Kontakt
Adres korespondencyjny:
ul. Łużycka 3 lok.3
81-537 Gdynia
NIP: 9581666112
REGON: 222106442
Masz pytania?
Zadzwoń do nas
Infolinia: +48 58 58 58 000
E-mail: sklep@4ip.pl
Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00
GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU
Grandstream UCM6510
Opis
Grandstream UCM6510
centrala IP PBX
UCM6510 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta o Asterisk. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie.
Decydując się na centralę IP UCM6510, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące średnim i dużym firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Cechy produktu
- Procesor ARM Cortex A9 4x1GHz
- RAM 1 GB DDR3, 32GB pamięci wewnętrznej
- 200 jednoczesnych połączeń
- Interfejs E1/T1/J1
- 2 porty FXO
- 2 porty FXS
- Mostki konferencyjne: 8 pokoi, 64 uczestników
- Nieograniczona ilość SIP trunków
- Obsługuje do 2000 rejestracji punktów końcowych kont SIP
- Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaczem PoE, 1 port HeartBeat
- USB, karta SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail
Oprogramowanie dodatkowe
Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
Chromis REC, Gramma IVR, Naso CC, Naso CC LITE, Naso CC Mobile, Anthias STAT
- zarządzanie nagraniami rozmów
- aplikacja klienta CTI
- Contact Center / Call Center
- Statystyki połączeń
- zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
- Billing
- integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)
Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie zewnętrznym