Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Grandstream UCM6204

Wysyłka: skontaktuj się ze sprzedawcą
Cena: 2 159,00 zł 2159.00
Cena netto: 1 755,28 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Grandstream
Kod produktu: UCM6204

Opis

Grandstream UCM6204

centrala IP PBX

Seria UCM6200 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie. Idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, seria UCM6200 oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.

Decydując się na centralę IP z serii UCM, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące średnim i dużym firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.

Cechy produktu

  • 45 jednoczesnych połączeń 
  • 4 porty FXO 
  • 2 porty FXS
  • Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników 
  • Rejestracja 50 SIP trunków
  • Obsługuje do 500 rejestracji punktów końcowych kont SIP
  • Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
  • Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
  • 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zaislaniem PoE Plus
  • Port USB, slot karty SD
  • Zintegrowany router NAT
  • Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
  • Nagrywanie rozmów
  • Kolejka Wywołań
  • Raportowanie szczegółów połączenia
  • Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
  • Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
  • Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
  • Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail

 

Oprogramowanie dodatkowe

Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
Chromis REC, Gramma IVR, Naso CC, Naso CC LITE, Naso CC Mobile, Anthias STAT

CTI Solutions
  • zarządzanie nagraniami rozmów
  • aplikacja klienta CTI
  • Contact Center / Call Center
  • Statystyki połączeń
  • zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
  • Billing
  • integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)


Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym


Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl