Opinie o Nas

Producenci

Masz pytania?
Zadzwoń do nas


INFOLINIA


(58) 58 58 000

obsługa sklepu
Pn - Pt: 09:00 - 17:00

 


GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Obsługa płatności elektronicznych oraz kart kredytowych. Płatności elektroniczne obsługuje:

4IP - oficjalny partner Yealink

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Transfer połączeń w wybranych urządzeniach VoIP

Schematy transferowania połączeń w wybranych telefonach i bramkach VoIP z oferty zakupowej sklepu 4IP.pl


Telefony stacjonarne VoIP Yealink (ogólny)

 
Transfer bez konsultacji:

  • A dzwoni do B (yealink)
  • B odbiera i rozmawia z A  (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wciska przycisk TRAN / FORWARD
  • B wybiera numer C i wciska TRAN / FORWARD (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączonydedykowany przycisk "TRAN" do transferu połączenia w telefonach Yealink
 
 
Transfer z konsultacją:

  • A dzwoni do B (yealink)
  • B odbiera i rozmawia z A  (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wciska przycisk TRAN / FORWARD
  • B wybiera numer C i czeka na połączenie 
  • B rozmawia z C (zapowiedź osoby dzwoniącej)
  • B wciska przycisk TRAN / FORWARD (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączony
 

W przypadku gdy B (yealink)  dzwoni do A i transferuje do C schemat powinien wyglądać identycznie.


Telefony stacjonarne VoIP   Cisco SPA 9xx / 3xx / 5xx

 

Transfer bez konsultacji:


  • A dzwoni do B (cisco)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk XFER (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wybiera numer do C i wciska XFER (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączonydedykowany przycisk (kontekstowy LCD) do transferu połączenia w telefonach Cisco

 

Transfer z konsultacją:


  • A dzwoni do B (cisco)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk XFER (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wybiera numer do C i czeka na połaczenie
  • B rozmawia z C (zapowiedź osoby dzwoniącej)
  • B wciska przycisk XFER (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączony

 

W przypadku gdy B (cisco)  dzwoni do A i transferuje do C schemat powinien wyglądać identycznie.

 

 

Telefony bezprzewodowe VoIP   Gigaset A510 IP / C610 IP  Grandstream DP715

Dla poniżej prezentowanego schematu telefon Gigaset musi być skonfigurowany zgodnie z zaleceniami w instrukcji
 


Transfer bez konsultacji:

dedykowany przycisk "R" do transferu połączenia w telefonach DECT Gigaset

  • A dzwoni do B (gigaset / grandstream)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk R (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wybiera numer do C i wciska przycisk R (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączony
 

Transfer z konsultacją:


  • A dzwoni do B (gigaset / grandstream)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wybiera numer do C i czeka na połaczenie
  • B rozmawia z C (zapowiedź osoby dzwoniącej)
  • B wciska przycisk (transfer wykonany)
  • po odebraniu połączenia A rozmawia z C, B zostaje rozłączony

 

dedykowany przycisk "R" do transferu połączenia w telefonach DECT Grandstream


Schemat transferów po słuchawkach zarejestrownych do jednej bazy (funkcja INTERCOM):

 
  • A dzwoni do B (gigaset / grandstream)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk INT na słuchawce (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B wybiera z listy porządaną słuchawkę
  • B rozmawia z C (słuchawka odbierająca połączenie)
  • B rozłącza się (transfer wykonany)
  • A rozmawia z C
 
 
W przypadku gdy B (gigaset)  dzwoni do A i transferuje do C schemat powinien wyglądać identycznie.



Bramki VoIP   Cisco SPA 112 / 122 / 232D

 
  • A dzwoni do B (telefon analogowy podłączony do cisco)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk "flash" (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B dzwoni do C
  • C odbiera
  • rozłącza się (transfer wykonany)
  • A rozmawia z C



Routery VoIP  FRITZ!Box (ogólny)

 
  • A dzwoni do B (telefon analogowy podłączony do fritz)
  • B odbiera połączenie i rozmawia z A
  • B wciska przycisk "flash" (połączenie zostanie zawieszone, A słyszy melodię na czekanie)
  • B dzwoni do C
  • C odbiera
  • rozłącza się (transfer wykonany)
  • A rozmawia z C

 


Dołącz do nas

 
   
Sklep internetowy Shoper.pl