Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
przewodowe
319
PLN
Gigaset C530 + Panasonic RP-TCA430

Gigaset C530 + Panasonic RP-TCA430

Wysyłka:
24 godziny
Kod produktu:

C530+RP-TCA430

Gigaset
(Ilość ocen: 0)
Cena: 319,00 zł
Cena netto: 259,35 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Gigaset C530 + Panasonic RP-TCA430

bezprzewodowy telefon analogowy+ słuchawka nagłowna na jedno ucho

Podstawowy zestaw analogowy dla pracowników biurowych. Bezprzewodowy telefon DECT/GAP z kolorowym wyświetlaczem oraz identyfikacją numerów dzwoniących.

Skład zestawu

Bezprzewodowy telefon analogowy Gigaset C530 z dedykowanym gniazdem na zestaw nagłowny (jack 2,5 mm) i klamrą do zaczepienia na pasku.

Uniwersalny zestaw nagłowny na jedno ucho Panasonic RP-TCA430 zakończony kompatybilnym złączem jack 2,5 mm. 

  

Gwarancja: 24 miesiące producenta


Telefon posiada możliwość rozbudowy do 6 słuchawek DECT/GAP (w tym nagłowne słuchawki bezprzewodowe Plantronics). Dedykowane gniazdo micro jack 2.5 mm słuchawki telefonu pozwala również na podłączenie słuchawek przewodowych.

Zobacz także:
 
  
 

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl