4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Najlepsze słuchawki call center - czym się kierować przy wyborze zestawu słuchawkowego

Na wstępie warto zaznaczyć czym NIE należy kierować się przy wyborze słuchawek call center

 

Rankingi w top 10 google

Tego typu rankingi nie mają nic wspólnego z słuchawkami do call center, gdzie owszem znajdziemy słuchawki ale w 99% z segmentu AUDIO (słuchawki multimedialne). Słuchawki w swojej charakterystyce zupełnie inne niż te z segmentu TELEKOMUNIKACYJNEGO na użytek środowisk call center, gdzie podstawową funkcją jest redukowanie hałasu z otoczenia mikrofonu.

Słuchawki z segmentu AUDIO zwyczajnie tego nie robią. Są to słuchawki przeznaczone na użytek indywidualny do korzystania z komunikatorów typu Skype, odsłuchu muzyki lub jako słuchawki do platform do dzielenia się i komunikowania dla osób o podobnych zainteresowaniach typu Discord. Nie zapewnią nam one komfortowej rozmowy z klientem w miejscach przeciążonych rozmowami innych pracowników, gdyż klient po drugiej stronie będzie słyszał każde słowo wokół konsultanta.

Dodatkowo tego typu słuchawki nie nadają się do pracy ciągłej z uwagi na rozmiar pokryw nausznych, które są zbyt duże aby zapewnić odpowiednią wentylację oraz higienę pracy. W dużych nausznikach ucho się zwyczajnie poci i przy codziennym użytkowaniu będziemy narażeniu na niepotrzebne kłopoty zdrowotne. 

Do samej funkcjonalności oraz aspektów zdrowotnych dochodzi jeszcze sama trwałość produktu. Słuchawki audio nie są produktami, które mogą być swobodnie eksploatowane 8 godzin dziennie lub dłużej przez dany okres. Słuchawki call center konstruowane są tak aby mogły wytrzymać długie lata nawet przy bardzo intensywnej eksploatacji sprzętu. Także jeśli nie chcemy co pół roku wymieniać słuchawek w pracy należy skupić się na odpowiedniej kategorii sprzętu na konkretne zadania.

 

Zestawy słuchawkowe używane w call center muszą być wybierane z dużą starannością. Pracownicy muszą je nosić przez długie godziny, dzień po dniu, aby odbierać połączenia. Co więcej, przy wielu osobach pracujących w jednym pomieszczeniu, redukcja hałasu jest cechą niezbędną.

 

Jakie więc wybrać słuchawki do call center?

Przede wszystkim należy upewnić się, że są to słuchawki z segmentu TELEKOMUNIKACYJNEGO. Każdy producent ma zazwyczaj kilka różnych segmentów oferowanego sprzętu, ale w dobie fraz kluczowych wyszukiwarki google, nie każdy sprzedawca stosuje się do przypisywania zastosowania oferowanych produktów do ich rzeczywistego przeznaczenia. Marketing internetowy kieruje się swoimi własnymi prawami i trzeba się dopasować do algorytmu zamiast rzeczywistej użyteczności wyszukiwanego hasła.

Wiodące marki słuchawek call center na polskim rynku to Plantronis, Jabra, Sennheiser-EPOS, Platora . Producenci oferują sprzęt ściśle dopasowany do rozmów w zatłoczonych pomieszczeniach biurowych z wysoką redukcją hałasu.

Większość słuchawek call center posiada budowę modułową, znaczy to że kabel z końcówką do konkretnego urządzenia kupujemy osobno. Dzięki temu można dopasować słuchawki do każdego urządzenia. Na stronie 4IP.pl posortowaliśmy kategorie w sposób mający ułatwić szukanie słuchawek. Jeśli np. pracujemy głównie na telefonach komórkowych można sprawdzić rekomendowane przez nas zestawy w kategorii słuchawki do telefonu komórkowego. To samo tyczy się słuchawek do komputera do współpracy z biznesowymi komunikatorami jak Microsoft Team.

Jesli szukamy słuchawek do konkretnego modelu telefonu IP (Yealink, Grandstream itp.), telefonu analogowego (Panasonic, Gigaset, Alcatel itp.) lub telefonu systemowego (Cisco, Unify itp) zalecamy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym doradcą, który pomoże w doborze odpowiednich przejściówek.

Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji producentów z serwisem na miejscu.

 

Najlepsze rozwiązania dla centrów telefonicznych, pracy z domu i rozmów konferencyjnych

Plantronics / (obecnie Poly) to marka będąca siłą napędową dla technologicznego rozwoju słuchawek. Założona w 1961 roku firma Plantronics, Inc. z siedzibą w Santa Cruz (California) jako pierwsza na rynku wykorzystała zaawansowaną technologię redukcji szumów mikrofonu (noise canceling) i do dzisiaj oferuje najwyższą jakość parametrów dźwiękowych dla produkowanych słuchawek. Wytwarzane przez Plantronics produkty są bardzo popularne zarówno wśród użytkowników indywidualnych (słuchawki multimedialne) jak i w komunikacji biznesowej / Call Center (zestawy głośnomówiące, słuchawki douszne Bluetooth, bezprzewodowe oraz kablowe słuchawki nagłowne z mikrofonem).

 
Gwarancja: 2 – 3 lata producenta 

 

Sennheiser (obecnie EPOS) to znana na świecie marka kojarzona przede wszystkim z nagrywaniem, przesyłaniem oraz reprodukcją dźwięku. Założona w 1945 roku firma Sennheiser electronic GmbH & Co. KG z siedzibą w Wademark niedaleko Hanoveruwytwarza mikrofony, głośniki, słuchawki multimedialne i biurowe, akcesoria telefoniczne, systemy konferencyjne, zestawy słuchawkowe dla lotnictwa oraz zaawansowane aparaty słuchowe dla niesłyszących. Decydując się na wyposażenie biura w profesjonalne zestawy słuchawkowe Call Center producenta Sennheiser możesz mieć pewność, że otrzymasz produkt podparty pasją oraz wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie przetwarzania dźwięku. Słuchawki są optymalne w swojej budowie i konstrukcji z doskonałą jakością dźwięku.

Gwarancja: 2 lata producenta

 

Jabra to nazwa marki wykupionej w 2000 roku przez firmę GN Netcom A/S z siedzibą w Kopenhadze powstałej w 1987 roku, w ramach GN Store Nord – globalnego lidera rozwiązań komunikacyjnych. Zestawy słuchawkowe GN są sprzedawane na całym świecie pod wspólną marką JABRA. Firma oferuje szeroki asortyment przewodowych i bezprzewodowych słuchawek dla Call Center i biur (także w wersji UC), rozwiązań głośnomówiących oraz słuchawek Bluetooth i jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się dostawców nagłownych rozwiązań telekomunikacyjnych.

 
Gwarancja: 2 producenta
 
  
Platora najnowsza, budżetowa marka produktów do Call Center. Słuchawki Platora idealnie nadają się do wdrażania dużych projektów w branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny. Dzięki temu oferta Platora odpowiada oczekiwaniom nabywców oraz wyznacza nowe trendy w telekomunikacji.
 
 
Gwarancja: 2 - 3 lata producenta + dodatkowa gwarancja na usterki mechaniczne

 

Zobacz artykuł na temat redukcji hałasu w mikrofonie:

Słuchawki biurowe call center z redukcją szumów mikrofonu

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl