Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ARCHIWUM
199
PLN
Panasonic KX-TS2308PDW
Cena: 199,00 zł
Cena netto: 161,79 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Panasonic KX-TS2308PDW

biurowy telefon stacjonarny

Cechy produktu

  • Wyświetlacz LCD bez podświetlania: 3 linie
  • Książka adresowa: 20 wpisów
  • Gniazdo słuchawki nagłownej: tak (jack 2.5mm)
  • Obsługa Bluetooth: nie
  • Sekretarka: nie
  • Możliwość montażu na ścianie
  • Menu w języku polskim


Funkcje telefoniczne

  • Transfer połączeń: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
  • Wyciszanie połączeń
  • Powtórne wybieranie numeru
  • Tryb głośnomówiący (half duplex)
  • Rejestr połączeń
  • Szybkie wybieranie


Cechy fizyczne

  • Wymiary: b/d
  • Waga: b/d


Zawartość opakowania

  • Telefon KX-TS2308PDW (biały)
  • Przewód telefoniczny
  • Zasilacz
  • Słuchawka oraz przewód słuchawki
  • Instrukcja obsługi - PL
 

Gwarancja: 12 miesięcy producenta w serwisie zewnętrznym


Telefon posiada dedykowane gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych dla zwiększenia swobody oraz jakości obsługi połączeń telefonicznych (np. w Call Center). Jeśli wymagana jest mobilność w pracy, można również podłączyć bezprzewodowy zestaw słuchawkowy do zdalnej obsługi połączeń (zasięg do 120m w technologii DECT).

Zobacz instrukcję podłączenia słuchawek bezprzewodowych

 
Zobacz także:
 
  
 

Specyfikacja produktu

Producent Panasonic
Model KX-TS2308PDW
Gwarancja 12 miesięcy producenta
Zastosowanie stacjonarny, przewodowy telefon analogowy na biurko
- -
Liczba obsługiwanych kont VoIP 0 (VoIP poprzez podłączenie do bramki)
Obsługiwany protokół sygnalizacyjny -
Kodeki głosowe -
Obsługa linii analogowej (PSTN) tak
Obsługa linii cyfrowej (ISDN) nie
- -
Złącze zestawu nagłownego jack 2.5 mm, dedykowany przycisk do odbioru/zakończenia połączenia przez słuchawki (dioda LED)
Regulacja głośności słuchawki tak, klawisze regulacji głośności słuchawki
Wyświetlacz LCD tak, monochromatyczny na 1 linie
Identyfikacja numerów tak
Transfery połączeń tak, dedykowany przycisk "FLASH" na klawiaturze telefonu
Zawieszanie połączeń tak, dedykowany przycisk "ZAWIEŚ" na klawiaturze telefonu
Wyciszanie połączeń tak, dedykowany przycisk "WŁ/WYŁ MKR" na klawiaturze telefonu
Powtórne wybieranie numeru (Redial) tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
Książka adresowa 20 wpisów
Tryb głośnomówiący tak, dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
Tryb konferencji nie
Zasilanie zasilacz zewnętrzny
- -
Inne możliwość montażu ściennego
Panasonic KX-TS620PDW Panasonic KX-TS620PDW

Biurowy telefon stacjonarny z sekretarką przeznaczony do linii analogowej. Wyświetlacz LCD bez podświetlenia - polskie menu | Książka adresowa: 50 wpisów | Tryb głośnomówiący half duplex | Gniazdo 2.5 mm jack na zestaw słuchawkowy | Korzystanie z telefonii internetowej za pośrednictwem bramki VoIP

Cena: 279,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl