Opinie o Nas
Producenci

Kable trenerskie narzędziem wsparcia procesu szkoleniowego
Celem szkoleń wstępnych jest wprowadzenie pracownika na stanowisko pracy oraz przedstawienie mu standardów panujących w firmie. Na ten etap procesu adaptacyjnego składają się zazwyczaj szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, szkolenia produktowe, czyli szkolenia przygotowujące do samodzielnej pracy na tzw. "słuchawce". Szkolenie i rozwój pracownika ułatwia monitorowanie pierwszych kroków (odsłuch i tzw. "on the job training") oraz cykliczny proces coachingowy.

 

Odsłuch

Jest jednym z działań wspierających adaptację i rozwój pracownika call center, działu handlowego czy konsultanta. Nagrywanie, odsłuchiwanie i ocena rozmów według przygotowanych kart coachingowych pozwala na dokładną analizę stylu pracy.

 

On the job training

To działanie szkoleniowe w czasie rzeczywistym, w trakcie pracy.  Trener dzięki specjalnemu kablowi trenerskiemu przysłuchuje się prowadzonym konwersacjom. Nie jest to jedynie bierne uczestnictwo. Dzięki specjalnemu przyciskowi- opcji “mute” może wyciszyć mikrofon pracownika, podpowiedzieć mu coś lub napisać na czacie, a następnie niezauważenie przywrócić konwersację z klientem.

 

Kabel trenerski

Każdy producent słuchawek do call center posiada w swojej ofercie odpowiednie kable trenerskie (szkoleniowe). Jak wygląda taki kabel i jak działa? W celu zrozumienia jego istoty najlepiej posłużyć się grafiką. Widać na niej, że kabel ten działa na zasadzie "trójnika” rozdzielającego kabel na dwie słuchawki - pracownika i trenera. Kabel końcowy można podłączać do telefonu lub komputera w zależności od tego z jakim sprzętem się pracuje.

 

kabel trenerski szkoleniowy - schemat podłączenia

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl