Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Cisco SPA232D

Cena: 317,00 zł 317.00
Cena netto: 257,72 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Cisco
Kod produktu: SPA232D-G7

Opis

Cisco SPA232D-G7

bramka VoIP z routerem i bazą DECT (obsługa linii miejskiej)

Cisco SPA232D to niedroga, niezawodna bramka głosowa do podłączenia telefonu analogowego lub faksu poprzez VoIP lub połączenie z publiczną siecią telefoniczną PSTN. Rewolucyjny postęp w tym urządzeniu to zintegrowana stacja bazowa DECT używana wyłącznie ze słuchawką SPA302D DECT, zapewniając mobilne rozwiązanie dla użytkowników, którzy mają tendencję do częstego poruszania się. SPA232D obsługuje podstawowe funkcje głosowe, takie jak identyfikator rozmówcy, transferowanie połączeń, połączenia oczekujące, przekazywanie połączeń, poczty głosowej i wiele więcej, aby zapewnić kompleksowe, zaawansowane i wysoce innowacyjne rozwiązania VoIP.


Bramka wyposażona jest w jeden port RJ-11 FXS do podłączenia standardowego telefonu analogowego lub faksu oraz jeden port FXO do podłączenia do sieci PSTN. Linie FXO i FXS mogą być niezależnie konfigurowane za pomocą oprogramowania przez usługodawcę lub użytkownika końcowego. Ponadto posiada dwa porty 100Base-T RJ-45.  

Cechy produktu

Cisco SPA232D-G7

  • Liczba obsługiwanych kont VoIP: 11 kont SIP (10x DECT, 1x FXS)
  • 1x port WAN 100BASE-T RJ-45 (IEEE 802.3)
  • 1x port LAN 100BASE-T RJ-45 (IEEE 802.3)
  • 1x port FXS RJ-11 do podpięcia tradycyjnego telefonu analogowego lub faksu
  • 1x port FXO RJ-11 do podłączenia do publicznej sieci telefonicznej (PSTN)
  • Kodeki audio: G.722 (dźwięk HD tylko dla linii DECT), G.711µ/A, G.726, G.729A/AB
  • 4 Diody sygnalizacyjne: Phone 1, Line, Internet, Zasilanie
  • Zintegrowana stacja bazowa DECT
  • Rejestracja maksymalnej liczby słuchawek: 5 słuchawek Cisco SPA302D
  • Możliwość ustawienia reguł dla połączeń wychodzących i przychodzących

 

Podstawowe funkcje telefoniczne aktywowane na bramce

  • Transfer połączeń
  • 3-stronna konferencja
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta
  • Funkcja „nie przeszkadzać” DND
  • Połączenia oczekujące (Call waiting)
  • Blokowanie połączeń

 

Cechy fizyczne

  • Wymiary: 101 x 101 x 28 mm
  • Waga: 153 g
  • Zasilacz: 100~240V
  • Zasilanie: 5V/2A

 

Zawartość opakowania

  • Bramka Cisco SPA232D
  • Zasilacz
  • Kabel Ethernet (sieciowy) 1,8m
  • Kabel telefoniczny RJ-11
  • Podręcznik użytkownika
  • Płyta CD

 

Gwarancja: 12 miesięcy w serwisie wewnętrznym


Do bramki można dodatkowo zarejestrować do 5 słuchawek DECT. Każda dedykowana słuchawka wyposażona jest w gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych - jack 2,5mm. Gniazdo bramki "PHONE" może obsługiwać zarówno tradycyjny telefon analogowy jak i faks.

 
Zobacz także:
 
  telefony analogowe - stacjonarne      
 
 

Dane techniczne

Producent Cisco
Model SPA232D-G7
Gwarancja 12 miesięcy producenta
Zastosowanie bramka dostępowa VoIP | PSTN do podpięcia telefonu analogowego lub faksu
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 11
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny SIP v2
Kodeki głosowe G.722 (szerokopasmowy, G.711 (A-law and μ-law), G.726 (32 kbps), G.729 (A and AB)
Obsługa linii analogowej (PSTN) tak
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN)
Obsługa faksu tak, protokół T38G
Zarządzanie przeglądarka WWW
Zasilanie zasilacz DC 5V / 2A (napięcie 100–240V)
- -
Inne zintegrowana baza DECT do rejestracji słuchawek Cisco SPA303D-G7 (rejestracja do 5 słuchawek)

Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

Nagrywanie połączeń na telefon GSM

W naszej ofercie mamy dla Państwa telefon GSM z możliwością nagrywania rozmów na kartę SD oraz podpięcia słuchawek nagłownych. Telefon Mobicom FWP379HS BUSINESS może być zaprogramowany pod wirtualne centralki GSM operatorów T-MOBILE, PLUS i ORANGE...

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl