Słuchawki call center i biurowe – co wybrać?
Nikt nie ma wątpliwości, że kontakt z klientem to w obecnych czasach kluczowa sprawa. Konsultanci call center dobrze wiedzą, jak ważnym czynnikiem jest klarowna, płynna i niczym nie zakłócona rozmowa przez telefon. Doskonała jakość połączenia pozwala na zbudowanie relacji z drugim człowiekiem, a to najczęściej przekłada się na efekty biznesowe.
Aby zadbać o komfortową pracę "na słuchawce", często przez cały dzień, należy poświęcić trochę czasu nad zakupem właściwego modelu. Jaki wybrać, żeby spełniał oczekiwania użytkownika i był wystarczający do miejsca i zakresu pracy? W naszym artykule "Jakie słuchawki call center" można znaleźć odpowiedzi na najczęściej padające pytania od naszych klientów.
Redukcja hałasu z otoczenia
To co wyróżnia pracę w Call Center to ilość połączeń telefonicznych na porządku dziennym, a co za tym idzie - hałas w pomieszczeniu do tego przeznaczonym. W takich warunkach pracownik działu Call Center musi przekazywać informacje klientom firmy, ważne jest więc aby zapewnić mu do tego odpowiednie narzędzie jakim są słuchawki z mikrofonem redukującym niepożądany hałas z jego otoczenia. Słuchawki z redukcją szumów otoczenia w mikrofonie umożliwiają niezakłócony przekaz w stronę naszego rozmówcy. Ważne jest, aby dobrać odpowiednie słuchawki do natężenia hałasu oraz akustyki pomieszczenia. Najwyższe modele potrafią wyciąć nawet do 95% rozmów z otoczenia osoby rozmawiającej. Przeczytaj więcej więcej na naszym blogu jak działa mikrofon oraz redukcja szumów i co dokładnie redukuje?
Słuchawki przewodowe czy bezprzewodowe?
Przewodowe zestawy słuchawkowe pozostają najczęściej kupowanymi zestawami i nadal prezentują istotne zalety w porównaniu z modelami bezprzewodowych zestawów słuchawkowych: Efektywna obsługa połączeń poprzez kabel łączący zestaw słuchawkowy, który posiada przycski funkcjonalne : odbieraj, kończ połączenia, wyciszaj i zmieniaj głośność.
Dobierając odpowiedni kabel przyłączeniowy możemy uniknąć odblokowywania blokowania telefonu komórkowego podczas rozmowy i skorzystać z funkcji MUTE oraz regulacji głośności.
Przystępna cena - ogólnie rzecz biorąc, przewodowe zestawy słuchawkowe są bardziej opłacalne niż bezprzewodowe. Jeśli planujesz zakup słuchawek do pracy zdalnej, ale Twój budżet jest ograniczony, warto zastanowić się nad zakupem słuchawek przewodowych.
Jakość dźwięku - niezależnie od tego, czy prowadzisz ważne rozmowy biznesowe, czy słuchasz muzyki, możesz cieszyć się krystalicznie czystym dźwiękiem. O ile bezprzewodowe zestawy słuchawkowe oferują dobrą jakość dźwięku, to zależy to od modelu i transmisji głosu za pomocą technologii Bluetooth. Natomiast przewodowe zestawy słuchawkowe gwarantują, że nie doświadczysz utraty dźwięku.