
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
INFOLINIA
(58) 58 58 000
obłsuga sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Gwarancyjna naprawa sprzętu realizowana w 4IP.PL
WAŻNE: naprawa gwarancyjna za naszym pośrednictwem obejmuje wyłącznie sprzęt zakupiony w 4IP.pl
Wszystkie zgłoszenia serwisowe (patrz lista producentów urządzeń) odbywają się za pośrednictwem naszego sklepu. W razie problemów z urządzeniem w okresie gwarancji, należy zgłosić usterkę (telefonicznie lub mailowo) przed wysyłką.
Jak zgłosić reklamację ?
Reklamacja może zostać złożona:
- pisemnie na adres: 4IP.PL ul. Tomasz Nocznickiego 8/3, 81-454 Gdynia z dopiskiem "SERWIS"
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@4ip.pl;
Zalecamy podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Prosimy również o zachowanie kompletu zawartości pudełka, wraz z kopią/oryginałem dowodu zakupu lub potwierdzeniem wykonanego przelewu. W przypadku decyzji o serwisowaniu sprzętu, należy zamieścić numer zamówienia w sklepie, krótki opis usterki oraz adres, na który będzie można odesłać naprawione urządzenie.
Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów oraz dalszych kroków postępowania.
Adres do wysyłki reklamowanych produktów:
4IP.PL "SERWIS"
ul. Tomasza Nocznickiego 8/3,
81-454 Gdynia