Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony systemowe
899
PLN
Unify OpenStage 15 G HFA

Unify OpenStage 15 G HFA

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

L30250-F600-C243

Unify
(Ilość ocen: 0)
Cena: 899,00 zł
Cena netto: 730,89 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Unify OpenStage 40 G HFA (wcześniej Siemens OpenStage 40 HFA)

systemowy telefon IP przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw

Cechy produkt

  • Wyświetlacz (uchylny) 205 x 41 pikseli, 2 wiersze

  • Stałe przyciski funkcyjne przyciski częściowo podświetlane (7) - 5 czerwonych diod

  • System głośnomówiący

  • Regulacja głośności przycisk +/–

  • Nawigator 3-kierunkowy

  • Switch 1GB

  • Wersja HFA

 

Więcej informacji na stronie produktu www.unify.com

Gwarancja: 12 miesięcy producenta

Unify OpenStage 40 G HFA Unify OpenStage 40 G HFA

Systemowy telefon IP Unify OpenStage 40G HFA przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw | 8 klawiszy funkcyjnych dual LED | Podświetlany wyświetlacz 6 wierszowy | Zasilanie PoE (zasilacz tradycyjny kupowany osobno) | Gniazdo RJ na zestaw słuchawkowy.

Cena: 1 259,00 zł

Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl