Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
archiwum urządzeń VoIP
239
PLN
Cisco SPA122
Cisco SPA122
Cena: 239,00 zł
Cena netto: 194,31 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Cisco SPA122

bramka VoIP na 2 porty z obsługą faksu

Bramka VoIP z wbudowanym routerem do podłączenia dwóch telefonów analogowych lub telefonu i faksu. Umożliwia podłączenie komputera oraz pozwala na znaczne zmniejszenie kosztów prowadzonych rozmów dzięki wykorzystaniu technologii VoIP zamiast klasycznej linii analogowej.

SPA122 to nowa odsłona cieszącego się od lat zaufaniem operatorów i użytkowników końcowych modelu bramki Cisco/Linksys SPA2102-EU

Cechy produktu

Cisco SPA122

  • Liczba obsługiwanych kont VoIP: 2 konta SIP
  • 1x port WAN 100BASE-T RJ-45 (IEEE 802.3)
  • 1x port LAN 100BASE-T RJ-45 (IEEE 802.3)
  • 2x port FXS RJ-11 do podpięcia tradycyjnego telefonu analogowego lub faksu
  • Kodeki audio: G.711µ/A, G.726, G.729A
  • 4 Diody sygnalizacyjne: Phone 1, Phone 2, Internet, Zasilanie

 

Podstawowe funkcje telefoniczne aktywowane na bramce

  • Transfer połączeń
  • 3-stronna konferencja
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta
  • Funkcja „nie przeszkadzać” DND
  • Połączenia oczekujące (Call waiting)
  • Blokowanie połączeń


Cechy fizyczne

  • Wymiary: 101 x 101 x 28 mm
  • Waga: 153 g
  • Zasilacz: 100~240V
  • Zasilanie: 5V/2A

 

Zawartość opakowania

  • Bramka Cisco SPA122
  • Zasilacz
  • Kabel Ethernet (sieciowy) 1,8m
  • Podręcznik użytkownika
  • Płyta CD

 

Gwarancja: 12 miesięcy w serwisie wewnętrznym


Podstawowa bramka z portami FXS na 2 telefony analogowe lub telefon i faks. Możliwość konfiguracji dwóch niezależnych linii na każdym z portów bramki. 

 
Zobacz także:
 
  telefony analogowe - stacjonarne
 

Specyfikacja produktu

Producent Cisco
Model SPA122
Gwarancja 12 miesięcy producenta
Zastosowanie bramka dostępowa VoIP do podpięcia telefonów analogowych i faksu
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 2
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny SIP v2
Kodeki głosowe G.711, G.726, G.729
Obsługa linii analogowej (PSTN) nie
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN)
Obsługa faksu tak, protokół T38G
Zarządzanie przeglądarka WWW
Zasilanie zasilacz DC 5V / 2A (napięcie 100–240V)
Konfiguracja urządzenia VoIP Konfiguracja urządzenia VoIP

Zamów darmową konfigurację z kontem FreecoNet do zakupionego w sklepie urządzenia lub zestawu. Sprawdź szczegóły darmowej konfiguracji...

Cena: 0,00 zł

Cisco SPA112 Cisco SPA112

Bramka Cisco SPA112 to nowa odsłona modelu PAP2T do podłączenia 2 telefonów analogowych lub telefonu i faksu oraz znaczne zmniejszenie kosztów prowadzonych rozmów dzięki wykorzystaniu telefonii VoIP zamiast klasycznej linii analogowej.

Cena: 215,00 zł 249,00 zł

Gigaset SL400 (Bluetooth) Gigaset SL400 (Bluetooth)

Telefon bezprzewodowy DECT GAP przeznaczony do linii analogowej. Wyświetlacz LCD 1.8'' z podświetleniem - polskie menu | Książka adresowa: 500 wpisów | Tryb głośnomówiący half duplex | Bluetooth | Metalowa obudowa | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

technologia DECT (baza + słuchawka)  Bluetooth

Cena: 549,00 zł

Gigaset SL910A (Bluetooth) Gigaset SL910A (Bluetooth)

Telefon bezprzewodowy DECT GAP z sekretarką przeznaczony do linii analogowej. Wyświetlacz LCD 3.2'' z podświetleniem i dotykowym ekranem - polskie menu | Książka adresowa: 500 wpisów | Tryb głośnomówiący half duplex | Bluetooth | Metalowa obudowa | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

technologia DECT (baza + słuchawka)  Bluetooth

Cena: 599,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl