Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
bramki na 4-32 telefony
859
PLN
Grandstream GXW4008 (8X FXS)
Grandstream GXW4008 (8X FXS)

Grandstream GXW4008 (8X FXS)

Wysyłka:
48 godzin
Kod produktu:

GXW4008

Grandstream
(Ilość ocen: 0)
Cena: 859,00 zł
Cena netto: 698,37 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Grandstream GXW4008 (8x FXS)

bramka VoIP na 8 portów

Bramka GXW4008 charakteryzuje się małą obudową oraz dużymi możliwościami. Zapewnia ona przekaz audio o najwyższej jakości, bogactwo funkcji, ciche i pewne działanie oraz pełne bezpieczeństwo i poufność prowadzonych rozmów. Dodatkowe cechy umożliwiają łatwą, zdalną konfiguracje bramki i jej pełną skalowalność.

 

Bramka ma 8 portów FXS dla telefonów analogowych, dwa gniazda Ethernet 10/100Mbps oraz zintegrowany router, linię PSTN działające w wypadku awarii zasilania oraz port RS232 do konfiguracji bramki.

GXW400s zapewniają obsługę dwóch profili kont SIP, ustawienie numeru ID dla dowolnej strefy numeracji, standard T.38 dla faksów, poufność transmisji (SIPS/TLS) i obsługę kodeków audio.

Cechy produktu

  • Liczba obsługiwanych kont VoIP: 8 kont SIP
  • Do wyboru dwa profile dla ustawień operatora VoIP
  • 1x port WAN 10/100BASE-TX RJ-45
  • 1x port LAN 10/100BASE-TX RJ-45
  • Wbudowany router
  • 8x port FXS RJ-11 ze wskaźnikami LED do podpięcia tradycyjnego telefonu analogowego lub faksu
  • 1x port RJ-11 do podłączenia linii PSTN – awaryjny port w przypadku utraty zasilania
  • Kodeki audio: G.711, G.723, G.726, G.729, iLBC
  • 5 diod sygnalizacyjnych: Power, Ready, Console, WAN, LAN

 

Podstawowe funkcje telefoniczne aktywowane na bramce

  • Transfer połączeń
  • 3-stronna konferencja
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta
  • Funkcja „nie przeszkadzać” DND
  • Połączenia oczekujące (Call waiting)
  • Blokowanie połączeń
  • Ponowne wybieranie ostatnio używanego numeru
  • Możliwość ustawienia poszczególnych Grup Rozdzwaniania (Hunting Group)
  • Możliwość wykonywania połączeń pomiędzy portami

 

Cechy fizyczne

  • Wymiary: 230 x 135 x 35 mm
  • Waga: 130 g
  • Zasilacz: 100~240V
  • Zasilanie: 12V/1,5A

 

Zawartość opakowania

  • Bramka Grandstream GXW4008
  • Zasilacz
  • Kabel Ethernet (sieciowy)

 

Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym


Wieloportowa bramka z portami FXS na 8 telefonów analogowych. Możliwość konfiguracji ośmiu niezależnych linii na każdym z portów bramki.

 
Zobacz także:
 
  telefony analogowe - stacjonarne
 

Specyfikacja produktu

Producent Grandstream
Model GXW4008
Gwarancja 24 miesiące producenta
Zastosowanie bramka dostępowa VoIP do podpięcia telefonów analogowych
Liczba obsługiwanych kont VoIP 4
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny SIP v2 (RFC 3261)
Kodeki głosowe G.711, G.726, G.729, iLBC
Obsługa linii analogowej (PSTN) nie
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącza sieciowe 10/100 Mbps 1x RJ45 (WAN), 1x RJ45 (LAN)
Obsługa faksu tak, transmisja poprzez protokół T.38
Zarządzanie przeglądarka WWW, Telnet
Zasilanie zasilacz DC 12V (napięcie 100–240V)
Gigaset C300 Gigaset C300

Telefon bezprzewodowy DECT GAP przeznaczony dla linii analogowej. Wyświetlacz LCD 1.7'' z podświetleniem - polskie menu | Książka adresowa: 250 wpisów Tryb głośnomówiący half duplex |  Następca: Gigaset E310

technologia DECT (baza + słuchawka)

Cena: 219,00 zł

Gigaset DA210 Gigaset DA210

Kompaktowy telefon stacjonarny przeznaczony do linii analogowej. Brak wyświetlacza | Wybór 10 zaprogramowanych numerów |  Możliwość montażu na ścianie | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

Cena: 59,00 zł

Gigaset DA310 Gigaset DA310

Biurowy telefon stacjonarny przeznaczony do linii analogowej. Brak wyświetlacza | 4 przyciski funkcyjne - polączenie z zaprogramowanymi numerami | Możliwość montażu na ścianie | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

Cena: 69,00 zł

Gigaset DA510 Gigaset DA510

Biurowy telefon stacjonarny przeznaczony do linii analogowej. Brak wyświetlacza | 10 przycisków szybkiego wybierania numerów z mozliwością zaprogramowania 20 numerów | Możliwość montażu na ścianie | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwe bramki VoIP

Cena: 79,00 zł

Gigaset DA610 Gigaset DA610

Biurowy telefon stacjonarny przeznaczony do linii analogowej. Wyświetlacz LCD bez podświetlenia - polskie menu | Książka adresowa: 50 wpisów | Tryb głośnomówiący half duplex | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

Cena: 139,00 zł

Gigaset DA710 Gigaset DA710

Biurowy telefon stacjonarny przeznaczony do linii analogowej. Wyświetlacz LCD bez podświetlenia - polskie menu | Książka adresowa: 100 wpisów | Tryb głośnomówiący half duplex | Gniazdo RJ9 na zestaw słuchawkowy | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

Cena: 179,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl