Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00
*Pn 18.09.2017  09:00 - 15:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony biurowe
279
PLN
Grandstream GXP1625

Grandstream GXP1625

Wysyłka:
48 godzin
Kod produktu:

GXP1625

Grandstream
(Ilość ocen: 0)
Cena: 279,00 zł
Cena netto: 226,83 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Grandstream GXP1625

biurowy telefon IP na 2 linie VoIP

Cechy produktu

  • 2 przyciski wyboru linii (dwu kolorowe diody LED), 3 przyciski kontekstowe XML
  • jakość głosu HD, tryb głośnomówiący z kasowaniem echa
  • personalizacja, wybór dzwonków, wyświetlanie informacji o pogodzie
  • wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132x48 pikseli
  • książka kontaktów (500 pozycji), historia połączeń (200 pozycji)
  • dwu portowy switch 10/100 Mbit/s ze wsparciem dla POE
  • auto konfiguracja poprzez TR-069, AES, XML (TFTP/HTTP/HTTPS, SRTP, TLS), wsparcie dla 802.1x

  

Zawartość kompletu

  • telefon GXP1625,
  • słuchawka z przewodem,
  • podstawka, 
  • kabel sieciowy,
  • instrukcja szybkiej instalacji

 

Brak zasilacza w zestawie (zasilanie PoE)  


Więcej informacji na stronie produktu www.grandstream.pl

Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym


Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl