Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony systemowe
665
PLN
Cisco CP-7811-K9

Cisco CP-7811-K9

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

CP-7811-K9=

Cisco
(Ilość ocen: 0)
Cena: 665,00 zł
Cena netto: 540,65 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Cisco Unified IP Phone CP-7811-K9 (Call Manager)

systemowy telefon IP przeznaczony dla integratorów małych/średnich/dużych przedsiębiorstw 

Nowa seria telefonów Cisco. Podstawowy telefon IP przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Cechy produktu

  • 1 linia
  • Wyświetlacz LCD (mono): 3,28" / 384 x 106 px w 4bitowej skali szarości
  • Obsługiwane protokoły sygnalizacyjne: SCCP (Call Manager) / SIP
  • Gniazdo słuchawki nagłownej : RJ-9
  • 2 porty 10/100BASE-T RJ-45 Ethernet (IEEE 802.3)
  • Szerokopasmowe audio: obsługa kodeka G.722 zgodny z TIA 920, możliwość obsługi zestawu nagłownego i głośnika
  • Obsługiwane kodeki: G.711a, G.711u, G.729a, G.729ab, G.722 oraz kodeki kompresji audio iLBC
  • Głośnik: Full-duplex z funkcją korekcji szumów
  • Klawisze funkcyjne: 0
  • Opcje QoS: obsługa DSCP oraz standardów 802.1.Q/p
  • Zabezpieczenia - Telefony są dostarczane z fabrycznie zainstalowanym certyfikatem X.509v3, szyfrowanie AES-128, obsługa EAPOL pass-through
  • Kompatybilność kontroli połączeń: Obsługiwana przez  Cisco Unified Communications Manager Versions 7.1(5), Cisco Unified Communications Manager Business Edition 3000 Version 8.6, the Cisco Unified Communications Manager Business Edition 5000 Version 8.5 i nowsze oraz the Cisco Unified Communications Manager Business Edition 6000 Version 8.5 i nowsze
  • Zgodny ze standardem PoE  IEEE 802.3af (Class I), opcjonalna możliwość podłączenia zasilacza 48VDC CP-PWR-CUBE-3=)
   
UWAGA! Zasilacz jest kupowany osobno 

Więcej informacji na stronie produktu www.cisco.com/en

Gwarancja: podstawowa: 3 miesiące producenta (możliwość rozszerzenia gwarancji)


Kompatybilność kontroli połączeń przez Cisco Unified Communications Manager po wykupieniu odpowiedniej licencji dla telefonu.

Cisco CP-7821-K9 Cisco CP-7821-K9

Telefon systemowy IP Cisco CP-7821-K9 przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager oraz SIP | Obsługa 2 linii | Wyświetlacz LCD 384x106 px | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 871,00 zł

Cisco CP-7841-K9 Cisco CP-7841-K9

Telefon systemowy IP Cisco CP-7841-K9 przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager oraz SIP | Obsługa 4 linii | Wyświetlacz LCD 384x106 px | Router/switch PC gigabit | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 158,00 zł

Cisco CP-7861-K9 Cisco CP-7861-K9

Telefon systemowy IP Cisco CP-7861-K9 przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager oraz SIP | Obsługa 6 linii | 16 przycisków funkcyjnych | Wyświetlacz LCD 384x106 px | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 253,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl