4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Skuteczny e-commerce dzięki telefonii VoIP

Polski rynek e-commerce wkroczył w okres silnego rozkwitu i przekonał do siebie większość, z ciągle poszerzającego się grona e-klientów. Skuteczny sklep internetowy musi budzić zaufanie oraz zapewniać odpowiednią jakość obsługi klienta podczas realizacji transakcji online. Jeśli chcemy zapewnić sprawną obsługę oraz profesjonalny wizerunek firmy niezbędny jest zatem kontakt telefoniczny umieszczony na stronie. Dzięki infolinii klient ma możliwość szybkiego kontaktu ze sklepem i zawsze może dopytać o produkt, jego dostępność czy też termin realizacji wysyłki.

 

Z uwagi na fakt, iż ponad połowa polskich sklepów internetowych jest obsługiwana przez jedną lub dwie osoby*, częstą praktyką jest podawanie klientom numeru komórkowego. Taki kontakt nie jest dobrym sposobem na pożądany wizerunek firmy gdyż kojarzy się bardziej z załatwianiem spraw ,,po drodze”, ,,przy okazji” i w ,,biegu”. Zdecydowanie lepiej wygląda numer stacjonarny, pod którym wiadomo, że po drugiej stronie do odebrania telefonu wyznaczona jest osoba, która pomoże w ewentualnych problemach czy wątpliwościach.

 

Odpowiedni kontakt telefoniczny podnosi wiarygodność oraz daje naszym klientom poczucie dobrej i rzetelnej obsługi. W bardzo wielu przypadkach jeśli klient nie może dotrzeć do Twojego e-biznesu poprzez telefon lub też odniesie wrażenie nieprofesjonalnej firmy podczas próby nawiązania kontaktu, nie dojdzie do transakcji. 

*Raport ecommerce 2010 wg Internet Standard

 

Profesjonalny system obsługi połączeń telefonicznych oparty na VoIP


 

Dzięki telefonii internetowej, Twój biznes e-commerce może znacznie zyskać na wizerunku profesjonalnego i godnego zaufania sklepu już od pierwszego kontaktu telefonicznego, nawet jeśli operujesz w pojedynkę z zacisza własnego domu. Korzystając z hostowanych usług VoIP na platformie operatora możesz własnoręcznie stworzyć odpowiedni dla siebie system, nieodbiegający od drogich standardów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w dużych firmach. Wszystko to bez ponoszenia większych inwestycji i długoterminowych zobowiązań, w cenie od kilku do kilkunastu złotych miesięcznie.

 

Aby uruchomić poszczególne usługi, wystarczy zalogować się do dostępnego przez internet panelu klienta i zaznaczyć kliknięciem interesujące nas opcje. Przykładowo na platformie FreecoNet, która oferuje najbardziej rozbudowany pakiet usług dodanych pośród wszystkich operatorów VoIP w Polsce, stworzenie systemu powitań i przekierowań połączeń wymaga uruchomienia jedynie kilku narzędzi, które wspólnie będą tworzyły profesjonalny system IVR, z wykorzystaniem syntezatora mowy lub własnych nagrań.  

 

Zestawienie kosztów


Przykładowe wykorzystanie usług z oferty FreecoNet dla mniejszego oraz większego wariantu sklepu internetowego:

 

Wariant 1 (sklep 1-2 osobowy) 


 

konto użytkownika - zakładane podczas rejestracji na platformie FreecoNet. 

Koszt: 1,23 pln/miesiąc

numer stacjonarny - dla numerów stacjonarnych i komórkowych, wybierany podczas rejestracji konta na platformie FreecoNet. 

Koszt: 0,74 pln/miesiąc  

numer 801 (opcjonalnie) - bardzo popularne numery 801 zwiększające prestiż oraz wiarygodność firmy (tylko dla numerów stacjonarnych) 

Koszt:  37,64 pln/miesiąc - dochodzi opłata instalacyjna (sprawdź cennik)

usługa Warunek - pozwala na przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na konto FreecoNet lub inną usługę w zależności od dnia i godziny w jakiej ktoś do nas dzwoni 

np. w godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("powitanie"), po godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("po godzinach pracy") 

Koszt: 5,04 pln/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat ("powitanie") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie inetrnetowym... Prosimy na oczekiwanie połączenia z konsultantem" 

Koszt: 1,51 pln/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat  ("po godzinach pracy") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie internetowym... Informujemy, że sklep jest czynny w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 - 17" 

Koszt: 1,51 pln/miesiąc

głos - synteza mowy (opcjonalnie) - wybrany głos do odczytywania wpisanych komunikatów 

Koszt: 10,09 pln/miesiąc - głos Jacek

 
   

Całkowity koszt pakietu (brutto):  10,03 pln/miesiąc 

OPCJONALNIE + 10,09 pln/miesiąc (synteza mowy, głos Jacek) + 37,64 pln/miesiąc (dodatkowy numer 0801)

 

Wariant 2 (sklep 3+ osób)


 

konto użytkownika - zakładane podczas rejestracji na platformie FreecoNet. 

Koszt: 1,23 pln/miesiąc

numer stacjonarny - dla numerów stacjonarnych i komórkowych, wybierany podczas rejestracji konta na platformie FreecoNet. 

Koszt: 0,74 pln/miesiąc  

numeracja wewnętrzna - pozwoli na realizowanie połączeń za pomocą numerów skróconych, bardzo wygodne w przypadku rozproszonej lokalizacji osób obsługujących klientów.

Koszt: 0,25 pln/miesiąc za użytkownika

numer 801 (opcjonalnie) - bardzo popularne numery 801 zwiększające prestiż oraz wiarygodność firmy (tylko dla numerów stacjonarnych) 

Koszt:  37,64 pln/miesiąc - dochodzi opłata instalacyjna (sprawdź cennik)

usługa Warunek - pozwala na przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na konto FreecoNet lub inną usługę w zależności od dnia i godziny w jakiej ktoś do nas dzwoni 

np. w godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("powitanie"), po godzinach pracy sklepu usługa Warunek kieruje na komunikat ("po godzinach pracy") 

Koszt: 5,04 pln/miesiąc

usługa Menu - daje możliwość tonowego wyboru tematu rozmowy 

Koszt: 5,04 pln/miesiąc 

usługa Call Center  osoby oczekujące na połączenie będą informowane dynamicznym komunikatem o miejscu w kolejce do konsultanta.  

Koszt: 49,40 pln/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat ("powitanie") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie inetrnetowym... Prosimy na oczekiwanie połączenia z konsultantem" 

Koszt: 1,51 pln/miesiąc

usługa Odtwórz komunikat ("po godzinach pracy") - możliwość użycia syntezatora mowy lub własnego nagrania 

np. "Witamy w sklepie internetowym... Informujemy, że sklep jest czynny w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 - 17" 

Koszt: 1,51 pln/miesiąc

głos - synteza mowy (opcjonalnie) - wybrany głos do odczytywania wpisanych komunikatów 

Koszt: 10,09 pln/miesiąc - głos Jacek

   
   

Całkowity koszt pakietu (brutto) dla 3 użytkowników:  69,16 pln/miesiąc 

OPCJONALNIE + 10,09 pln/miesiąc (synteza mowy, głos Jacek) + 37,64 pln/miesiąc (dodatkowy numer 0801)

 

W obu wariantach dodatkowo można wykorzystać również dodatkowe usługi takie jak Wirtulany Fax czy też Nagraj wiadomość w zależności od potrzeb. Dodatkowym atutem jest całkowita mobilność założonego systemu. Każdy raz skonfigurowany terminal (telefon, bramka czy też software), możemy przenosić do dowolnej lokalizacji posiadającej dostęp do internetu. W ten sposób możemy pracować zarówno w biurze jak i w domu!

 

Podstawowe korzyści


 

  • niski koszt oraz prosta implementacja systemu
  • mobilność 
  • podniesienie prestiżu sklepu internetowego
  • profesjonalny system obsługi połączeń przychodzących
  • możliwość wykonywania połączeń wychodzących po bardzo atrakcyjnych cenach
  • zwiększenie efektywności obsługi klientów
  • wzrost zadowolenia klientów

 

Polecane urządzenia


 

Gigaset C610 IP Yealink SIP-T22P Cisco SPA303-G2 AxTel M2 Comfort NC
 

Jako że pracujemy w branży e-commerce gorąco zachęcamy do korzystania z możliwości telefonii internetowej w swoim e-biznesie!


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl