Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
akcesoria do telefonów
420
PLN
Gigaset ZY700 PRO

Gigaset ZY700 PRO

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

S30852-H2211-R701

Gigaset
(Ilość ocen: 0)
Cena: 420,00 zł
Cena netto: 341,46 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Gigaset ZY700 PRO

moduł sekretarski do telefonów Gigaset DE410 IP PRO oraz DE700 IP PRO

 

ZY700 PRO to moduł rozszerzenia do telefonów Gigaset DE410 IP PRO oraz DE700 PRO. Posiada 14 w pełni programowalnych i łatwo dostępnych przycisków funkcyjnych. W zależności od modelu telefonu, do aparatu można podłączyć do trzech modułów jednocześnie. Dostępny w kolorze czarnym.

 

Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym

Specyfikacja produktu

Producent Gigaset
Model ZY700 PRO
Gwarancja 24 miesiące producenta
Zastosowanie moduł sekretarski do telefonów Gigaset
- -
Inne 14 programowalnych przycisków
Gigaset DE410 IP PRO Gigaset DE410 IP PRO

Biurowy telefon VoIP Gigaset DE410 IP PRO. Obsługa 6 linii VoIP | Wyświetlacz FSTN 64x128 px z regulowanym podświetleniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | 2 przyciski funkcyjne | 7 przycisków programowalnych | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ9 na zestaw słuchawkowy.

Cena: 605,00 zł

Gigaset DE700 IP PRO Gigaset DE700 IP PRO

Biurowy telefon VoIP Gigaset DE700 IP PRO. Obsługa 8 linii VoIP | Kolorowy wyświetlacz TFT 3,5", 320x240 px z regulowanym podświetleniem | Jakość dźwięku HD | Router/switch PC | 2 przyciski funkcyjne | 14 przycisków programowalnych | Zasilanie PoE | Gniazdo RJ9 na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 103,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl