Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

4IP - oficjalny partner Yealink

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy w dobie darmowych smsów, komunikatorów ze świetnymi grafikami i e-maili, które można dyktować, dzwonienie będzie jeszcze użyteczne?


W jednym z kwietniowych wydań “Wall Street Journal” przedsiębiorca Jason Nazar opowiadał o stratach  w ilości potencjalnych zleceń dla jego firmy, ponieważ konsultanci starali się umówić spotkania przez e-mail zamiast kontaktować się telefonicznie. “Jeśli można zrobić coś szybciej i efektywniej z użyciem starej technologii. Zrób to.” Podsumowuje Nazar.

Wyszukiwarka Google potwierdza ogromną wagę posiadania kompetentnych pracowników infolinii. Aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w sieci kontaktuje się z nim telefonicznie. Aż 69 % klientów korzysta z przycisku “zadzwoń” po to, aby dowiedzieć się więcej o produkcie i sfinalizować zakupy. 47 % użytkowników mobilnych szuka kolejnej firmy, jeśli znaleziona przez nich nie podała do siebie numeru telefonu.


Nie od dziś wiadomo, że budowanie biznesów zaczyna się od budowania relacji. Układ Klient-firma ma większe szanse na pozytywny rozwój, gdy kupujący zobaczy w firmie Człowieka. Ludzką istotę, która po drugiej stronie aparatu służy profesjonalną poradą,  wyjaśnia mu jego wątpliwości, wykazuje się zrozumieniem dla sytuacji i wykazuje szczere zainteresowanie i chęć pomocy w konstruktywnym rozwiązaniu problemu z jakim dzwoni Klient. Rozmowa to nie tylko wymiana informacji, to bycie razem w tym samym czasie, to możliwość zbudowania wspomnienia, które może mieć dużo większy wpływ na opinię Klienta o firmie niż setka wysłanych do niego maili.

Oprócz wpływu na budowanie relacji, rozmowy telefoniczne generalnie lepiej sprawdzają się niż e-maile w następujących sytuacjach:

  • Negocjacje. Umiejętna ich sztuka polega m.in. na słuchaniu, wczytywaniu się w emocje i reakcje odbiorcy i błyskawicznym refleksie - a nie tylko na przekazywaniu informacji, dlatego chcąc negocjować najlepiej postawić na odrobinę spontaniczności i … porozmawiać.

  • Trudne sprawy. Sytuacji, które są sporne lepiej jest nie załatwiać przez formalne maile, w których trudno jest odczytać emocje naszego rozmówcy i w związku z tym dużo łatwiej o kolejne nieporozumienia.

  • Ważne kwestie. Jeśli chcemy komuś przedstawić ważne informacje i zależy nam, by nasz rozmówca nie czytał naszej wiadomości między kawą a rozmową z kimś innym, najlepiej jest ustalić dogodny dla obu stron termin rozmowy z dokładną godziną rozpoczęcia i zakończenia, pozwoli to skoncentrować uwagę naszego rozmówcy na tym co chcemy mu przekazać. Podsumowanie natomiast omówionych kwestii warto jest przesłać mailem.

  • E-mailowy ping-pong. Jeśli od dłuższego czasu bierzemy udział w niekończącej się wymianie wiadomości, której finału ciągle nie widać, warto jest spróbować wyjść z tej pętli poprzez kontakt telefoniczny, w którym wraz z rozmówcą ustali się obecny stan rzeczy i ewentualne dalsze kroki.

 

Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości call-center, dlatego też jak grzyby po deszczu wyrastają szkoły oferujące kursy profesjonalnej obsługi telefonicznej. Firmy te oferują nie tylko standardowy zakres warsztatów związany z empatyczną komunikacją z trudnym klientem, efektywną sprzedażą, czy konstruktywnym doradztwem, w ramach takich szkoleń oferowane są również lekcje dotyczące funkcji głosu oraz ćwiczenia z zakresu jego emisji, by miał on na Klienta jak najbardziej pozytywny wpływ.

Firmy, które już zdały sobie sprawę z siły jaką są telefoniczni konsultanci muszą pamiętać jednak nie tylko o wyszkoleniu swoich pracowników. Najbardziej empatyczny pracownik, o najbardziej kojącym głosie nie osiągnie zamierzonych celów, jeśli w tle rozmowy Klient będzie słyszał wynikające z niedoskonałości technicznej pogłosy, irytujące trzaski lub będzie proszony o powtarzanie tego co przed chwilą mówił. Jakość dźwięku wychodzącego i przychodzącego pełni w tym wypadku rolę nadrzędną. Na szczęście żyjemy w czasach dostępu do sprzętu, dzięki któremu telefoniczne rozmowy mogą być równie przyjemne jak te w realu.

 

Bibliografia

https://www.linkedin.com/pulse/voice-next-big-thing-mark-trowbridge

Słuchawki do Call Center


 

*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business

 

 

 

*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business

 

Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl