4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 €

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 €

Wycena bezprzewodowego systemu słuchawkowego VOCOVO do komunikacji wewnętrznej

Wysyłka: skontaktuj się ze sprzedawcą
Cena: 0,00 € 0.00
Cena netto: 0,00 €
ilość szt.
Producent: Vocovo
Kod produktu: VOCOVO

Opis

Vocovo (wycena)

wycena systemu słuchawkowy DECT do bezprzewodowej komunikacji pracowników

UWAGA! Podana cena dotyczy jedynie wyceny systemu, który może składać się z wielu elementów, w zależności od zapotrzebowania. Wyceny dokonujemy indywidualnie poprzez kontakt mailowy sklep@4ip.pl. Pytania odnośnie działania systemu można również składać telefonicznie pod numerem (+ 48) 58 58 58 000

VOCOVO to oparty na sprawdzonych rozwiązaniach sprzętowych system do bezprzewodowej komunikacji w zespole.

Idealnie nadaje się do komunikacji pracowników między sobą lub komunikacji z klientami w:

  • sklepy i sieci sklepów
  • handel detaliczny i hurtowy
  • firmy produkcyjne 
  • magazyny
  • eventy i wydarzenia sceniczne
  • szpitale, przychodnie i domy opieki

Kompletne rozwiązanie Vocovo składa się z:

  • stacji bazowych (OEM stacje RTX),
  • słuchawek Jabra 920 (specjalny firmware),
  • telefonów (OEM RTX) - opcjonalnie
  • dwóch rodzajów punktów przyzywowych (klienta i kasowy) - opcjonalnie
  • kontrolera - opcjonalnie

Zestaw minimalnie (Vocovo GO) musi zawierać:

  • 5x słuchawka (VO-VCV2910)
  • 1x stacja bazowa (VO-VCV1400)
  • 1x ładowarka do słuchawek (VO-VCV2115-FV29EU)

Skrócony opis działania i kluczowych funkcji systemu:

Słuchawki po włączeniu automatycznie logują się do konferencji na stacji bazowej. Wszyscy użytkownicy się słyszą, a jednocześnie może mówić do 6 osób w trybie full duplex.

Aby mówić na słuchawce naciskamy przycisk PTT (z boku słuchawki). Dodatkowo na obrzeżu słuchawki są 3 przyciski (środkowy menu i przyciski „+” i „-”).

Przyciski te pozwalają poruszać się po menu oraz wybierać dodatkowe funkcje jak np. odpowiedzieć na wezwanie z przycisku przyzywowego klienta, odebrać połączenie telefoniczne lub zadzwonić na predefiniowane numery.

Użytkownik telefonu może również włączyć się do grupy. Słyszy wówczas na telefonie co mówią inni użytkownicy i przez naciśnięcie przycisku PTT na telefonie może się z nimi porozumiewać (podobna funkcjonalność jak w radiotelefonie).

Punkty przyzywowe umożliwiają szybką komunikację z pracownikami. Po naciśnięciu przycisku np. przez klienta, pracownik w słuchawce słyszy wezwanie z odpowiednią identyfikacją. Na słuchawce, poprzez przycisk menu, odbiera dane wezwanie. Łączy się wówczas z punktem przyzywowym głosowo i może szybko doradzić klientowi.

Jedna stacja bazowa może stanowić niezależny system (przeważnie wystarcza na komunikację w obrębie sklepu wielkości LIDL).

Do systemu z jedną stacją bazową możemy zalogować do 29 słuchawek lub telefonów (bez punktów przyzywowych).

Jeżeli mamy więcej stacji bazowych w systemie wówczas potrzebny jest kontroler. Stacja i kontroler wpięte są w LAN. W taki system możemy wpiąć do 1000 urządzeń (słuchawki, telefony i punkty przyzywowe).

Klika stacji bazowych umożliwia utworzenie większej ilości grup. Dodatkowo kontroler umożliwia zbieranie statystyk (ilość i czas połączeń, czas reakcji na wezwania klientów itp.).

Kontroler potrzebny jest również do integracji z centralą telefoniczną i z innymi systemami zewnętrznymi (jak np. system kolejkowy, nagłośnienia itp.)

Rozwiązanie VOCOVO GO charakteryzuje się bardzo dobrą jakością dźwięku, rozbudowaną funkcjonalnością i prostą obsługą oraz zapewnia skuteczną komunikację i realne oszczędności w czasie pracy personelu.

 

Przykładowe wdrożenia: 

TK Maxx Polska, Auchan, Tesco, Marks and Spencer

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl