Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00
*Pn 18.09.2017  09:00 - 15:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony systemowe
1697
PLN
Cisco CP-7965G

Cisco CP-7965G

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

CP-7965G

Cisco
(Ilość ocen: 0)
Cena: 1 697,00 zł
Cena netto: 1 379,67 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Cisco Unified IP Phone CP-7965G (Call Manager)

systemowy telefon IP przeznaczony dla integratorów małych/średnich/dużych przedsiębiorstw 

Telefon IP Cisco model 7965G jest w pełni funkcjonalnym telefonem, zapewniającym komunikację głosową za pośrednictwem tej samej sieci przesyłania danych, która jest używana przez komputery, pozwala na nawiązywanie i odbieranie połączeń, a także zawieszanie i przekazywanie połączeń, wykonywanie połączeń konferencyjnych itp.

Poza podstawowymi funkcjami obsługi połączeń, telefon IP 7965G umożliwia obsługę specjalnych lub zaawansowanych funkcji, pozwalających na rozszerzenie możliwości obsługi połączeń. Cztery dynamiczne klawisze funkcyjne  w połączeniu z kolorowym wyświetlaczem umożliwiają łatwy i szybki dostęp do odpowiednich funkcji. Telefon IP 7965G oferuje również wiele przydatnych funkcji zabezpieczeń, oraz możliwość korzystania z protokołu IEEE 802.3af w celu wykorzystania zasilania Power over Ethernet (PoE),  Cisco inline power, lub za pomocą opcjonalnego zasilacza.

Podstawowy telefon IP przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Cechy produktu

  • 6 linii
  • Wyświetlacz LCD (kolor): 5" / TFT 320 x 240 px w 16bitowej skali kolorów
  • Obsługiwane protokoły sygnalizacyjne: SCCP (Call Manager) / SIP (po wykupieniu dodatkowej licencji)
  • Gniazdo słuchawki nagłownej : RJ-9
  • 2 porty 10/100/1000BASE-T RJ-45 Ethernet (IEEE 802.3)
  • Szerokopasmowe audio: obsługa kodeka G.722 zgodny z TIA 920, możliwość obsługi zestawu nagłownego i głośnika
  • Obsługiwane kodeki: G.711a, G.711u, G.729a, G.729ab, G.722 oraz kodeki kompresji audio iLBC
  • Głośnik: Full-duplex z funkcją korekcji szumów
  • Klawisze funkcyjne: 8
  • Opcje QoS: obsługa DSCP oraz standardów 802.1.Q/p
  • Zabezpieczenia - Telefony są dostarczane z fabrycznie zainstalowanym certyfikatem X.509v3, szyfrowanie AES-128, obsługa EAPOL pass-through
  • Kompatybilność kontroli połączeń: Obsługiwana przez  Cisco Unified Communications Manager Versions 4.1(3)sr5b, 4.2(3)sr2b, 4.3(1), 5.1.1(b), 5.1(2), 6.0(1) i nowsze, obsługiwana przez Cisco Unified Communications Express oraz SRST Version 4.1
  • Obsługiwana przez Cisco Unified Communications Express oraz SRST Version 4.1
  • Zgodny ze standardem PoE  IEEE 802.3af (Class III), opcjonalna możliwość podłączenia zasilacza 48VDC CP-PWR-CUBE-3=)
   
UWAGA! Zasilacz jest kupowany osobno 

  • Wymiary: 20.32 (W) x 26.67 (S) x 15.24 (G) cm
  • Waga: 1.6kg
  • Kolor: ciemno szary ze srebrną ramką
  • Materiał: Tworzywo sztuczne ABS
  • Wymagane oprogramowanie telefonu: 8.3(2) i nowsze
  • Dopuszczalna temperatura 0°C ~ 40°C
  • Dopuszczalna wilgotność 10 do 95% (bez kondensacji)

 

Więcej informacji na stronie produktu www.cisco.com/en

Gwarancja: podstawowa: 3 miesiące producenta (możliwość rozszerzenia gwarancji do 3-4-5 lat)



Telefony systemowe Cisco, bez wykupienia specjalnej licencji do protokołu SIP, nie będą działać poprawnie w zastosowaniu na użytek wirtualnych centralek operatorów telefonii VoIP.

Specyfikacja produktu

Producent Cisco
Model CP-7965G
Gwarancja 3 miesiące producenta podstawowa (możliwość rozszerzenia)
Zastosowanie systemowy telefon IP do Cisco Call Manager
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 6
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny Skinny Client Control Protocol (SCCP) - Cisco Systems
Kodeki głosowe G.722 (szerokopasmowy), G.711, G.726, G.729, iLBC
Obsługa linii analogowej (PSTN) nie
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100/1000 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN) - pełni funkcję switcha
Złącze zestawu nagłownego RJ9, aktywny przycisk odbioru/zakończenia połączenia na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Wyświetlacz LCD tak, z podświetlaniem (TFT 320 x 240 px)
Transfery połączeń tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Zawieszanie połączeń tak
Wyciszanie połączeń tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb konferencji tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb głośnomówiący tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Zasilanie PoE, zasilacz zewnętrzny 48VDC CP-PWR-CUBE-3 - kupowany osobno
Cisco CP-7962G Cisco CP-7962G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7962G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 6 linii | Wyświetlacz LCD | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 441,00 zł

Cisco CP-7942G Cisco CP-7942G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7942G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 2 linii | Wyświetlacz LCD | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 196,00 zł

Cisco CP-7945G Cisco CP-7945G

Telefon systemowy IP Cisco CP-7945G przeznaczony dla integratorów, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Współpraca z Cisco Unified Communications Manager | Obsługa 2 linii | Wyświetlacz LCD kolorowy | Router/switch PC - Gigabitowy | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 319,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl