starsze wersje) lub FEATURES (nowsze wersje). Zmień domyślną wartość ustawień fabrycznych w zakresie od 1 do 53.

Wersja Firmware 7.61.x.xx (Yealink T22P)

Zakładka PHONE > Features > General Information lub Audio Settings "Headset Send Volume" (fabrycznie 25)

 

Wersja Firmware 7.71.x.xx (Yealink T22P)

Zakładka FEATURES > Audio "Headset Send Volume" (fabrycznie 30)

 
UWAGA! Nowe modele T19 / T19P / T21 i T21P nie posiadają możliwości regulacji poprzez WebGUI ! Modyfikacja wartości głośności odbywa się przez wyeksportowanie i ponowne zaimportowanie zmodyfikowanego pliku konfiguracyjnego (zakładka SETTINGS > Configuration).

 

Polecane zestawy do Call / Contact Center


 

Yealink T22P + Plantronics HW111N Yealink T22P + Plantronics HW121N Yealink T22P + AxTel PRO mono T22P + AxTel PRO duo
  AxTel M2 Comfort duo NC Sennheiser SC 260

 

Przykładowe zestawy do Call Center z wykorzystaniem telefonów IP Yealink.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl