Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU
Call Center
Słuchawki z mikrofonem są nieocenionym narzędziem pracy telemarketerów, konsultantów biur obsługi klienta, doradców biznesowych itp. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniego zestawu słuchawkowego powinien być zatem dopasowany do jego przeznaczenia.
Jak wybrać słuchawki i od czego zacząć?
Słuchawki nagłowne zasadniczo dzieli się na przewodowe i bezprzewodowe. Różnice w zastosowanej technologii określają końcowy terminal, do którego będzie można podłączyć dany zestaw. W biurach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów oraz telefonów komórkowych. Możliwości podłączenia zestawów słuchawkowych dla poszczególnych terminali są następujące:
|
Słuchawki do telefonu stacjonarnego
|
|
|
Słuchawki do komputera laptopa lub tabletu
|
|
|
Słuchawki do telefonu komórkowego lub smartfona
|
Kryteria wyboru słuchawek
- Poziom hałasu w pomieszczeniu do rozmów - wybór profilu słuchawki (jednouszna lub dwuuszna) oraz mikrofonu z odpowiednim poziomem redukcji szumów otoczenia, tak aby osoba po drugiej stronie linii telefonicznej słyszała nas wyraźnie, bez niepotrzebnych odgłosów dochodzących z biura. W aspekcie hałasu należy również zapewnić odpowiednią ochronę słuchu pracownika.
- Konstrukcja i wytrzymałość - wybór słuchawki w zależności od specyfiki pracy przez telefon. W przypadku dużej eksploatacji słuchawek potrzebne są zestawy o zwiększonej wytrzymałości (np. biura obsługi klienta). Natomiast w sytuacji gdy potrzebujemy osobistych słuchawek, na użytek mobilny do pracy z laptopem, bardziej cenne będzie dostępne w zestawie podróżne etui niż aspekt wytrzymałościowy samej słuchawki.
- Łącze operatora - wybór słuchawki w kryteriach optymalnych parametrów do możliwości danej technologii np. technologia szerokopasmowa w telefonii VoIP lub GSM umożliwia stosowanie słuchawek z poszerzonym pasmem przenoszenia dźwięku (sluchawki typu "Wideband").
- Końcowy terminal i sposób podłączenia - wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce.
- Preferencje osobiste - wybór pomiędzy rozwiązaniem przewodowym lub bezprzewodowym, czy też sposobem noszenia słuchawki w sytuacji gdy spędzamy dużo czasu na rozmowach z klientami.
Nasze rekomendacje słuchawek
*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business
*współpracuje z Microsoft Lync - Skype for Business
Producenci słuchawek
W ofercie profesjonalnego asortymentu do Call / Contact Center prowadzimy sprzedaż słuchawek nagłownych renomowanych na świecie producentów Plantronics, Sennheiser, Jabra oraz AxTel. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji producentów.
Plantronics to marka będąca siłą napędową dla technologicznego rozwoju słuchawek. Założona w 1961 roku firma Plantronics, Inc. z siedzibą w Santa Cruz (California) jako pierwsza na rynku wykorzystała zaawansowaną technologię redukcji szumów mikrofonu (noise canceling) i do dzisiaj oferuje najwyższą jakość parametrów dźwiękowych dla produkowanych słuchawek. Wytwarzane przez Plantronics produkty są bardzo popularne zarówno wśród użytkowników indywidualnych (słuchawki multimedialne) jak i w komunikacji biznesowej / Call Center (zestawy głośnomówiące, słuchawki douszne Bluetooth, bezprzewodowe oraz kablowe słuchawki nagłowne z mikrofonem).
Sennheiser to znana na świecie marka kojarzona przede wszystkim z nagrywaniem, przesyłaniem oraz reprodukcją dźwięku. Założona w 1945 roku firma Sennheiser electronic GmbH & Co. KG z siedzibą w Wademark niedalekoHanoveruwytwarza mikrofony, głośniki, słuchawki multimedialne i biurowe, akcesoria telefoniczne, systemy konferencyjne, zestawy słuchawkowe dla lotnictwaoraz zaawansowane aparaty słuchowe dla niesłyszących. Decydując się na wyposażenie biura w profesjonalne zestawy słuchawkowe Call Center producenta Sennheiser możesz mieć pewność, że otrzymasz produkt podparty pasją oraz wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie przetwarzania dźwięku. Słuchawki są optymalne w swojej budowie i konstrukcji z doskonałą jakością dźwięku.
Gwarancja: 2 lata producenta
Jabra to nazwa marki wykupionej w 2000 roku przez firmę GN Netcom A/S z siedzibą w Kopenhadze powstałej w 1987 roku, w ramach GN Store Nord – globalnego lidera rozwiązań komunikacyjnych. Zestawy słuchawkowe GN są sprzedawane na całym świecie pod wspólną marką JABRA. Firma oferuje szeroki asortyment przewodowych i bezprzewodowych słuchawek dla Call Center i biur (także w wersji UC), rozwiązań głośnomówiących oraz słuchawek Bluetooth i jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się dostawców nagłownych rozwiązań telekomunikacyjnych.