Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

4IP - oficjalny partner Yealink

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Aktualności

Zagraniczne numery kierunkowe

Zamów u nas numer zagraniczny i bądź tam, gdzie są twoi klienci. Podłącz numer z numerem kierunkowym kraju, w którym chcesz aby twój biznes był obecny, a klienci będą mogli dzwonić do twojej firmy zgodnie ze swoimi lokalnymi stawkami.


więcej »

Yealink CP960 nowy telefon konferencyjny IP - bezprzewodowe mikrofony i Android

Yealink prezentuje nowy telefon konferencyjny CP960 do średnich i dużych sal konferencyjnych z systemem Android na 5 calowym ekranie dotykowym.

więcej »

Optymalne stanowisko pracy dla zdrowia i sampoczucia pracownika biurowgo

Typowy workplace pokazuje, że nie ma złotej reguły, jak powinno wyglądać biurko idealnego pracownika. Są efektywni pracownicy, którzy odnajdują się w pracy przy tzw hot deskach...

więcej »

Materiał ekspercki [Wyróżnij swoją markę dzięki Contact Center]

Rola call center, znaczenie kontaktu osobistego oraz konsekwencje utraty klientów w artykule Magdy Wąsiewicz, Key Channel Account Manager Poland w firmie Plantronics.

więcej »

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Jak wybrać słuchawki do Call Center

Jak dobrać odpowiednie słuchawki do pracy w Call Center? O tym jak ważna jest jakość dźwięku w kontakcie telefonicznym, nie musimy już przekonywać. Zainspirowani pytaniami naszych klientów przypominamy i podsumowujemy, jak dobrać odpowiednie słuchawki. Od czego zacząć? 

więcej »

Telefony Yealink T4x z certyfikatem Skype for Business

Yealink uzyskał certyfikację Skype for Business dzięki integracji pełnych funkcji oraz wyglądu aplikacji zgodnego z najnowszymi oczekiwaniami Microsoft w telefonach z serii T4x. Modele T46G i T48G oficjalnie rekomendowanymi rozwiązaniami do Skype for Business i Office 365

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Panasonic KX-TW221 - wznowiona sprzedaż telefonu na kartę SIM

Wznowiona sprzedaż najpopularniejszego telefonu na kartę SIM. Bestseller Panasonic KX-TW221 to elegancki telefon GSM w przystępnej cenie, który może być z powodzeniem wykorzystany zarówno w domu jak i firmie. Prezentujemy główne zalety tego urządzenia.

więcej »

Kable trenerskie narzędziem wsparcia procesu szkoleniowego

Szkolenia pracowników do pracy "na słuchawkach". Każdy producent słuchawek do call center posiada w swojej ofercie odpowiednie kable trenerskie (szkoleniowe). Dowiedz się jak wygląda i jak działa taki kabel...

więcej »

Jak dbać o słuchawki w miejscu pracy?

Higiena słuchawek, czyli jak dbać o słuchawki w miejscu pracy. Aby słuchawki mogły nam służyć bez zarzutu wymagają przede wszystkich dwóch bardzo prostych zabiegów- czyszczenia i wymiany gąbek. Jest to niezwykle ważne, zarówno z powodów zdrowotnych, jak i technicznych. 

 

więcej »

Promocyjne zestawy do Call Center: Yealink + Sennheiser

Drodzy klienci! Do końca roku mamy dla Was niezwykle atrakcyjną promocję cenową na zestawy VoIP renomowanych firm Yealink oraz Sennheiser. Telefon VoIP Yealink + słuchawka nagłowna Sennheiser, warianty przewodowe i bezprzewodowe do biura lub pracy w Call Center.

 

więcej »

Telefon stacjonarny na kartę SIM

W dobie szybkiego rozwoju telekomunikacji, kiedy operatorzy oferują centralki wirtualne V-PBX posiadając telefon stacjonarny na kartę SIM (przy niewielkim koszcie?) można tworzyć małe firmowe call center. Jest to duży krok w kierunku budowania profesjonalnego wizerunku firmy...

więcej »

Numer stacjonarny w komórce

Przenoszenie numerów stacjonarnych z abonamentu na posiadaną przez nas kartę SIM. Opisujemy jak to działa, jakie mamy możliwości i ograniczenia w tym zakresie oraz czy to się zwyczajnie opłaca?

 

więcej »

Nowości! Telefon Gigaset A540IP i słuchawka A540H

Nowość! Telefon Gigaset A540IP i słuchawka Gigaset A540H już w sprzedaży! Są to nowe odsłony dobrze znanych poprzedników- Gigaset A510IP i Gigaset A510H...

więcej »

4IP certyfikowanym partnerem lidera wideokonferencji Yealink

Wideokonferencje Yealink Firma 4IP Sp. z o.o. została certyfikowanym partnerem światowego lidera w dziedzinie wideokonferencji- firmy Yealink. Wszystkie produkty tworzące szeroką i kompletną gamę rozwiązań wideokonferencjnych Yealink dla każdego klienta znajdują się w ofercie naszego sklepu.


więcej »

Biznesowe słuchawki Bluetooth

Słuchawki Bluetooth stanowią nieocenione narzędzie pracy jeśli naszym priorytetem jest poprawienie komfortu prowadzenia rozmów telefonicznych. Dotyczy to szczególnie osób aktywnych zawodowo, pracujących w ciągłym biegu oraz kierowców, którzy dzięki słuchawkom mogą prowadzić bezpieczną rozmowę przez telefon w czasie jazdy, bez konieczności zatrzymywania się.

 

więcej »

Nowe słuchawki z mikrofonem do telefonów komórkowych Blackwire C215 / C225

Słuchawki z mikrofonem do telefonu komórkowego Plantronics Blackwire C215 oraz Blackwire C225  to kombinacja dobrej jakości dźwięku oraz rozsądnej ceny. Złącze typu combo jack pozwala na natychmiastowe podłączenie do smartfonów, tabletów i lapotopów.

więcej »

Regulacja głośności mikrofonu słuchawek nagłownych w telefonach Yealink poprzez WebGUI

Dostępne na rynku słuchawki telekomunikacyjne mają fabrycznie zoptymalizowane parametry audio dla mikrofonu i odbiorników akustycznych. Może się jednak zdarzyć, że mikrofon słuchawki danego producenta jest za głośny lub, co gorsza, za cichy we współpracy z telefonem. Telefony IP Yealink pozwalają na dodatkową regulację audio mikrofonu zestawu nagłownego i właściwe dopasowanie poziomu wysyłanego dźwięku.

więcej »

Ręczna konfiguracja telefonu Polycom SoundStation IP6000 (FreecoNet)

Opis ręcznej konfiguracji telefonu audiokonferencyjnego Polycom SoundStation IP6000 dla wersji oprogramowania 3.x.x. Telefony konferencyjne producenta Polycom cechuje nieskazitelna jakość dźwięku przez co zapewniają one idealne warunki do prowadzenia rozmów w małych i średnich salkach.

więcej »

Wdrożenie telefonii VoIP w biurze cz. 2

Instalacja sprzętu VoIP w biurze jest niezwykle prosta i ogranicza się zwykle do podpięcia urządzeń do istniejącej już sieci internetowej (router / switch) oraz ich późniejszej konfiguracji. Prezentujemy Państwu przykład wdrożenia telefonii VoIP dla małego biura z zastosowaniem telefonów IP Yealink.

więcej »

Przegląd i charakterystyka urządzeń audiokonferencyjnych

Zestawy audiokonferencyjne przeznaczone do małych i średnich salek konferencyjnych oraz pracy zdalnej. W zależności od wybranego modelu oraz potrzeb użytkowników umożliwiają połączenie z linią miejską, siecią IP lub urządzeniami GSM. Nowoczesne technologie i funkcjonalność zapewniają prowadzenie rozmów konferencyjnych z zachowaniem doskonałej jakości dźwięku.  

więcej »

Bezprzewodowa słuchawka nagłowna Plantronics C65 / C565 do telefonów DECT - GAP

Bezprzewodowa, łatwa w obsłudze i przyjazna w użytkowaniu słuchawka, przeznaczona dla pracowników biurowych. Urządzenie działające w technologii DECT przeznaczone do logowania z bazami bezprzewodowych telefonów DECT - GAP. Charakterystyka oraz opis podłączenia Plantronics C65 / C565.

więcej »

Bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem do biura Plantronics Savi W7xx DECT / Bluetooth

Profesjonalne rozwiązania do prowadzenia rozmów w biurze. Wieloplatformowe zestawy słuchawkowe oparte na bezprzewodowej technologii DECT z obsługą Bluetooth do pracy z komputerem, telefonem stacjonarnym oraz komórkowym. Charakterystyka oraz opis podłączenia serii Plantronics Savi W700.

więcej »

Podłączenie zestawów Plantronics CS5xx / Savi W7xx z wykorzystaniem podnośnika Plantronics HL10

Montaż bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Plantronics z telefonem stacjonarnym przy użyciu mechanicznego podnośnika HL10 - umożliwia zdalną kontrolę połączeń. Instrukcja podłączenia poszczególnych urządzeń ma na celu szybkie i sprawne przeprowadzenie użytkownika przez proces instalacji całego zestawu.

więcej »

Podłączenie zestawów Plantronics CS5xx / Savi W7xx za pomocą przełącznika Yealink EHS36

Montaż bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Plantronics z telefonami VoIP Yealink przy użyciu elektronicznego modułu EHS36 - umożliwia zdalną kontrolę połączeń. Instrukcja podłączenia poszczególnych urządzeń ma na celu szybkie i sprawne przeprowadzenie użytkownika przez proces instalacji całego zestawu.

więcej »

Porównanie najpopularniejszych telefonów VoIP

Zestawienia porównawcze najpopularniejszych stacjonarnych telefonów VoIP, ułatwiające wybór odpowiedniego urządzenia na potrzeby biura i jego pracowników. Porównania telefonów IP zawierają również krótki opis ich funkcjonalności dla użytkowników początkujących, zainteresowanych wdrożeniem telefonii VoIP w firmie.

więcej »

Darmowa konfiguracja urządzeń VoIP

Informujemy Państwa, że wprowadziliśmy darmową konfigurację wybranych urządzeń VoIP dedykowanych do działania z operatorem FreecoNect, dostępnych w proponowanym asortymencie sklepu 4ip.pl. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. 

więcej »

Ochrona słuchu w środowiskach Call Center

Poziom ciśnienia akustycznego określa hałas panujący w danym środowisku. Maksymalna wartość poziomu ekspozycji określona przez UE wynosi 85 dB. Wydłużona ekspozycja w granicach tego progu może powodować złe samopoczucie, bóle głowy, nudności, nieprzyjemne wrażenie szumu w uszach, a nawet długotrwałe uszkodzenia słuchu.

więcej »

Słuchawki Sennheiser - Compass 2013

Od 1 kwietnia 2013 roku Sennheiser, producent znanych na całym świecie systemów audio i słuchawek, wprowadza w życie system dystrybucji selektywnej pod hasłem „Compass 2013 – właściwy produkt we właściwym miejscu”. Nowy system dystrybucji daje wyłączność autoryzowanym partnerom oraz dystrybutorom na korzystanie z siły, jaką niesie ze sobą marka Sennheiser.

więcej »

Wirtualna Centralka z FreecoNet

Firmowa centrala telefoniczna: automatyczna obsługa klientów przez telefon, sprawne kierowanie połączeń przychodzących do wskazanych osób, tonowe wybieranie – brzmi profesjonalnie? I drogo…? Wielu z nas kojarzy się to z dużymi inwestycjami, a co za tym idzie rozwiązaniem dostępnym jedynie dla wielkich firm. A wcale nie musi tak być...

więcej »

Budowa sieci z wykorzystaniem PoE

Przeglądając ofertę biznesowych telefonów VoIP często spotkacie się Państwo w specyfikacji technicznej urządzenia z terminem PoE. W tym miejscu zapewne jednak nie każdy zwróci uwagę, że może być to bardzo przydatna funkcja telefonu, szczególnie jeśli jesteśmy na początkowym etapie budowy nowoczesnej, biurowej sieci telefonicznej VoIP.

więcej »

Kieszonkowy zestaw VoIP / Wi-Fi na łączu 3G

Mobilny dostęp do internetu pozwala nam na stale połączenie z internetem, uwarunkowane wyłącznie zasięgiem sygnału sieci 3G danego operatora GSM oraz dostępną technologią. Udostępniane zazwyczaj jako niewielki modem USB z wpiętą kartą SIM z łatwością mieści się w kieszeni dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem w podróży, aby korzystać z internetu w laptopie.

więcej »

Firmowe Call Center VoIP

Firmowe Call Center ma na celu profesjonalną obsługę klienta poprzez kolejkowanie połączeń, w przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy. Z chwilą zakończenia rozmowy przez konsultanta łączona jest do niego automatycznie pierwsza osoba oczekująca w kolejce...

więcej »

Wdrożenie telefonii VoIP w biurze cz. 1

Instalacja sprzętu VoIP w biurze jest niezwykle prosta i ogranicza się zwykle do podpięcia urządzeń do istniejącej już sieci internetowej (router / switch) oraz ich późniejszej konfiguracji. Prezentujemy Państwu przykład wdrożenia telefonii VoIP dla małego biura z zastosowaniem telefonów IP Gigaset.

więcej »

Skuteczny e-commerce dzięki telefonii VoIP

Skuteczny sklep internetowy musi budzić zaufanie oraz zapewniać odpowiednią jakość obsługi klienta podczas realizacji transakcji online. Jeśli chcemy zapewnić sprawną obsługę oraz profesjonalny wizerunek firmy niezbędny jest zatem kontakt telefoniczny umieszczony na stronie.

więcej »

Wybór urządzenia VoIP - poradnik krok po kroku

Uruchomienie telefonii internetowej w domu czy też biurze jest niezwykle proste i nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej. Kluczowym elementem przy wyborze urządzenia VoIP jest rodzaj dostępu do internetu oraz terminal, za pośrednictwem którego łączymy się do sieci internetowej. 

więcej »

Aktualizacja i dostęp WAN dla Cisco SPA122 Version 1.0.1 (022)

Bramka Cisco SPA122 ma możliwość konfiguracji jedynie poprzez port LAN. Aby uruchomić konfigurator www należy podłączyć urządzenie z komputerem przez LAN. W wersji fabrycznej oprogramowania 1.0.1 (022) występuje wiele błędów m. in. bramka nie będzie obsługiwać transmisji faksów, nie będzie też używać funkcji caller ID służącej do identyfikacji numerów połączeń przychodzących. Dlatego też zalecana jest aktualizacja firmware-u bramki...

więcej »

Telefony HD

Technologia HD Voice, znana również jako dźwięk szerokopasmowy, to nowe standardy audio wykorzystywane w telefonach IP, które pozwalają wysyłać dwukrotnie szerszy zakres dźwięku za pośrednictwem połączeń VoIP w porównaniu z tradycyjnymi telefonami. Oznacza to, że standard HD stosowany w telefonii internetowej może dokładniej reprodukować dźwięk zgodny z ludzką mową.

więcej »

VoIP na połączeniu 3G

Operatorzy GSM udostępniają prosty dostęp do internetu za pośrednictwem modemów USB z kartą SIM w abonamencie lub na prepaid. W ten sposób możesz łączyć się z siecią internetową bezpośrednio z komputera w każdym miejscu w zasięgu sieci operatora. Aby wykorzystać posiadany modem USB do podłączenia telefonu lub bramki VoIP wystarczy odpowiedni router z obsługą 3G/WAN.

więcej »

Fritz!Box 7390 vs 7270 - porównanie

Dzięki połączeniu najnowszych technologii FRITZ!Box Fon WLAN 7390 jest idealną platformą komunikacji dla zaawansowanych użytkowników internetu. Podobnie jak jego poprzednik - FRITZ!Box Fon WLAN 7270, nowy model wyposażony jest jest w rozwiązania umożliwiające korzystanie zarówno z telefonii internetowej, jak i linii stacjonarnej (analogowej / ISDN). 

więcej »

Telefony sekretarskie

Nowoczesne biznesowe telefony IP dają możliwość przejrzystej konfiguracji wielu linii VoIP dla różnych numerów obsługiwanych w firmie. W ten sposób można odbierać / wykonywać połączenia telefoniczne z wielu kont VoIP'owych bezpośrednio z jednego aparatu.

więcej »

VoIP bez komputera, czyli co wybrać?

Jak korzystać z telefonii internetowej w sposób tradycyjny bez udziału komputera? Potrzebne nam będzie urządzenie, które będzie można wpiąć bezpośrednio w wolne gniazdo Ethernet (złącze RJ-45) w naszym routerze lub switchu (w przypadku modemów ADSL można skorzystać z bramek VoIP z wbudowanym routerem). Na rynku istnieje wiele rozwiązań końcowych dla użytkowników internetu, korzystających z połączeń VoIP.

więcej »

Transfer połączeń w wybranych urządzeniach VoIP

Schematy transferowania połączeń w wybranych urządzeniach z oferty zakupowej sklepu 4IP.pl. Transfery w telefonach IP na biurko Cisco SPA 9xx / 3xx / 5xx , Yealink seria SIP-T2x.

więcej »

VoIP w komórce

Możliwość wykonywania połączeń głosowych przez IP dają smartfony, które to zaczynają powoli dominować obecnym rynkiem telefonów komórkowych. Gdy już zaopatrzymy się w konieczny sprzęt, do sprawnego połączenia z VoIP’em potrzebne będzie szybkie łącze internetowe, nawiązane chociażby przez Wi-Fi. Obsługiwanie połączeń VoIP umożliwi skonfigurowanie naszego smartfona jako klienta SIP. 

więcej »

Bramki VoIP Cisco - ręczna konfiguracja urządzeń

Lista podstawowych komend, do wpisania za pomocą klawiatury telefonu, wykorzystywanych do konfiguracji / resetu urządzeń Cisco/Linksys. Przedstawiamy również właściwy sposób ręcznej konfiguracji urządzeń.

więcej »

Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl