Opinie o Nas
Producenci

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD Polska) już od 1 000,00 zł.

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

INFOLINIA

(58) 58 58 000

obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

 

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

TECDESK SMART 5500

Cena: 2 872,00 zł 2872.00
Cena netto: 2 334,96 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: tecdesk
Kod produktu: TEC5500

Opis

TECDESK SMART 5500

biurowy telefon GSM na kartę SIM

Cechy produktu

  • telefon biurkowy z Androidem, który pracuje w sieci GSM lub WCDMA
  • dedykowane klawisze do współpracy z usługą Wirtualny PBX, realizowaną przez operatora komórkowego
  • aparat o atrakcyjnym designie do użytku w domu lub biurze
  • obecność wirtualna wyświetlana na urządzeniu
  • łatwa instalacja, brak konieczności podłączenia do sieci stacjonarnej
  • programowalne klawisze funkcyjne do zawieszania, łączenia / przełączania rozmów telefonicznych oraz do prowadzenia rozmów konferencyjnych
  • funkcja głośnego mówienia i wyciszenia podczas rozmów konferencyjnych
  • możliwość połączenia z EHS
  • zoptymalizowany interfejs użytkownika ułatwiający obsługę
  • oprogramowanie do synchronizacji książki telefonicznej / kalendarza z Microsoft Outlook
  • wspomaganie poleceń AT Hayes umożliwiające integrację w instalacjach telefonicznych lub systemach IP Centrex, WLAN, WLAN Hotspot
  • 10 klawiszy pamięci umożliwiających szybkie wybieranie


Dane techniczne

  • chipset: Qualcomm MSM7227A
  • system operacyjny: Android 2.3
  • akumulator 2.000 mAh Li-Ion
  • wymiary: 228 mm x 213 mm x 120 mm
  • waga: 1,2kg
  • zasilanie: opcjonalnie za pośrednictwem ładowarki, prąd stały: 5V, 3A
  • wyświetlacz: duży ekran dotykowy TFT 5,0“ (12,70 cm)
  • Bluetooth: v2.1 EDR+ A2DP
  • książka telefoniczna: 5.000 kontaktów


Więcej informacji i prezentacja na stronie produktu tecdesk.com

Gwarancja: 24 miesiące producenta
 

Produkty powiązane

Artykuły
Słuchawki z aktywną redukcją hałasu (ANC)

ANC (Active Noise Cancelling) to technologia, która pozwala regulować poziom hałasu z otoczenia poprzez monitorowanie i eliminowanie dźwięków o niskiej częstotliwości (odgłosy współpracowników, klimatyzacji, drukarek, stukanie klawiatury oraz wiele innych męczących hałasów zewnętrznych)...

 

Jak prosto ograniczyć hałas w call center?

Hałas nigdy nie sprzyja efektywności, z czego zapewne zdajesz sobie doskonale sprawę, jeśli pracujesz w biurze. Jak sobie poradzić z tym problemem? Co prawda słuchawki call center są dziś projektowane tak, żeby niwelować szum w tle, ale istnieją również inne sposoby na zmniejszenie nieprzyjaznej emisji. Jakie? Okazuje się, że pomoc przychodzi z nieoczekiwanej strony: natury, a konkretnie – wybranych roślin.

Nagrywanie połączeń na telefon GSM

W naszej ofercie mamy dla Państwa telefon GSM z możliwością nagrywania rozmów na kartę SD oraz podpięcia słuchawek nagłownych. Telefon Mobicom FWP379HS BUSINESS może być zaprogramowany pod wirtualne centralki GSM operatorów T-MOBILE, PLUS i ORANGE...

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl