Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
przewodowe
296
PLN
Alcatel Temporis 580 + Mairdi 308S

Alcatel Temporis 580 + Mairdi 308S

Wysyłka:
48 godzin
Kod produktu:

ATL1407525-308S

Alcatel
(Ilość ocen: 0)
Cena: 296,00 zł
Cena netto: 240,65 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Alcatel Temporis 580 + Mairdi 308S

biurowy telefon analogowy + słuchawka nagłowna na jedno ucho

Podstawowy zestaw analogowy Call / Contact Center dla pracowników biurowych. Telefon z wyświetlaczem oraz identyfikacją numerów dzwoniących.

Skład zestawu

Telefon analogowy Alcatel Temporis 580 z dedykowanym gniazdem na zestaw nagłowny (RJ-9).

Profesjonalny zestaw nagłowny na jedno ucho Mairdi 308S z przejściówką do telefonu Alcatel.

 

Gwarancja: 24 miesiące producenta


Zestaw Call Contact Center do telefonii analogowej z słuchawką o podstawowej redukcji szumów mikrofonu, przeznaczoną do pomieszczeń o niskim natężeniu hałasu.

Zobacz artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center?

 
Zobacz także:
 
  
Alcatel Temporis 580 + Mairdi 308DS Alcatel Temporis 580 + Mairdi 308DS

Zestaw dla pracowników Call / Contact Center do ciągłej pracy 8h na dobę | Biurowy telefon analogowy Alcatel Temporis 580 z wyświetlaczem LCD + zestaw nagłowny na dwoje uszu - słuchawki Mairdi 308DS wraz z przejściówką do telefonu Alcatel.

Cena: 326,00 zł

Mairdi 308S Mairdi 308S

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD | Wersja - na jedno ucho | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o niskim natężeniu hałasu | Wytrzymała konstrukcja | Waga: 55 g

Cena: 160,00 zł

Mairdi 308DS Mairdi 308DS

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD | Wersja - na dwoje uszu | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o niskim natężeniu hałasu | Wytrzymała konstrukcja | Waga: 76 g

Cena: 192,00 zł

Mairdi 612 Mairdi 612

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD | Wersja - na jedno ucho | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Wytrzymała konstrukcja | Waga: 65 g

Cena: 220,00 zł

Mairdi 612D Mairdi 612D

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD | Wersja - na dwoje uszu | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Wytrzymała konstrukcja | Waga: 96 g

Cena: 250,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl