Odsłuch
Jest jednym z działań wspierających adaptację i rozwój pracownika call center, działu handlowego czy konsultanta. Nagrywanie, odsłuchiwanie i ocena rozmów według przygotowanych kart coachingowych pozwala na dokładną analizę stylu pracy.
On the job training
To działanie szkoleniowe w czasie rzeczywistym, w trakcie pracy. Trener dzięki specjalnemu kablowi trenerskiemu przysłuchuje się prowadzonym konwersacjom. Nie jest to jedynie bierne uczestnictwo. Dzięki specjalnemu przyciskowi- opcji “mute” może wyciszyć mikrofon pracownika, podpowiedzieć mu coś lub napisać na czacie, a następnie niezauważenie przywrócić konwersację z klientem.
Kabel trenerski
Każdy producent słuchawek do call center posiada w swojej ofercie odpowiednie kable trenerskie (szkoleniowe). Jak wygląda taki kabel i jak działa? W celu zrozumienia jego istoty najlepiej posłużyć się grafiką. Widać na niej, że kabel ten działa na zasadzie "trójnika” rozdzielającego kabel na dwie słuchawki - pracownika i trenera. Kabel końcowy można podłączać do telefonu lub komputera w zależności od tego z jakim sprzętem się pracuje.
