Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU
Wycena bezprzewodowego systemu słuchawkowego VOCOVO do komunikacji wewnętrznej
Opis
Vocovo (wycena)
wycena systemu słuchawkowy DECT do bezprzewodowej komunikacji pracowników
UWAGA! Podana cena dotyczy jedynie wyceny systemu, który może składać się z wielu elementów, w zależności od zapotrzebowania. Wyceny dokonujemy indywidualnie poprzez kontakt mailowy sklep@4ip.pl. Pytania odnośnie działania systemu można również składać telefonicznie pod numerem (+ 48) 58 58 58 000
VOCOVO to oparty na sprawdzonych rozwiązaniach sprzętowych system do bezprzewodowej komunikacji w zespole.
Słuchawki VOCOVO mają aktualnie 3 dostępne wersje:
- seria S3 VCV2910/PK5 - w sprzedaży jedynie akcesoria do starszych operujących systemów.
- seria S4 VCV2840/PK5 - aktualna w sprzedaży bez kontrolera = system jednobazowy VOCOVO GO.
- seria S5 VCV5000/PK5 - w sprzedaży wyłącznie dla zestawów z kontrolerem (system wielobazowy) oraz zestawach VOCOVO LINK.
Idealnie nadaje się do komunikacji pracowników między sobą lub komunikacji z klientami w:
- sklepy i sieci sklepów
- handel detaliczny i hurtowy
- firmy produkcyjne
- magazyny
- eventy i wydarzenia sceniczne
- szpitale, przychodnie i domy opieki
Kompletne rozwiązanie Vocovo składa się z:
- stacji bazowych
- słuchawek
- telefonów - opcjonalnie w zestawie z kontrolerem
- dwóch rodzajów punktów przyzywowych (klienta i kasowy) - opcjonalnie w zestawie z kontrolerem
- kontrolera - wymagany przy systemie składającego się z minimum 2 stacji bazowych
Zestaw minimalnie (Vocovo GO) musi zawierać:
- 5x słuchawka (VO-VCV2840/PK5)
- 1x stacja bazowa (VO-VCV1430)
- 1x ładowarka do słuchawek (VO-VCV2115-FV28EU)
VOCOVO S4 - czwarta generacja słuchawek dla systemów jednobazowych VOCOVO GO
VOCOVO S5 - piąta generacja słuchawek dla zestawów z kontrolerem
Skrócony opis działania i kluczowych funkcji systemu:
Słuchawki po włączeniu automatycznie logują się do konferencji na stacji bazowej. Wszyscy użytkownicy się słyszą, a jednocześnie może mówić do 6 osób w trybie full duplex.
Aby mówić na słuchawce naciskamy przycisk PTT (z boku słuchawki). Dodatkowo na obrzeżu słuchawki są 3 przyciski (środkowy menu i przyciski „+” i „-”).
Przyciski te pozwalają poruszać się po menu oraz wybierać dodatkowe funkcje jak np. odpowiedzieć na wezwanie z przycisku przyzywowego klienta, odebrać połączenie telefoniczne lub zadzwonić na predefiniowane numery.
Użytkownik telefonu może również włączyć się do grupy. Słyszy wówczas na telefonie co mówią inni użytkownicy i przez naciśnięcie przycisku PTT na telefonie może się z nimi porozumiewać (podobna funkcjonalność jak w radiotelefonie).
Punkty przyzywowe umożliwiają szybką komunikację z pracownikami. Po naciśnięciu przycisku np. przez klienta, pracownik w słuchawce słyszy wezwanie z odpowiednią identyfikacją. Na słuchawce, poprzez przycisk menu, odbiera dane wezwanie. Łączy się wówczas z punktem przyzywowym głosowo i może szybko doradzić klientowi.
Jedna stacja bazowa może stanowić niezależny system (przeważnie wystarcza na komunikację w obrębie sklepu wielkości LIDL).
Do systemu z jedną stacją bazową możemy zalogować do 29 słuchawek lub telefonów (bez punktów przyzywowych).
Jeżeli mamy więcej stacji bazowych w systemie wówczas potrzebny jest kontroler. Stacja i kontroler wpięte są w LAN. W taki system możemy wpiąć do 1000 urządzeń (słuchawki, telefony i punkty przyzywowe).
Klika stacji bazowych umożliwia utworzenie większej ilości grup. Dodatkowo kontroler umożliwia zbieranie statystyk (ilość i czas połączeń, czas reakcji na wezwania klientów itp.).
Kontroler potrzebny jest również do integracji z centralą telefoniczną i z innymi systemami zewnętrznymi (jak np. system kolejkowy, nagłośnienia itp.)
Rozwiązanie VOCOVO GO charakteryzuje się bardzo dobrą jakością dźwięku, rozbudowaną funkcjonalnością i prostą obsługą oraz zapewnia skuteczną komunikację i realne oszczędności w czasie pracy personelu.
Przykładowe wdrożenia:
TK Maxx Polska, Auchan, Tesco, Marks and Spencer