4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Kontakt

Adres korespondencyjny:

ul. Łużycka 3 lok.3

81-537 Gdynia

NIP: 9581666112

REGON: 222106442

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

Infolinia: +48 58 58 58 000

E-mail: sklep@4ip.pl

Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Producenci

FRITZ!Box - konfiguracja telefonii VoIP

krok 1

Konto SIP. W celu skonfigurowania telefonii VoIP na urządzeniu FRITZ!Box musimy posiadać konto SIP u operatora telefonii internetowej. Podczas zakładania takiego profilu operator przydziela nam login, hasło do usługi VoIP oraz krajowy numer stacjonarny z wybranej przez nas strefy numeracyjnej. Standardowo nowo założone konto jest kontem rozliczanym w systemie PREPAID, w podobnym modelu jak w przypadku telefonii komórkowej na kartę.


Przykładowi operatorzy VoIP:

            

UWAGA! Usługa Skype nie obsługuje protokołu SIP i nie może być konfigurowana na urządzeniach FRITZ!Box.


 

krok 2

Konfiguracja konta. Jeśli posiadamy już konto SIP i urządzenie FRITZ!Box jest poprawnie połączone z internetem (zobacz instrukcję konfiguracji), logujemy się do panelu konfiguracyjnego fritz.box i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie w celu zalogowania konta.

Fritz!Box - dodawanie numeru telefonicznego

FRITZ!Box - rejestracja konta VoIP

FRITZ!Box - weryfikacja danych

FRITZ!Box - pomyślna rejestracja VoIP

FRITZ!Box - aktywne konto VoIP


krok 3

Dodawanie urządzeń telefonicznych. Aby dzwonić i odbierać połączenia na wcześniej zapisanym koncie należy teraz dodać terminal końcowy. Mamy tutaj sporą dowolność. FRITZ!Box obsługuje zarówno telefony analogowe, telefony VoIP, słuchawki bezprzewodowe DECT jaki i urządzenia mobilne pracujące na systemach iOS / Android (darmowa aplikacja FRITZ!Fon App).

W przypadku gdy skonfigurujemy więcej niż jeden terminal z danym kontem, urządzenia te będą dzwoniły jednocześnie dla nawiązywanych połączeń przychodzących.

FRITZ!Box - automatyczne logowanie słuchawki DECT

Po zalogowaniu wystarczy przypisać słuchawce skonfigurowane wcześniej konto i urządzenie jest od razu gotowe do działania. Do każdej z słuchawek można przypisać jedną z wielu książek telefonicznych, w tym np. Kontakty Google. Połączenia z słuchawek można wykonywać również za pomocą panelu użytkownika FRITZ!Box po ustawieniu wspomagania wyboru w zakładce Telefonia > Ksiązka telefoniczna > Wspomaganie wyboru.


Ręczna konfiguracja telefonów IP


W przypadku gdybyśmy chcieli dodatkowo podłączyć telefon IP musimy dodać nowy terminal ręcznie poprzez zakładkę Telefonia > Urządzenia telefonicznie. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie w celu dokonania konfiguracji telefonu VoIP.

FRITZ!Box - manualne logowanie telefonów

FRITZ!Box - manualne logowanie telefonu IP

FRITZ!Box - dodawanie telefonu IP

FRITZ!Box - dane do logowania telefonu IP

 FRITZ!Box - przypisanie połączeń wychodzących

FRITZ!Box - przypisanie połączeń przychodzących
FRITZ!Box - weryfikacja ustawień dla telefonu IP
 FRITZ!Box - lista zarejestrowanych urządzeń telefonicznych
 

Teraz wystarczy już tylko skonfigurować telefon tak aby rejestrował się bezpośrednio do centrali FRITZ!Box. Wykorzystujemy do tego dane dostępowe otrzymane we wcześniejszym procesie dodawania telefonu IP.

Dane dostępowe FRITZ!Box w konfiguracji telefonu Yealink

Urządzenie się zarejestrowało i będzie realizować połączenia poprzez centralę FRITZ!Box. Wszystkie zarejestrowane i aktywne urządzenia mogą komunikować się ze sobą poprzez numery wewnętrzne.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl