Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Call Contact Center
49.4
PLN
Firmowe CALL CENTER w chmurze

Firmowe CALL CENTER w chmurze

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

FCN-FIRMA-CALL-CENTER

-
(Ilość ocen: 0)
Cena: 49,40 zł
Cena netto: 40,16 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Firmowe Call Center (Cloud)

usługa uruchamiana "w chmurze" oparta na technologii VoIP

Jak to działa?


W ramach złożonego zamówienia otrzymasz skonfigurowaną usługę CALL CENTER (tryb rozliczeń PREPAID / POSTPAID).

Aby skorzystać z oferty, załóż konto Freeconet i skontaktuj się z obsługą sklepu.


Schemat działania usługi CALL CENTER VOIP

Dzwoniąc na naszą infolnię usłyszysz jak usługa Call Center prezentuje się w praktyce! 

Skontaktuj się z numerem infolinii : (58) 58 58 000 lub 801 081 248


Przykładowy pakiet Call Center dla 3 stanowisk - opłata miesięczna z VAT


konto użytkownika - zakładane podczas rejestracji na platformie FreecoNet. 

Koszt: 1,23 zł/miesiąc

numer stacjonarny - dla numerów stacjonarnych i komórkowych, wybierany podczas rejestracji konta na platformie FreecoNet. 

Koszt: 0,74 zł/miesiąc  

numeracja wewnętrzna - pozwoli na realizowanie połączeń za pomocą numerów skróconych, bardzo wygodne w przypadku rozproszonej lokalizacji konsultantów.

Koszt: 0,25 zł/miesiąc za użytkownika

numer 801 (opcjonalnie) - bardzo popularne numery 801 zwiększające prestiż oraz wiarygodność firmy (tylko dla numerów stacjonarnych) 

Koszt:  37,64 zł/miesiąc - dochodzi opłata instalacyjna (sprawdź cennik)

usługa Warunek - pozwala na przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na infolinię w zależności od dnia i godziny w jakiej ktoś do nas dzwoni 

np. w godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("powitanie"), po godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("po godzinach pracy") 

Koszt: 5,04 zł/miesiąc

usługa Menu - daje możliwość tonowego wyboru tematu rozmowy 

Koszt: 5,04 zł/miesiąc 

usługa Call Center  osoby oczekujące na połączenie będą informowane dynamicznym komunikatem o miejscu w kolejce do konsultanta.  

Koszt: 49,40 zł/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat ("powitanie") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie inetrnetowym... Prosimy na oczekiwanie połączenia z konsultantem" 

Koszt: 1,51 zł/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat ("po godzinach pracy") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie internetowym... Informujemy, że sklep jest czynny w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 - 17" 

Koszt: 1,51 zł/miesiąc

głos - synteza mowy (opcjonalnie) - wybrany głos do odczytywania wpisanych komunikatów 

Koszt: 10,09 zł/miesiąc - głos Jacek

   
   

Całkowity koszt brutto pakietu dla 3 użytkowników:  69,16 zł/miesiąc 

OPCJONALNIE + 10,09 zł/miesiąc (synteza mowy, głos Jacek) + 37,64 zł/miesiąc (dodatkowy numer 0801)

 


Podstawowe korzyści


  • Natychmiastowa implementacja
  • Wdrożenie w obrębie całej firmy spójnej sieci telefonicznej opartej o technologię VoIP
  • Polepszenie jakości obsługi klientów
  • Budowa profesjonalnego wizerunku firmy
  • Kierowanie połączeń do osób z właściwą wiedzą - lepsze wykorzystanie kompetencji pracowników
  • Możliwość pracy konsultanta w dowolnym miejscu podłączonym do sieci internetowej
  • Możliwości przełączenia do innych konsultantów/działów
  • Poprawa komunikacji wewnątrz firmy
  • Obniżenie kosztów komunikacji pracowników dzięki wykorzystaniu tanich lub darmowych połączeń w sieci wewnętrznej VoIP
  • Możliwość rozbudowy i szybkiego dostosowania sieci telefonicznej do bieżących potrzeb i zasobów kadrowych firmy

 

 

Dobór sprzętu - telefony VoIP


Mając skonfigurowaną usługę potrzebny będzie odpowiedni sprzęt do pracy na stanowisku konsultanta. Zakup telefonów VoIP-owych jest jednorazową i zarazem jedyną inwestycją w fizyczny sprzęt. Każdy telefon VoIP może być dowolnie konfigurowany i umożliwia swobodne transferowanie, zawieszanie, wyciszanie połączeń zapewniając w pełni elastyczną obsługę połączeń telefonicznych.

Zobacz artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center?

 
  

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Panasonic KX-TW221 - wznowiona sprzedaż telefonu na kartę SIM

Wznowiona sprzedaż najpopularniejszego telefonu na kartę SIM. Bestseller Panasonic KX-TW221 to elegancki telefon GSM w przystępnej cenie, który może być z powodzeniem wykorzystany zarówno w domu jak i firmie. Prezentujemy główne zalety tego urządzenia.

więcej »

Jak dbać o słuchawki w miejscu pracy?

Higiena słuchawek, czyli jak dbać o słuchawki w miejscu pracy. Aby słuchawki mogły nam służyć bez zarzutu wymagają przede wszystkich dwóch bardzo prostych zabiegów- czyszczenia i wymiany gąbek. Jest to niezwykle ważne, zarówno z powodów zdrowotnych, jak i technicznych. 

 

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl