4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł
Instrukcja VOCOVO LINK - Pierwsze kroki i korzystanie z VoCoVo Link

Warianty oraz instrukcja konfiguracji systemu VOCOVO LINK. Korzystanie z systemu komunikacji wewnętrznej VOCOVO LINK jest niezwykle proste. W artykule przedstawiamy krok po kroku rejestrację dodatkowych słuchawek oraz parowanie samych stacji bazowych HUB dla zwiększenia zasięgu systemu. 

czytaj całość »
Słuchawki jak w Lidlu dla małych zespołów od 4 do 8 pracowników

VOCOVO LINK to słuchawki dla małych zespołów pracowników od 4 do 8 osób. System VOCOVO zapewnia stałą komunikację pracownikom sklepów detalicznych, restauracji, stacji paliw, magazynów. Jest to także idealne rozwiązanie dla operatorów wózków widłowych pracujących w kaskach. Wypróbuj system VOCOVO Link u nas.

czytaj całość »
VOCOVO Link - nowe słuchawki dla mniejszych sieci handlowych

VOCOVO prezentuje słuchawki VoCoVo Link: Słuchawki VOCOVO Link są zaprojektowane tak, aby pomieścić zespoły składające się z maksymalnie ośmiu członków personelu, zapewniając natychmiastową i dyskretną komunikację w miejscu pracy. VOCOVO Link jest systemem samodzielnym i działa na zasadzie plug & play, wystarczy podłączyć sprzęt do zasilania i wszystko będzie gotowe do działania!

czytaj całość »
Rewolucja w komunikacji wewnętrznej: słuchawki Vocovo

Zestawy słuchawkowe Vocovo stanowią potężne narzędzie do poprawy komunikacji wewnętrznej, umożliwiając zespołom płynną współpracę, szybkie reagowanie na zmieniające się okoliczności i osiąganie doskonałości operacyjnej w różnych branżach. Inwestując w innowacyjne rozwiązania, takie jak system komunikacji wewnętrznej Vocovo, firmy mogą odblokować nowe poziomy wydajności oraz produktywności, przygotowując grunt pod trwały wzrost i konkurencyjność na dzisiejszym dynamicznym rynku.

czytaj całość »
RANKING słuchawek call center wg ich zastosowania 2022

Jeśli chcemy podjąć świadomą i rozsądną decyzję o zakupie słuchawek dla swoich pracowników, należy najpierw dokładnie przyjrzeć się temu, czego potrzebują agenci i jaki typ zestawu słuchawkowego call center zadziała dla nich najlepiej.

czytaj całość »
DECT czy Bluetooth? Wybór słuchawki bezprzewodowej

Pomimo, że Bluetooth i DECT spełniają w dużej mierze tę samą funkcję, jeśli chodzi o komunikację bezprzewodową, istnieje kilka znaczących różnic, które należy brać pod uwagę przy wyborze urządzenia na określone potrzeby. Omawiamy...

czytaj całość »
Wdrożenie VoIP w biurze - telefony IP Grandstream

Telefon VoIP działa dokładnie tak samo, jak zwykły telefon. Można dzwonić, odbierać połączenia, transferować rozmowy, a w niektórych modelach nawet prowadzić wideokonferencje. Jedyną różnicą jest technologia, na której działa. Instalacja sprzętu VoIP w biurze ogranicza się zwykle do podpięcia urządzeń do istniejącej już sieci internetowej (router / switch) oraz ich późniejszej konfiguracji.

czytaj całość »
Na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora VoIP?

Warto poświęcić czas na zapoznanie się z ofertami dostępnymi na rynku. W wielu przypadkach otrzymujemy mocno ograniczoną usługę ograniczającą nas tak naprawdę do opłacania samego abonamentu i korzystania z telefonu "jak dotychczas". Telestrada S.A. zapewnia zintegrowane i zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne w oparciu o system chmurowy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferuje najwyższą jakość usług i indywidualne podejście do klienta. Oferta Telestrada S.A. dedykowana jest zarówno do małych firm, jak i korporacji czy instytucji publicznych.

czytaj całość »
Słuchawki do konsoli dyspozytorskich DGT

Konsole dyspozytorskie do obsługi numerów alarmowych w Centrach Powiadamiania Ratunkowego wymagają specjalnych złączy do obsługi słuchawek typu call center. Obsługa zgłoszeń odbywa się głównie przy pomocy konsol dyspozytorskich DGT 5810-10 ze specjalnym złączem RJ45 do podpięcia słuchawki...

czytaj całość »
Konferencje 360° z Owl Labs Meeting Pro

Zestaw wideokonferencyjny Owl Labs został zaprojektowany z myślą o wygodzie komunikacji dla spotkań wideo kolaboracyjnych. Kamera o polu widzenia 360 stopni rejestruje wszystkich uczestników spotkania, dzięki czemu bariera pomiędzy pracownikami zdalnymi, a tymi którzy uczestniczą bezpośrednio w spotkaniu zostaje jeszcze bardziej zniwelowana.

 

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl