4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

W dobie obfitości ofert od operatorów komórkowych, w końcu doczekaliśmy się również rozwiązań biznesowych dających nam funkcjonalność centrali telefonicznej opartych na modelu "w chmurze" (cloud computing). Podobnie jak w przypadku usług VoIP, dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą.

Dodatkowym atutem jest fakt, że aktualnie każdy numer stacjonarny może zostać przeniesiony do usługi GSM, dzięki czemu nie musimy się martwić o zmianę numeracji. 

 Zobacz artykuł na temat przenoszenia numerów stacjonarnych na kartę SIM do usługi GSM:  Numer stacjonarny w komórce

 

Dzięki usługom wirtualnej centrali osoby dzwoniące z zewnątrz m.in.

  • dowiedzą się z zapowiedzi głosowej z jakim działem lub pracownikiem mogą się połączyć przez co szybciej uzyskają właściwe połączenie,
  • w jakie dni i w jakich godzinach można realizować rozmowy do firmy, a jeśli dzwonią poza godzinami pracy można np. zostawić informacje o kontakcie mailowym poprzez formularz na stronie www lub możliwość nagrania wiadomości na pocztę głosową,
  • na jaki numer wysłać fax;

 

Każdy pracownik operujący na karcie SIM, przypisanej do grupy użytkowników centrali, ma możliwość m.in.

  • transferowania połączeń po numerach wewnętrznych do innych pracowników jeśli np. zajdzie potrzeba połączenia z innym działem (w przypadku zwykłych umów abonenckich transfer połączeń nie jest możliwy!),
  • ustawienia przekierowania w przypadku gdy jest nieosiągalny,
  • korzystania z biurowych telefonów GSM z możliwością podpięcia słuchawek nagłownych z mikrofonem i wykonywania swobodnych transferów połączeń dla zwiększenia komfortu pracy;
 

Jak to wygląda w praktyce?

Aktualnie usługi V-PBX na naszym rynku krajowym świadczą ORANGE, PLUS, T-MOBILE, PLAY (w przygotowaniu). Schemat rejestracji usługi jest w każdym przypadku bardzo podobny. Poniżej przedstawiamy skrócone opisy działania oraz funkcjonalności usług wirtualnej centrali operatorów ORANGE oraz PLUS.

 

ORANGE

Usługę V-PBX można zamówić tylko w salonie Orange, razem z ewentualnym przeniesieniem numeru głównego (jeśli nie przenosimy numeru otrzymujemy numer główny z puli operatora). Numer główny obsługuję połączenia przychodzące do centrali. Można również opcjonalnie prezentować się nim na zewnątrz z każdej karty SIM w grupie WCO.

Oferta "Witrualna Centralka Orange" jest podzielona na cztery pakiety w zależności od ilości podpiętych użytkowników 3 / 5 / 10 / 20. Szczegóły oferty znajdziesz pod adresem: http://centralka.biz/oferta/

Do utworzenia grupy WCO potrzebne będą aktywne karty SIM (najlepiej abonamentowe Orange gdyż w innym przypadku nie będziemy mogli wykonywać transferów połączeń). Aktualne oferty abonamentowe z telefonem i bez telefonu znajdują się na stronie operatora.

W ramach V-PBX otrzymujemy dostęp do panelu konfiguracyjnego www, za pomocą którego zarządzamy usługami. Możemy m.in. ustawić:

  • harmonogram godzin pracy w jakich można dodzwonić się do firmy,
  • powitalne oraz informacyjne komunikaty głosowe* z zapowiedziami usług (np. menu - wybierz wewnętrzny lub usługa kolejkowania połączeń - proszę czekać na połączenie z konsultantem z wgraną melodią na czekanie),
  • przekierowania połączeń (dodatkowo płatne),
  • nagrywanie połączeń (dodatkowo płatne),
  • poczta głosowa,
  • fax;

*komunikaty głosowe - synteza mowy lub plik audio z własnym nagraniem

Dodatkowo z poziomu panelu możemy pobierać raporty połączeń przychodzących, tworzyć grupy użytkowników oraz przypisywać do nich numery wewnętrzne. Większość usług WCO należy do pakietu wybranej oferty i jest darmowa. 

 

PLUS

Usługę V-PBX można zamówić za pośrednictwem mobilnych doradców (zgłaszamy telefonicznie na infolinii). Ewentualne przeniesienie numeru głównego załatwiamy w salonie PLUS. W odróżnieniu do Orange numerem głównym usłudze PLUS nie możemy prezentować się na zewnątrz, służy on jedynie do przyjmowania połączeń przychodzących.

Do utworzenia grupy wirtualnej centrali PLUS potrzebne będą aktywne karty SIM (najlepiej abonamentowe PLUS gdyż w innym przypadku nie będziemy mogli wykonywać transferów połączeń). Aktualne oferty abonamentowe z telefonem i bez telefonu znajdują się na stronie operatora.

Oferta V-PBX PLUS jest podzielona na dwa osobne segmenty z różnymi pakietami usług zależnie od specyfikacji obsługi połączeń telefonicznych:

  • mobilny zespół - zapowiedź głosowa np. wybierz wewnętrzny do konkretnego działu 

podstawowe miesięczne opłaty to: zapowiedź głosowa - 45 zł netto, każdy użytkownik - 6 zł netto, transfer połączenia - 5 zł netto / użytkownik

  • biuro obsługi klienta - kolejkowanie połączeń jak w przypadku infolinii contact center + raporty połączeń przychodzących

podstawowe miesięczne opłaty to: każdy użytkownik 41 zł netto (w tym wliczona zapowiedź głosowa, kolejkowanie, raporty), transfer połączenia - 5 zł netto / użytkownik

 

W ramach V-PBX otrzymujemy dostęp do panelu konfiguracyjnego www, za pomocą którego zarządzamy usługami. Możemy m.in. ustawić:

  • harmonogram godzin pracy w jakich można dodzwonić się do firmy,
  • powitalne oraz informacyjne komunikaty głosowe* z zapowiedziami usług (mobilny zespół lub biuro obsługi klienta),
  • przekierowania połączeń (dodatkowo płatne),
  • nagrywanie połączeń (dodatkowo płatne),
  • poczta głosowa,
  • fax;

*komunikaty głosowe - brak syntezy mowy, tylko plik audio z własnym lub wykupionym nagraniem

Dodatkowo z poziomu panelu możemy pobierać raporty połączeń przychodzących (tylko w przypadku oferty "biuro obsługi klienta"), tworzyć grupy użytkowników oraz przypisywać do nich numery wewnętrzne (funkcjonalność transferów połączeń jest dodatkowo płatna). 

 

telefony na kartę SIM

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl