4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Fanvil X3

Cena: 239,00 zł 239.00
Cena netto: 194,31 zł
ilość szt.
Producent: -
Kod produktu: Fanvil-X3

Opis

Fanvil X3

biurowy telefon IP na 2 linie VoIP

X3 to solidnie wykonany telefon, który robi wrażenie nie tylko ze względu na ciekawy design ale przede wszystkim dzięki swojej prostej i intuicyjnej obsłudze. Model X3 telefonu pozwala tworzyć do pięciu nowych użytkowników korzystających z urzadzenia oraz ich indywidualne profile. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik może w prosty sposób przywrócić, lub usunąć swoje konto za pomocą jednego klawisza. 

Fanvil zadbał też o pojemną historię połączeń oraz książkę telefonicznę. Użytkownicy telefonu mogą korzystać z funkcji szybkiego wyszukiwania kontaktów dzięki opcji szybkiego filtrowania lub wybierać połączenia z historii telefonu.

Fanvil X3 posiada funkcję o nazwie QoS (Quality of Service), który pokazuje jakość transmisji na ekranie w celu potwierdzenia użytkownikowi niezawodności komunikacji. Funkcja znana z telefonów komórkowych teraz dostępna w telefonie VoIP.

X3 wyposażony jest w chipset Broadcom, dzięki któremu zapewnia wysoką wydajność.


Cechy produktu

 

  • Głos HD na wszystkich liniach
  • Kodek G.722, słuchawka HD, głośnik HD
  • SRTP, BLF, RTP, RTCP
  • WAN/LAN: 10/100 porty Ethernet, port LAN w trybie Bridge lub Router
  • Konfiguracja IP: statyczne/DHCP/PPPoE
  • Rozdzielczość wyświetlacza LCD 128×48 pikseli
  • Graficzne Menu
  • Możliwość montażu na ścianie
  • 5 kont użytkowników oraz ich indywidualne profile
  • QoS – Quality of Service (stan jakości połączenia)
  • Książka telefoniczna do 500 wpisów

 

Funkcje telefoniczne


  • Kreator konfiguracji
  • 5 kont użytkowników i ich indywidualne profile
  • Dostępność do konta telefonu na PIN
  • Inteligentna książka telefoniczna (do 500 wpisów ogółem)
  • Książka telefoniczna w chmurze (XML)
  • Inteligentne filtrowanie kontaktów
  • Rejestr połączeń (300 pozycji)
  • Jakość połączenia QoS – pomiar i wskaźnik na ekranie
  • Wskaźnik oczekujących wiadomości głosowych (VMWI)
  • Sieciowa synchronizacja czasu

 

  • Przekazywanie połączeń
  • Wycisz/wyłącz mikrofon
  • Wstrzymywanie połączeń
  • Wyświetlanie ID dzwoniącego
  • Nie przeszkadzać
  • Automatyczna sekretarka
  • Wiadomości głosowe (na serwerze)
  • Konferencja
  • Połączenia oczekujące

Funkcje Audio

  • HD Voice Microphone/Speaker (Handset/Hands-free, 0 ~ 7KHz Frequency Response)
  • Wideband ADC/DAC 16KHz Sampling
  • Narrowband CODEC: G.711a/u, G.723.1, G.726-32K, G.729AB
  • Wideband CODEC: G.722
  • Full-duplex Acoustic Echo Canceller (AEC) – Hands-free Mode, 96ms tail-length
  • Voice Activity Detection (VAD) / Comfort Noise Generation (CNG) / Background Noise Estimation (BNE) / Noise Reduction (NR)
  • Packet Loss Concealment (PLC)
  • Dynamic Adaptive Jitter Buffer up to 300ms
  • DTMF: In-band, Out-of-Band – DTMF-Relay(RFC2833) / SIP INFO

Funkcje Sieciowe

  • WAN/LAN: 10/100 porty Ethernet, port LAN w trybie Bridge
  • IP statyczne/DHCP/PPPoE
  • VLAN (głos/dane)
  • 802.1x
  • VPN (L2TP)
  • VLAN
  • QoS

Zarządzanie telefonem

  • Zarządzanie przez WWW, Telnet oraz bezpośrednio z telefonu
  • Tworzenie użytkowników z różnymi prawami dostępu do zarządzania telefonem
  • Aktualizacja przez HTTP, FTP lub TFTP i POST
  • Auto provisioning/dhcp option66/HTTPS/FTPS
  • Zarządzanie przez Telnet

Gwarancja: 24 miesiące w serwisie wewnętrznym.


Telefon posiada dedykowane gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych dla zwiększenia swobody oraz jakości obsługi połączeń telefonicznych (np. w Call Center). Telefon może być zasilany bezpośrednio poprzez złącze Ethernet (zasilanie PoE).

 

Zobacz także:

  
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl