Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów podzielone tematycznie.
Zamówienia
Czy trzeba się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie. Zamówienie można złożyć bez rejestracji. Należy jednak pamiętać, że rejestracja daje Ci wiele korzyści. Przede wszystkim nie musisz uzupełniać danych przy kolejnych zakupach oraz masz dostęp do statusu realizacji zamówień czy też historii zamówień.
Gdzie znajdę informację o dostępności produktów?
Informacje o statusie dostępności znajdują się w kartach poszczególnych produktów oraz kategorii, oznaczone symbolem graficznym.
W jakim czasie otrzymam zamówiony towar?
Informacje o statusie dostępności znajdują się w kartach poszczególnych produktów oraz kategorii. Większość produktów wysyłana jest w 24 godziny od momentu otrzymania zamówienia (dla zamówień za pobraniem lub opłaconych elektronicznie). Dla zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym czas realizacji zamówienia liczony jest od zaksięgowania wpłaty. Czas realizacji wydłuża się przy produktach oznaczonych jako na zamówienie oraz przy długim oczekiwaniu na płatność.
Czas dostawy to ok 1-2 dni dla przesyłek kurierskich DPD. Więcej informacji o czasie realizacji wysyłek znajdziesz tutaj
Płatności
Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak. Do każdego towaru zawsze wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu bądź faktury VAT, który jest później załączony do przesyłki. Do wystawienia faktury VAT wymagane są dodatkowe dane, które można uzupełnić podczas składania zamówienia zaznaczając w danych adresowych pozycję firma
Jak otrzymać fakturę PRO FORMA do złożonego zamówienia?
Jeśli w celu dokonania płatności przelewem wymagana jest faktura pro forma wystarczy dopisać taką informacje w polu komentarza do składanego zamówienia lub przesłać nam informacje mailowo. Faktura pro forma jest wysyłana bez wypełnionej pozycji NIP, nie jest więc dokumentem księgowym.
Kiedy mam opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić po otrzymaniu maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia. W mailu otrzymasz również informacje o szczegółach Twojego zamówienia wraz z danymi do przelewu. Więcej informacji o dostępnych formach płatności znajdziesz tutaj
Zagadnienia techniczne
Zobacz nasze artykuły oraz opisy funkcjonalności i konfiguracji urządzeń