Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Gigaset C530 + Jabra GN9120-DG

Cena: 596,00 zł 596.00
Cena netto: 484,55 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Gigaset
Kod produktu: C530-GN9120-DG

Opis

Gigaset C530 + Jabra GN9120-DG

bezprzewodowy telefon analogowy + słuchawka nagłowna na jedno ucho

Podstawowy zestaw analogowy dla pracowników biurowych. Bezprzewodowy telefon DECT/GAP z kolorowym wyświetlaczem oraz identyfikacją numerów dzwoniących.

 

Idealne dla:

 

  • pracowników odbierających dużo połączeń przychodzących np. stanowisko na recepcji lub przyjmowanie zamówień w restauracji
  • osób pracujących na magazynie z możliwością komfortowego przemieszczania się podczas rozmowy telefonicznej

Skład zestawu

Bezprzewodowy telefon analogowy Gigaset C530 z trybem głośnomówiącym.

Bezprzewodowa słuchawka DECT na jedno ucho Jabra GN9120-DG do zalogowania do bazy telefonu DECT (zasięg do 50m w pomieszczeniach zamkniętych). 

 

 

Po zalogowaniu słuchawka Jabra GN9120-DG staje się niezależnym numerem wewnętrznym w bazie telefonu Panasonic z możliwością odebrania / zakończenia rozmowy. Przełączanie rozmów możliwe jest jedynie z poziomu słuchawki ręcznej z klawiaturą numeryczną.

 

Gwarancja: 24 miesiące producenta 


Telefon posiada możliwość rozbudowy do 6 słuchawek DECT/GAP i daje możliwość przekierowania połączenia na słuchawkę Jabra GN9120-DG za pomocą funkcji "INTERCOM".

Zobacz artykuł z opisem podłączenia słuchawek DECT Plantronics


Zobacz także:

    
 

Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl