Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

AUTHORISED SENNHEISER PARTNER

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Telefon stacjonarny na kartę SIM

W dobie szybkiego rozwoju telekomunikacji, kiedy operatorzy oferują centralki wirtualne V-PBX* posiadając telefon stacjonarny na kartę SIM (przy niewielkim koszcie?) można tworzyć małe firmowe call center. Jest to duży krok w kierunku budowania profesjonalnego wizerunku firmy.  


*Usługi V-PBX wirtualnych centrali dostępne są aktualnie u operatorów ORANGE WCO, PLUS, T-MOBILE

 Telefon stacjonarny na kartę SIM

Co daje nam takie rozwiązanie?

ZOBACZ OFERTĘ
Przeglądając oferty wiodących operatorów telefonii komórkowej na rynku polskim można wyszczególnić kilka podstawowych zalet stacjonarnego telefonu GSM.

Po pierwsze, bardzo prozaicznie patrząc, będąc klientem wyłącznie telefonii komórkowej, mamy dostęp do telefonów biurkowych ze wszystkimi zaawansowanymi opcjami danego modelu. Dodatkowo, posiadając biznesowy telefon bezprzewodowy na kartę SIM uzyskujemy pewnego rodzaju mobilność na terenie biura, nie tracąc na dostępie do pełnych funkcjonalności.
Po drugie, budujemy wizerunek firmy za pomocą jednego numeru głównego wybranych połączeń wychodzących.
 
Po trzecie, dajemy jasną informację klientowi o dostępności pracowników czy usługi dzięki przekierowaniu połączeń przychodzących według ustalonego schematu do odpowiednich osób lub komunikat o ich niedostępności np. poza godzinami pracy.
 
Po czwarte, zyskujemy oszczędność czasu klientów i pracowników poprzez nadanie pracownikom numerów wewnętrznych bez zbędnych prefiksów, dzięki czemu klienci mogą sprawnie być łączeni z konkretnym pracownikiem, a dodatkowo (po piąte) z poziomu telefonu stacjonarnego GSM, bez obawy o utratę połączenia, pracownicy mogą transferować połączenia między sobą w zależności od potrzeby.
 
Po szóste, telefon stacjonarny na kartę SIM umożliwia wysyłanie faksów przy pomocy aplikacji www na wybrany numer w Polsce (z opcją odbioru faksu),  zarówno komórkowy, jaki i stacjonarny.
 
I po siódme, dzięki aplikacji www do obsługi recepcji, osoba na stanowisku recepcjonisty ma dostęp do opcji zarządzania połączeniami przychodzącymi, odbierania ich lub przełączania do odpowiednich pracowników niezależnie od miejsca ich pobytu.

Zobacz artykuł na temat przenoszenia numerów stacjonarnych na kartę SIM do usługi GSM:  Numer stacjonarny w komórce

Zobacz artykuł na temat wirtualnych centrali GSM: Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

 

telefon stacjonarny na kartę SIM

 

Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl