Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00
*Pn 18.09.2017  09:00 - 15:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony biurowe
1199
PLN
Cisco SPA525G2 (Bluetooth)
Cisco SPA525G2 (Bluetooth)

Cisco SPA525G2 (Bluetooth)

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

SPA525G2

Cisco
(Ilość ocen: 0)
Cena: 1 199,00 zł
Cena netto: 974,80 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Cisco SPA525G2

biurowy telefon IP z kolorowym wyświetlaczem na 5 linii VoIP

Cisco SPA525G2 to 5 liniowy telefon IP z kolorowym wyświetlaczem wysokiej rozdzielczości należący do rodziny rozwiązań Cisco Small Business Pro. Telefon obsługuje protokół sygnalizacyjny SPCP(pozwalający na współpracę z centralami Cisco Unified Communication UC540 oraz UC560) lub protokół SIP (do współpracy z większością operatorów VoIP i centralami innych producentów. 


Telefon IP Cisco model SPA525G2 jest następcą modelu SPA525G, który od poprzednika odróżnia się obsługą dodatkowej funkcji Cisco Mobile Link (pozwalającą spiąć telefon IP z telefonem komórkowym poprzez wbudowane łącze Bluetooth, w celu importu kontaktów lub aby wykonywać i odbierać połączenia). Do innych unikalnych cech telefonu Cisco SPA525G2 należy zaliczyć wbudowanego klienta VPN, Cisco Anyconnect pozwalającego korzystać z telefonu z dowolnego miejsca na świecie w taki sposób jakby był on wpięty do lokalnej centrali i jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo połączeń. 

SPA525G2 to idealne rozwiązanie dla pracowników podłączających się do zasobów firmowych zdalnie, jak również dla wymagającego użytkownika biznesowego, dzięki wbudowanemu klientowi WLAN, telefon można podłączyć do dowolnej sieci bezprzewodowej, można go również spiąć z bezprzewodowym zestawem słuchawkowym poprzez wbudowany interfejs Bluetooth.

Cechy produktu

Cisco SPA525G2

  • Kolorowy wyświetlacz LCD z podświetlaniem: 320x240px, 3,2”
  • Liczba obsługiwanych kont VoIP: 5 kont SIP
  • Diody LED do wyboru linii: 5 diod LED
  • Klawisze funkcyjne LCD: 4 kontekstowe klawisze LCD
  • 5-kierunkowy klawisz nawigacji
  • Książka adresowa: 100 wpisów
  • Kodeki audio: G.722 (dźwięk HD), G.711(A/μ), G.729AB, G.726
  • Złącza sieciowe: 10/100M 1xRJ45 (WAN), 1xRJ45 (LAN)
  • Gniazdo słuchawki nagłownej: jack 2,5 mm
  • Zasilanie PoE (UWAGA Zasilacz tradycyjny kupowany oddzielniePA100-EU)
  • Możliwość montażu naściennego (adapter do montażu kupowany oddzielnie)
  • Obsługa modułów sekretarskich SPA500S: do 2 modułów po 32 klawisze

 

Funkcje telefoniczne

  • Transfer połączeń:  dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
  • Zawieszanie połączeń: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • Wyciszanie połączeń: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
  • Powtórne wybieranie numeru: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
  • 3-stronna konferencja: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
  • Odbiór/zakończenie połączenia przez zestaw nagłowny: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
  • Tryb głośnomówiący: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
  • Poczta głosowa, regulacja głośności rozmów i dzwonka
  • Identyfikacja abonenta
  • Połączenia oczekujące
  • Lista połączeń
  • Szybkie wybieranie
  • Funkcja „nie przeszkadzać” DND
  • Obsługa funkcji multimedialnych poprzez wbudowany port USB – odtwarzanie zdjęć, MP3, wiadomości RSS
  • Interfejs Bluetooth umożliwiający integrację telefonu IP z telefonem komórkowym oraz podłączenie bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Bluetooth
  • Możliwość podglądu obrazu z kompatybilnych kamer IP – wyświetlanie na ekranie telefonu obrazu  z 4 kamer

 

Integracja z hostowanym IP PBX | FreecoNet

  • Linia telefoniczna z dostępem do bilingów przez stronę WWW (panel administracyjny)
  • Możliwość ustawienia przekierowań przez panel administracyjny
  • Transferowanie połączeń po numerach wewnętrznych w ramach założonego konta
  • Usługi dodane z syntezą mowy lub własnym komunikatem głosowym
  • Darmowa konfiguracja telefonu Zobacz więcej...

 

Cechy fizyczne

  • Wymiary: 214 x 212 x 44mm
  • Waga: 0,90 kg
  • Zasilacz: 100~240V
  • Zasilanie: DC 5V / 2A

 

Zawartość opakowania

  • Telefon Cisco SPA 525-G2
  • Słuchawka oraz przewód słuchawki
  • Podstawka do telefonu
  • Przewód Ethernet (sieciowy)
  • Instrukcja obsługi
  • Płyta CD

 

Gwarancja: 12 miesięcy producenta w serwisie CISCO


Telefon posiada dedykowane gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych dla zwiększenia swobody oraz jakości obsługi połączeń telefonicznych (np. w Call Center). Telefon może być zasilany bezpośrednio poprzez złącze Ethernet przy podłączeniu do odpowiedniego nadajnika PoE (zasilacz tradycyjny kupowany osobno). Telefon może być rozbudowany o dwa dodatkowe moduły sekretarskie do programowania funkcji skrótowych.

Zobacz artykuł opisujący budowę sieci z wykorzystaniem PoE

 
Zobacz także:
 
  
 

Specyfikacja produktu

Producent Cisco
Model SPA525-G2
Gwarancja 12 miesięcy producenta
Zastosowanie stacjonarny, przewodowy telefon IP na biurko / punkt WLAN
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 5
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny SIP v2 (RFC 3261, 3262, 3263, 3264)
Kodeki głosowe G.722 (szerokopasmowy), G.711, G.726, G.729
Obsługa linii analogowej (PSTN) nie
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN) - pełni funkcję switcha
Złącze zestawu nagłownego jack 2.5mm, aktywny przycisk odbioru/zakończenia połączenia na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Wyświetlacz LCD tak, z podświetlaniem (320x240)
Transfery połączeń tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Zawieszanie połączeń tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
Wyciszanie połączeń tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb konferencji tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu (funkcja widoczna na wyświetlaczu LCD)
Tryb głośnomówiący tak, aktywny przycisk na klawiaturze telefonu (dioda LED)
Książka adresowa ponad 100 wpisów
Zarzadzanie menu telefonu, przeglądarka WWW
Zasilanie zasilacz zewnętrzny DC 5V / 2A, (napięcie 100–240V) - kupowany osobno, zasilanie PoE
- -
Inne możliwość rozbudowy o moduł sekretarski, Bluetooth, Wi-Fi
Cisco PA100-EU zasilacz 5V2A Cisco PA100-EU zasilacz 5V2A

Zasilacz do urządzeń Linksys VoIP 5V/2A.

Cena: 50,00 zł

Cisco SPA504G Cisco SPA504G

Biurowy telefon VoIP Cisco SPA504G. Obsługa 4 linii VoIP | Wyświetlacz LCD 128x64 px z podświetlaniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | 4 programowalne przyciski | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy.

Cena: 599,00 zł

Cisco SPA508G Cisco SPA508G

Biurowy telefon VoIP Cisco SPA508G. Obsługa 8 linii VoIP | Wyświetlacz LCD 128x64 px z podświetlaniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | 8 programowalnych przycisków | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy.

Cena: 699,00 zł

Cisco SPA509G Cisco SPA509G

Biurowy telefon VoIP Cisco SPA509G. Obsługa 12 linii VoIP | Wyświetlacz LCD 128x64 px z podświetlaniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | 12 programowalnych przycisków | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy.

Cena: 769,00 zł

Cisco SPA303-G2 Cisco SPA303-G2

Biurowy telefon VoIP Cisco SPA303-G2. Obsługa 3 linii VoIP | Wyświetlacz LCD 128x64 px bez podświetlania | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy. Łatwe w obsłudze, niezawodne i niedrogie telefony IP Cisco SPA 300 Series IP Phone to idealne rozwiązanie dla małych firm i biur domowych.

Cena: 399,00 zł

AxTel PRO mono XL NC Wideband AxTel PRO mono XL NC Wideband

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja - na jedno ucho | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (Noise Cancelling) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Poszerzone pasmo przenoszenia dźwięku | Powiększone odbiorniki akustyczne | Waga: 68 g

Cena: 396,00 zł

Cisco SPA502G Cisco SPA502G

Biurowy telefon VoIP Cisco SPA502G. Obsługa 1 linii VoIP | Wyświetlacz LCD 124x64 z podświetlaniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | Zasilanie PoE | Możliwość przyłączenia modułów sekretarskich | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy.

Cena: 489,00 zł

AxTel PRO duo XL NC Wideband AxTel PRO duo XL NC Wideband

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja na dwoje uszu | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (Noise Cancelling) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Poszerzone pasmo przenoszenia dźwięku | Powiększone odbiorniki akustyczne | Waga: 91g

Cena: 430,00 zł

Plantronics HW251N SupraPlus Wideband Plantronics HW251N SupraPlus Wideband

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu funkcja ("headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja - na jedno ucho | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (do 78%) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Waga: 67g

Cena: 456,00 zł

Plantronics HW261N SupraPlus Wideband Plantronics HW261N SupraPlus Wideband

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja - na dwoje uszu | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (do 78%) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o średnim natężeniu hałasu | Waga: 74g

Cena: 552,00 zł

Jabra GN2100 3 in 1 mono NC Jabra GN2100 3 in 1 mono NC

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja - na jedno ucho | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (Noise Cancelling) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o wysokim natężeniu hałasu | Waga: 40 g

Cena: 651,00 zł

Cisco SPA500S Konsola Sekretarska Cisco SPA500S Konsola Sekretarska

Łatwa w instalacji konsola sekretarska, specjalnie zaprojektowana dla serii telefonów Cisco SPA500.

Cena: 289,00 zł

Jabra GN2100 duo NC Jabra GN2100 duo NC

Słuchawka nagłowna do każdego modelu telefonu (funkcja "headset" w telefonie stacjonarnym). Podłączenie - złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) | Wersja - na dwoje uszu | Słuchawki z mikrofonem i redukcją szumów (Noise Cancelling) przeznaczone do pracy przy telefonie/Call Center o wysokim natężeniu hałasu | Waga: 55 g

Cena: 684,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl