Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00
*Pn 18.09.2017  09:00 - 15:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
telefony systemowe
529
PLN
Alcatel 4008 IP Touch
Alcatel 4008 IP Touch

Alcatel 4008 IP Touch

Wysyłka:
skontaktuj się ze sprzedawcą
Kod produktu:

700458532_

Alcatel
(Ilość ocen: 0)
Cena: 529,00 zł
Cena netto: 430,08 zł
szt.
  • zapytaj o produkt
  • poleć znajomemu
  • dodaj do przechowalni
  • dodaj opinię
  • Opis
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane
  • Pliki do pobrania

Alcatel-Lucent IP Touch™ 4018 Extended Edition (EE)

systemowy telefon IP przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw

Modele telefonów Alcatel 4008 IP Touch są kompatybilne z serwerami komunikacyjnymi Alcatel-Lucent OmniPCX™ Communication Servers. Działają jako standardowe telefony VoIPowe w niezależnym środowisku oraz przede wszystkim jako jako punkty końcowe SIP w ramach systemu Altacel. 

Model Alcatel 4008 IP  jest podstawowym aparatem z 8 serii telefonów systemowych Alcatel, którą określa się jako nowoczesne urządzenia IP, udostępniające najbardziej zaawansowane funkcje telefoniczne, oraz zapewniające korzystanie z różnorodnych, dodatkowych aplikacji.

 

Podstawowe cechy telefonu Alcatel 4008 IP

  • Wyświetlacz LCD 1x20 znaków  75x12 mm
  • 6 klawiszy programowalnych z diodami LED
  • Dwukierunkowy klawisz nawigacyjny
  • Wbudowany głośnik (bez trybu głośnomówiącego)
  • Wyciszenie mikrofonu
  • Szybki dostęp do poczy głosowej
  • Klawisz zakończenia połączenia
  • Klawisz ponownego wybierania numeru
  • Klawisz systemu pomocy
  • Zewnętrzny zasilacz sieciowy
  • Waga 790 g
  • Wymiary (Sz. x Gł. x Wys.) 220x175x133 mm


Dołącz do nas

 
   

Artykuły

Nic nie zastąpi rozmowy...

Czy wiesz że aż 94 % użytkowników korzystających z internetu przez smartfon po znalezieniu szukanego biznesu w Internecie kontaktuje się z nim telefonicznie? Dobrze prosperujące firmy zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w wysokiej jakości Call Center...

więcej »

Parametry słuchawek Call Center. Jak je rozczytywać?

Lista najważniejszych parametrów na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek, czyli jak porównywać słuchawki do Call Center.

więcej »

Dlaczego i kiedy nakładamy osłonę na mikrofon?

Osłona na mikrofon jest ważnym elementem użyteczności słuchawek. Każdy z nas ma inną dynamikę głosu, a co za tym idzie inne natężenie fal dźwiękowych które trafiają na membranę mikrofonu. Warto zatem zapoznać się z czym pomoże nam zwykła gąbka na mikrofon.

więcej »

Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia

Jak działa redukcja szumów w słuchawkach? W pracy Call Center dwa podstawowe pytania jakie musimy sobie postawić to: 1. Czy klient będzie mnie wyraźnie słyszał bez zakłóceń z zewnątrz? 2. Czy ja będę potrafił skupić się na rozmowie z klientem w panujących warunkach? 

więcej »

Najlepszy sprzedawca słuchawek AxTel pośród sklepów internetowych

Zostaliśmy wyróżnieni! Drodzy Klienci, z dumą informujemy, że nasz Sklep został uznany za najlepszego internetowego sprzedawcę słuchawek AxTel przez ich producenta- firmę Axium. 

więcej »

Wirtualna centrala GSM - przegląd ofert

Dzięki wirtualnej centrali GSM (V-PBX GSM) możemy stworzyć profesjonalny system telefonicznej obsługi klienta i tym samym usprawnić proces komunikacji z naszą firmą. Zobacz przegląd dostępnych ofert WCO ORANGE, PLUS.

więcej »

Sklep internetowy Shoper.pl