Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU
Fanvil X3
Opis
Fanvil X3
biurowy telefon IP na 2 linie VoIP
X3 to solidnie wykonany telefon, który robi wrażenie nie tylko ze względu na ciekawy design ale przede wszystkim dzięki swojej prostej i intuicyjnej obsłudze. Model X3 telefonu pozwala tworzyć do pięciu nowych użytkowników korzystających z urzadzenia oraz ich indywidualne profile. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik może w prosty sposób przywrócić, lub usunąć swoje konto za pomocą jednego klawisza.
Fanvil zadbał też o pojemną historię połączeń oraz książkę telefonicznę. Użytkownicy telefonu mogą korzystać z funkcji szybkiego wyszukiwania kontaktów dzięki opcji szybkiego filtrowania lub wybierać połączenia z historii telefonu.
Fanvil X3 posiada funkcję o nazwie QoS (Quality of Service), który pokazuje jakość transmisji na ekranie w celu potwierdzenia użytkownikowi niezawodności komunikacji. Funkcja znana z telefonów komórkowych teraz dostępna w telefonie VoIP.
X3 wyposażony jest w chipset Broadcom, dzięki któremu zapewnia wysoką wydajność.
Cechy produktu
- Głos HD na wszystkich liniach
- Kodek G.722, słuchawka HD, głośnik HD
- SRTP, BLF, RTP, RTCP
- WAN/LAN: 10/100 porty Ethernet, port LAN w trybie Bridge lub Router
- Konfiguracja IP: statyczne/DHCP/PPPoE
- Rozdzielczość wyświetlacza LCD 128×48 pikseli
- Graficzne Menu
- Możliwość montażu na ścianie
- 5 kont użytkowników oraz ich indywidualne profile
- QoS – Quality of Service (stan jakości połączenia)
- Książka telefoniczna do 500 wpisów
Funkcje telefoniczne
- Kreator konfiguracji
- 5 kont użytkowników i ich indywidualne profile
- Dostępność do konta telefonu na PIN
- Inteligentna książka telefoniczna (do 500 wpisów ogółem)
- Książka telefoniczna w chmurze (XML)
- Inteligentne filtrowanie kontaktów
- Rejestr połączeń (300 pozycji)
- Jakość połączenia QoS – pomiar i wskaźnik na ekranie
- Wskaźnik oczekujących wiadomości głosowych (VMWI)
- Sieciowa synchronizacja czasu
- Przekazywanie połączeń
- Wycisz/wyłącz mikrofon
- Wstrzymywanie połączeń
- Wyświetlanie ID dzwoniącego
- Nie przeszkadzać
- Automatyczna sekretarka
- Wiadomości głosowe (na serwerze)
- Konferencja
- Połączenia oczekujące
Funkcje Audio
- HD Voice Microphone/Speaker (Handset/Hands-free, 0 ~ 7KHz Frequency Response)
- Wideband ADC/DAC 16KHz Sampling
- Narrowband CODEC: G.711a/u, G.723.1, G.726-32K, G.729AB
- Wideband CODEC: G.722
- Full-duplex Acoustic Echo Canceller (AEC) – Hands-free Mode, 96ms tail-length
- Voice Activity Detection (VAD) / Comfort Noise Generation (CNG) / Background Noise Estimation (BNE) / Noise Reduction (NR)
- Packet Loss Concealment (PLC)
- Dynamic Adaptive Jitter Buffer up to 300ms
- DTMF: In-band, Out-of-Band – DTMF-Relay(RFC2833) / SIP INFO
Funkcje Sieciowe
- WAN/LAN: 10/100 porty Ethernet, port LAN w trybie Bridge
- IP statyczne/DHCP/PPPoE
- VLAN (głos/dane)
- 802.1x
- VPN (L2TP)
- VLAN
- QoS
Zarządzanie telefonem
- Zarządzanie przez WWW, Telnet oraz bezpośrednio z telefonu
- Tworzenie użytkowników z różnymi prawami dostępu do zarządzania telefonem
- Aktualizacja przez HTTP, FTP lub TFTP i POST
- Auto provisioning/dhcp option66/HTTPS/FTPS
- Zarządzanie przez Telnet
Gwarancja: 24 miesiące w serwisie wewnętrznym.
Telefon posiada dedykowane gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych dla zwiększenia swobody oraz jakości obsługi połączeń telefonicznych (np. w Call Center). Telefon może być zasilany bezpośrednio poprzez złącze Ethernet (zasilanie PoE).
Zobacz także: