Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Gwarancja
Wszystkie towary sprzedawane w sklepie 4IP.pl objęte są roczną lub dwuletnią gwarancją producenta. Okres objęty gwarancją podany jest w opisie każdego produktu na stronie sklepu.
Gwarancja realizowana w serwisie zewnętrznym ARS SERWIS
Gigaset, Panasonic
ARS Serwis Sp. z o.o.
Ul. Krochmalna 32 a lok.5
00-864 Warszawa
Telefon: (22) 622 00 42, (22) 100 43 21
Telefax: (22) 622 00 40
e-mail: ars@arsserwis.pl
Gwarancja realizowana poprzez wypełnienie formularza RMA
Plantronics, Yealink, Konftel, ClearoneNaprawy produktów formy Plantronics, Yealink, Konfel oraz Clearone należy dokonywać za pośrednictwem serwisu rma.kontel.pl.
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj
Karta gwarancyjna nie jest wymagana, do przesyłki wystarczy dołączyć kopię dokumentu zakupu.
Gwarancja Grandstream
Grandstream
Szczegóły gwarancji znajdziesz tutaj
Karta gwarancyjna nie jest wymagana, do przesyłki wystarczy dołączyć kopię dokumentu zakupu.
Gwarancja realizowana w serwisie wewnętrznym 4IP.PL
AxTel, Jabra, Sennheiser, Cisco, TP-Link
Wszystkie zgłoszenia serwisowe dla urządzeń CISCO / TP-Link / Jabra / AxTel / Sennheiser odbywają się za pośrednictwem sklepu 4IP.pl. Kompletną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj