Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony systemowe
794
PLN
Avaya 1616-I BLK

Avaya 1616-I BLK

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

700458540

Avaya
(Ilość ocen: 0)
Cena: 794,00 zł
Cena netto: 645,53 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Avaya 1616-I Black (Avaya Communication Manager)

systemowy telefon IP przeznaczony dla integratorów małych/średnich/dużych przedsiębiorstw 

Telefon IP Avaya 1616-I zaprojektowany został specjalnie na potrzeby wymagających użytkowników, przeznaczony do współpracy z systemami Avaya Communication Manager oraz Avaya IP OfficeJego duży wyświetlacz, bezpośrednia obsługa 16 linii oraz możliwość konfiguracji dodatkowych 32 przycisków  umożliwia szybki dostęp do wybranych funkcji. Ponadto Avaya 1616-I oferuje także tradycyjne funkcje telefoniczne takie jak konferencje, transfer połączeń, czy  zawieszanie lub wyciszanie rozmów. Dzięki zestawieniu wszystkich niezbędnych cech telefon 1616-I  zapewnia dużą wygodę i funkcjonalność użytkowania. 

Cechy produktu

  • Podświetlany wyświetlacz o przekątnej 3,5” z regulacją kąta wyświetlania
  • 16 klawiszy funkcyjnych dual LED - podwójna dioda LED zapewnia wyraźny status użytkownika
  • Możliwość przypisania do 3 modułów dla 32 przycisków, co daje łącznie 112 opcji szybkiego wybierania
  • 3 przyciski kontekstowe
  • 4 klawisze nawigacyjne
  • Przyciski stałe:  regulacja głośności ( oddzielnie dla słuchawki telefonu, słuchawki dodatkowej, głośnika, dzwonka), wstrzymanie/zawieszenie rozmów, konferencja,  transfer połączeń, książka telefoniczna, tryb głośnomówiący/zestaw słuchawkowy, ponowne wybieranie numeru, poczta głosowa
  • Wskaźnik połączeń przychodzących
  • 8 spersonalizowanych wzorów dzwonków
  • 2 głośniki wysokiej jakości – full duplex
  • Zasilanie PoE 802.3af (zasilacz tradycyjny kupowany oddzielnie)
  • Dwa porty Ethernet do podłączenia telefonu/PC
  • Możliwość dwóch ustawień telefonu – na biurku oraz na ścianie za pomocą dodatkowego adaptera ściennego
  • Książka telefoniczna – do 100 wpisów kontaktów
  • Rejestr połączeń – do 100 ostatnich połączeń
  • Obsługiwane kodeki: G.711, G.726, G.729A/B

 

Wymagania

  • Avaya Communication Manager 3.0 lub nowsze
  • Avaya IP Office 4.2 (11) lub nowsze


Więcej informacji na stronie produktu www.avaya.com/en

Gwarancja: 12 miesięcy producenta

UWAGA! Telefony na użytek centrali dedykowanych Avaya Communication Manager oraz Avaya IP Office.

Specyfikacja produktu

Producent Avaya
Model 1616-I BLK
Kod produktu 700458540
Gwarancja 12 miesięcy producenta
Zastosowanie systemowy telefon IP Avaya 1616-I BLK
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 16
Kodeki głosowe G.711, G.726, G.729A/B
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN) - pełni funkcję switcha
Złącze zestawu nagłownego tak, RJ9 (dedykowany przycisk "HEADSET" do odbioru/zakończenia połączenia przez słuchawki)
Wyświetlacz LCD tak, z podświetlaniem (3,5")
Identyfikacja numerów tak
Transfery połączeń tak, dedykowany przycisk "TRANSFER" na klawiaturze telefonu
Zawieszanie połączeń tak, dedykowany przycisk "HOLD" na klawiaturze telefonu
Wyciszanie połączeń tak, dedykowany przycisk "MUTE" na klawiaturze telefonu
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk "REDIAL" na klawiaturze telefonu
Tryb konferencji tak, dedykowany przycisk "CONFERENCE" na klawiaturze telefonu
Tryb głośnomówiący tak, dedykowany przycisk "SPEAKER" na klawiaturze telefonu
Książka adresowa 100 wpisów, dedykowany przycisk "CONTACTS" na klawiaturze telefonu
Zasilanie PoE, zasilacz zewnętrzny
- -
Wersja z automatyczną sekretarką tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
Inne możliwość montażu naściennego
Cisco CP-7942G Cisco CP-7942G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7942G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 2 linii | Wyświetlacz LCD | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 196,00 zł

Cisco CP-7945G Cisco CP-7945G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7945G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 2 linii | Wyświetlacz LCD kolorowy | Router/switch PC - Gigabitowy | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 319,00 zł

Cisco CP-7962G Cisco CP-7962G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7962G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 6 linii | Wyświetlacz LCD | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 441,00 zł

Cisco CP-7965G Cisco CP-7965G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7965G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 6 linii | Wyświetlacz LCD kolorowy | Router/switch PC - Gigabitowy | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 697,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl