Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Cisco CP-7962G

Wysyłka: skontaktuj się ze sprzedawcą
Cena: 1 441,00 zł 1441.00
Cena netto: 1 171,54 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Cisco
Kod produktu: CP-7962G

Opis

Cisco Unified IP Phone CP-7962G (Call Manager)

systemowy telefon IP przeznaczony dla integratorów małych/średnich/dużych przedsiębiorstw 

Telefon IP Cisco model 7942G jest w pełni funkcjonalnym telefonem, zapewniającym komunikację głosową za pośrednictwem tej samej sieci przesyłania danych, która jest używana przez komputery, pozwala na nawiązywanie i odbieranie połączeń, a także zawieszanie i przekazywanie połączeń, wykonywanie połączeń konferencyjnych itp. Poza podstawowymi funkcjami obsługi połączeń, telefon IP 7962G umożliwia obsługę specjalnych lub zaawansowanych funkcji, pozwalających na rozszerzenie możliwości obsługi połączeń. Cztery dynamiczne klawisze funkcyjne  w połączeniu z wyświetlaczem umożliwiają łatwy i szybki dostęp do odpowiednich funkcji. Telefon IP 7962G oferuje również wiele przydatnych funkcji zabezpieczeń, oraz możliwość korzystania z protokołu IEEE 802.3af w celu wykorzystania zasilania Power over Ethernet (PoE),  Cisco inline power, lub za pomocą opcjonalnego zasilacza.

Podstawowy telefon IP przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Cechy produktu

  • 6 linii
  • Wyświetlacz LCD (mono): 5" / 320 x 240 px w 4bitowej skali szarości
  • Obsługiwane protokoły sygnalizacyjne: SCCP (Call Manager) /  SIP (po wykupieniu dodatkowej licencji)
  • Gniazdo słuchawki nagłownej : RJ-9
  • 2 porty 10/100BASE-T RJ-45 Ethernet (IEEE 802.3)
  • Szerokopasmowe audio: obsługa kodeka G.722 zgodny z TIA 920, możliwość obsługi zestawu nagłownego i głośnika
  • Obsługiwane kodeki: G.711a, G.711u, G.729a, G.729ab, G.722 oraz kodeki kompresji audio iLBC
  • Głośnik: Full-duplex z funkcją korekcji szumów
  • Klawisze funkcyjne: 8
  • Możliwa obsługa modułu rozszerzającego
  • Opcje QoS: obsługa DSCP oraz standardów 802.1.Q/p
  • Zabezpieczenia - Telefony są dostarczane z fabrycznie zainstalowanym certyfikatem X.509v3, szyfrowanie AES-128, obsługa EAPOL pass-through
  • Kompatybilność kontroli połączeń: Obsługiwana przez  Cisco Unified Communications Manager Versions 4.1(3)sr5b, 4.2(3)sr2b, 4.3(1), 5.1.1(b), 5.1(2), 6.0(1) i nowsze, obsługiwana przez Cisco Unified Communications Express oraz SRST Version 4.1
  • Zgodny ze standardem PoE  IEEE 802.3af (Class II), opcjonalna możliwość podłączenia zasilacza 48VDC CP-PWR-CUBE-3=
   
UWAGA! Zasilacz jest kupowany osobno 

  • Wymiary: 20.32 (W) x 26.67 (S) x 15.24 (G)
  • Waga: 1.6kg
  • Kolor: ciemno szary ze srebrną ramką
  • Materiał: Tworzywo sztuczne ABS
  • Wymagane oprogramowanie telefonu: 8.3(2) i nowsze
  • Dopuszczalna temperatura 0°C ~ 40°C
  • Dopuszczalna wilgotność 10 do 95% (bez kondensacji)


Więcej informacji na stronie produktu www.cisco.com/en

Gwarancja: podstawowa: 3 miesiące producenta (możliwość rozszerzenia gwarancji do 3-4-5 lat)



Telefony systemowe Cisco, bez wykupienia specjalnej licencji do protokołu SIP, nie będą działać poprawnie w zastosowaniu na użytek wirtualnych centralek operatorów telefonii VoIP.

Dane techniczne

Producent Cisco
Model CP-7962G
Gwarancja 3 miesiące producenta podstawowa (możliwość rozszerzenia)
Zastosowanie systemowy telefon IP do Cisco Call Manager
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 6
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny Skinny Client Control Protocol (SCCP) - Cisco Systems
Kodeki głosowe G.722 (szerokopasmowy), G.711, G.726, G.729, iLBC
Obsługa linii analogowej (PSTN) nie
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN) - pełni funkcję switcha
Złącze zestawu nagłownego RJ9, aktywny przycisk odbioru/zakończenia połączenia na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Wyświetlacz LCD tak, brak podświetlania (320 x 240 px)
Transfery połączeń tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Zawieszanie połączeń tak
Wyciszanie połączeń tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb konferencji tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb głośnomówiący tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Zasilanie PoE, zasilacz zewnętrzny 48VDC CP-PWR-CUBE-3 - kupowany osobno

Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

Nagrywanie połączeń na telefon GSM

W naszej ofercie mamy dla Państwa telefon GSM z możliwością nagrywania rozmów na kartę SD oraz podpięcia słuchawek nagłownych. Telefon Mobicom FWP379HS BUSINESS może być zaprogramowany pod wirtualne centralki GSM operatorów T-MOBILE, PLUS i ORANGE...

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl