4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora VoIP?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora VoIP?

 

Często Klienci zaciekawieni funkcjonalnością telefonów IP decydują się na taki zakup, bez sprawdzenia czy aby na pewno będą w stanie podłączyć telefon do swojej usługi telekomunikacyjnej. Telefony VoIP to nie tylko inny sposób podłączenia samego telefonu. Taki telefon będziemy musieli skonfigurować z usługą operatora VoIP. Nie jest to jednak skomplikowana czynność i w przypadku zakupów w 4IP.pl konfiguracja urządzeń VoIP może być wykonana przez nas jeszcze przed wysyłką sprzętu lub zdalnie za pośrednictwem internetu.

 

Wybór usługi VoIP

Warto poświęcić czas na zapoznanie się z ofertami dostępnymi na rynku. W wielu przypadkach otrzymujemy mocno ograniczoną usługę ograniczającą nas tak naprawdę do opłacania samego abonamentu i korzystania z telefonu "jak dotychczas". Aktualnie wielu operatorów tradycyjnej telefonii oraz dostawcy internetu świadczą również usługę telefonii VoIP. Dostaniemy przy tym specjalny router z wbudowaną bramką VoIP, która to będzie już na sztywno skonfigurowana do działania. Nie jest to jednak optymalne rozwiązanie, gdyż nie będziemy mogli sami swobodnie zarządzać usługą. 

Telefonia VoIP to coś więcej niż tylko wykonywanie połączeń za pośrednictwem internetu. Wyspecjalizowani operatorzy VoIP oferują nam dostęp do wielu usług telekomunikacyjnych ułatwiających obsługę ruchu przychodzącego w firmie. Dzięki telefonii VoIP możemy stworzyć własne call center lub IVR bez konieczności zakupu dedykowanego sprzętu. Mając dostęp do wirtualnej centrali operatora możemy zarządzać naszą infolinią na różnych poziomach, tworzyć zapowiedzi i nowych użytkowników, przydzielać im rolę oraz konkretny ruch przychodzący. Poza narzędziem do zarządzania ruchem telekomunikacyjnym otrzymamy również dostęp do statystyk, bilingu oraz nagrań z przeprowadzonych rozmów w czasie rzeczywistym.

  

Godna polecenia Wirtualna Centrala dla firm od Telestrada S.A.

Tutaj znajdziemy wszystko co będzie nam potrzebne. Przejrzysty i przede wszystkim intuicyjny panel użytkownika oraz fachowa pomoc w ustawieniu konta pod każdy scenariusz.

Telestrada S.A. zapewnia zintegrowane i zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne w oparciu o system chmurowy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferuje najwyższą jakość usług i indywidualne podejście do klienta. Oferta Telestrada S.A. dedykowana jest zarówno do małych firm, jak i korporacji czy instytucji publicznych.

Specjaliści Telestrada S.A. są w stanie uruchomić infolinię zaledwie z dnia na dzień w praktycznie każdej firmie, a co ważne - usługę można przetestować przez 30 dni zupełnie za darmo. Więcej na temat Wirtualnej Centrali działającej w technologii VoiP od Telestrada S.A. znajduje się tutaj >> Przetestuj Wirtualną Centralę przez 30 dni za darmo!

 

Jakie usługi oferuje Telestrada?

Specjaliści Telestrada S.A. do każdego klienta podchodzą indywidualnie i zawsze proponują najlepsze i najbardziej optymalne rozwiązania względem kosztów. Telestrada S.A. świadczy najbardziej nowoczesne i zaawansowane technologicznie usługi telekomunikacyjne, z których skorzystało już ponad 5 tys. firm i instytucji publicznych z całej Polski.

 

Wirtualna Centrala jest flagową usługą operatora. Fakt, że cały system call center skupiony jest w chmurze sprawia, że całe call center może przejść w dowolnym momencie na pracę zdalną. Wirtualna Centralna to szereg funkcji, które na celu mają usprawnienie kontaktu klientom z daną firmą, ale też ułatwienie pracy konsultantów. To proste w obsłudze narzędzie bez konieczności inwestowania w kosztowne serwery do ich obsługi.

 

Wirtualna Centrala działa we wspomnianej chmurze, więc nie dość, że można podłączyć się do niej z każdego miejsca, to ogranicza koszty, bo jak wiadomo - klasyczne, serwerowe rozwiązania wymagają cyklicznego serwisowania, utrzymania i zabezpieczania przed ewentualnymi uszkodzeniami. Poza tym, dzięki Wirtualnej Centrali będzie można pożegnać się z sygnałem zajętości, który skutecznie odstrasza dzwoniących. Dzięki funkcji kolejkowania połączeń dodzwoni się każdy. Cały system można dowolnie modyfikować i ulepszać dodając kolejne funkcje, jak nagrywanie rozmów, IVR, menu głosowe, zapowiedzi, automatyczne powiadomienia i wiadomości SMS i wiele więcej.

 

VoIP ma wiele zalet. Między innymi ogromną wartością jest fakt, że połączenia wewnątrz firmowe są całkowicie za darmo, a dzięki dedykowanym aplikacjom można z niego korzystać ze swoich telefonów komórkowych. Istnieje też wiele zaawansowanych aparatów i sprzętów, które działają w technologii VoIP, dzięki czemu telefon biurkowy można zamienić w centrum konferencyjne i łączyć się ze współpracownikami na wideokonferencjach na całym świecie bez dodatkowych opłat.

 

Ciekawym dodatkiem do wszystkich funkcji i rozwiązań proponowanych przez operatora jest widget callback. Ostatnio często spotykana na stronach internetowych aktywna słuchawka do szybkich połączeń. To rozsądne rozwiązanie dla wszystkich firm, które stawiają na telefoniczną obsługę klienta lub sprzedaż. Klient nie musi szukać zakładki z kontaktem do firmy. Wystarczy, że kliknie w słuchawkę, zostawi do siebie kontakt, a osoby dedykowane do obsługi widgetu do niego zadzwonią. Marketingowcy powiedzieliby, że to świetna baza do “łapania” leadów i z tym nie można się nie zgodzić. To wszystko prawda i co więcej - działa!

 

Telestrada S.A. to nie tylko Wirtualne Centrale, VoIP czy inne “pakiety” telekomunikacyjne. Na początku artykułu zostało zaznaczone, że operator podchodzi do każdego zapytania indywidualnie. Dzięki temu można śmiało stwierdzić, że jeżeli ktoś szuka specjalistycznych rozwiązań pod konkretną branżę, to Telestrada S.A. będzie najlepszym wyborem. Na swoim koncie mają wiele infolinii specjalistycznych, takich jak:

  • infolinie medyczne dla małych i nawet największych placówek medycznych,

  • infolinie alarmowe zarówno dla pogotowia, jak i dla firm ochroniarskich,

  • infolinie dla korporacji taksówkarskich, firm logistycznych i spedycji.

 

Zastanawiasz się czy Wirtualna Centrala sprawdzi się w Twojej firmie?

 

>> Przetestuj Wirtualną Centralę przez 30 dni za darmo!

wirtualna centrala telestrada

 

Sprawdź też naszą ofertę >> telefonów VoIP oraz zestawów Call Center do usługi Telestrada

 

 Urządzenia w sklepie 4ip.pl do usługi telestrada

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl