Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Gigaset DX800A + C530H

Wysyłka: 24 godziny
Cena: 1 180,00 zł 1180.00
Cena netto: 959,35 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Gigaset
Kod produktu: DX800A-DUO

Opis

Gigaset DX800A ALL-IN-ONE (+ dodatkowa słuchawka C530H)

biurowy telefon IP ISDN PSTN z dodatkową słuchawką

Zestaw obejmuje nowoczesny, wieloliniowy telefon stacjonarny Gigaset DX800A (stanowiący bazę systemu) oraz jedną dodatkową słuchawkę Gigaset C530H (słuchawka bezprzewodowa). Cały komplet może być tak skonfigurowany, aby korzystać z VoIP i ISDN lub VoIP i PSTN, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem dla małych i domowych biur.

  

Baza Gigaset DX800A umożliwia stworzenie małego systemu telekomunikacyjnego, poprzez zalogowanie do niej do 6-ciu dodatkowych słuchawek bezprzewodowych. W jednym czasie za pomocą tak stworzonej sieci, można prowadzić do 4-ch rozmów telefonicznych.


Ponadto posiada 3 zintegrowane automatyczne sekretarki, udostępniające łączny czas nagrań do 55 minut, które można dedykować wybranym numerom.

Cechy produktu

Gigaset DX800A

  • Kolorowy wyświetlacz TFT z podświetlaniem: 320x240 px | 3,5”
  • Liczba obsługiwanych kont VoIP: 6 kont SIP
  • Rejestracja maksymalnej liczby słuchawek: 6 słuchawek
  • Dowolne przypisywanie słuchawek do linii VoIP, ISDN/PSTN
  • Liczba równoczesnych połączeń: 4 połączenia (1x analogowa + 3x VoIP, 2x ISDN + 2x VoIP, 4x VoIP)
  • Możliwość podłączenia do linii analogowej lub ISDN
  • Książka adresowa: 1000 wpisów
  • Kodeki audio: G.722 (dźwięk HD), G.711, G.726, G.729
  • Gniazdo słuchawki nagłownej: jack 2,5 mm
  • ECO-DECT: do 60% niższe zużycie energii, redukcja mocy nadawania do 80% (tryb ECO) lub 100% (tryb ECO Plus)
  • Link2mobile TM - odbieranie i wykonywanie połączeń przez sieć GSM po zalogowaniu telefonu komórkowego
  • Menu w języku polskim
  • Obsługa Bluetooth

 

Funkcje telefoniczne

  • Transfer połączeń
  • Zawieszanie połączeń
  • Wyciszanie połączeń: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • Powtórne wybieranie numeru: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • 3-stronna konferencja
  • Tryb głośnomówiący: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • Regulacja głośności rozmów i dzwonka: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • Identyfikacja abonenta
  • Lista połączeń
  • Szybkie wybieranie numerów (20 ostatnio wybranych numerów)
  • Blokowanie połączeń
  • Połączenia oczekujące
  • 3 automatyczne sekretarki przypisywane do różnych linii
  • Nagrywanie rozmów
  • Powiadomienie o nowych wiadomościach e-mail (odczyt pierwszych 560 znaków treści)
  • Z oprogramowaniem Gigaset QuickSync (Ethernet): transfer wpisów z książki MS Outlook, integracja CTI z Outlookiem,  wybieranie numeru bezpośrednio z Outlooka, wyświetlanie informacji o nadchodzącym połączeniu (jeśli numer jest zapisany w książce)
  • Intercom pomiędzy słuchawkami 
  • 5 melodii dzwonka, 7 melodii polifonicznych, 11 melodii real sound oraz możliwość ściągania nowych melodii

 

Funkcje systemu z więcej niż 1 słuchawką

  • Darmowe rozmowy pomiędzy słuchawkami (funkcja INTERCOM)
  • Połączenia wewnętrzne do konkretnej, lub do wszystkich słuchawek
  • Konferencja trójstronna (1 rozmówca zewnętrzny, 2 rozmówców wewnętrznych) zestawiana poprzez połączenie wewnętrzne lub włączenie się do rozmowy
  • Przekazywanie zewnętrznych połączeń do innej słuchawki z możliwością konsultacji lub powrotu
  • Transfer książki telefonicznej pomiędzy słuchawkami

Skład zestawu

1x telefon biurowy Gigaset DX800A
  • Telefon Gigaset DX800A
  • Słuchawka oraz przewód słuchawki
  • Zasilacz do telefonu
  • Kabel telefoniczny do podłączenia telefonu do sieci ISDN
  • Kabel telefoniczny do podłączenia telefonu do analogowej sieci stacjonarnej
  • Kabel do podłączenia urządzenia faksującego do telefonu
  • Kabel Ethernet (sieciowy)
  • Skrócona instrukcja obsługi - PL
  • Płyta CD

1x dodatkowa słuchawka Gigaset C530H

  • Słuchawka Gigaset C530H
  • Dwa akumulatory do słuchawki AA (NiMH, 550 mAh)
  • Pokrywa akumulatorów słuchawki
  • Klips na słuchawkę
  • Ładowarka słuchawki
  • Zasilacz ładowarki
  • Instrukcja obsługi – PL

 

 

Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym


Telefon posiada możliwość rozbudowy do 6 słuchawek DECT/GAP oraz sparowania do 5 urządzeń Bluetooth. Zasięg stacji bazowej (do 50m) może być zwiększony poprzez rejestrację repeatera DECT (dwukrotne przedłużenie zasięgu dla maksymalnie 2 słuchawek).


Zobacz także:

  douszne słuchawki Bluetooth
 

Dane techniczne

Producent Gigaset
Model DX800A + C620H
Kod produktu DX800A-DUO
Gwarancja 24 miesiące producenta
Zastosowanie wieloliniowy telefon stacjonarny VoIP | ISDN | PSTN z dodatkową słuchawką
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 6
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny SIP v2
Kodeki głosowe G.722 (szerokopasmowy), G.711, G.726, G.729
Obsługa linii analogowej (PSTN) tak
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) tak
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN) - pełni funkcję switcha
Złącze zestawu nagłownego jack 2.5mm
Wyświetlacz LCD tak, kolorowy z podświetlaniem (3.5 cala)
Transfery połączeń tak, programowalny przycisk na klawiaturze telefonu
Zawieszanie połączeń tak
Wyciszanie połączeń tak, dedykowany przycisk "MUTE" na klawiaturze telefonu
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
Tryb konferencji tak
Tryb głośnomówiący tak, half-duplex
Książka adresowa 1000 wpisów
Zarzadzanie menu telefonu, przeglądarka WWW
Zasilanie zasilacz zewnętrzny
- -
Inne programowalne przyciski, rejestracja do 6 słuchawek, 4 jednoczesne rozmowy VoIP

Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki wyciszające z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl